HONDA fórum
2024. május 20. hétfő, 09:40,  Bernát, Felicia Legújabb regisztráltunk: vin1900 0 




A válaszok és azok válaszai a hozzászólásra, kifejtve
Téma neve

#50378 sacaekvti 0  2018. március 4. 21:03:04 re: #50369 (bütyök + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Felújítás lesz meg egy két okosság is :)

2018. március 4. 21:03: Szerkesztve sacaekvti 0  által, megtekintés

#50377 grego +  2018. március 4. 17:55:05 re: #50376 (LINSZTER + )  ←  ‹›  0 | rejt
Na meg még az se mindegy milyen fokozatban mérik.

Példa:

"Paul West 240-250HP at TDi North with those mods if mapped well.
Runs on dyno in 5th as closer to 1:1

Dyno Dynamics normally run in 4th as roller speed limited so can't run 5th and about 10-15HP lower.

Seems about normal but see how it drives."

#50376 LINSZTER +  2018. március 4. 15:56:34 re: #50374 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt


2018. március 4. 17:55:05: megválaszolva grego +  által, → #50377 

#50375 -Törölt felhasználó- 2018. március 4. 12:01:40 re: #50368 (SlaveDealer + )  ←  ‹›  0 | rejt
Tényleg.. Azt el is felejtettem... Fater már majdnem befogta a kipufogó rendszert a pinyóban.. FIAM Kellenek még azok a csövek neked? Kis darab kéne az egyikből.. Persze fater nyugodtan csapj belőle amennyit szeretnél... :D

#50374 grego +  2018. március 4. 10:01:48 re: #50373 (bütyök + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Simán.

Egy érdekes példa!

Ugyanaz a kocsi, ugyanazon a napon, ugyanazzal az üzemanyaggal és voila: majdnem 50 ló a különbség.

Vagy egy egészen friss példa tegnapról: egy magyar FK2 tulaj posztolt egy mérést a FULL GYÁRI kocsijáról, mindössze egy K&N szűrő van benne. Lemértek neki 460 Nm-t és 354 LE-t. Gyári adatok 400 Nm és 310LE. Szóval az a K&N szűrő a világ legjobb ár/érték arányú tuningja :D
2018. március 4. 15:56:34: megválaszolva LINSZTER +  által, → #50376 


2018. március 4. 10:08: Szerkesztve grego +  által, megtekintés

#50373 bütyök +  2018. március 4. 09:52:30 re: #50372 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Tehát akkor egy másik padon akár 172 lovat is mérhetnek egy gyári B16-on?
2018. március 4. 10:01:48: megválaszolva grego +  által, → #50374 

#50372 grego +  2018. március 3. 18:14:06 re: #50371 (bütyök + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hát pedig akár 15% különbség is lehet a padok között, szóval az hogy most 150 LE-t látunk egy ábrán pont nem jelent semmit és nem lehet levonni belőle semmilyen következtetést a motor állapotáról.
2018. március 4. 09:52:30: megválaszolva bütyök +  által, → #50373 

#50371 bütyök +  2018. március 3. 17:59:56 re: #50370 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Én nem fogom a padra. Nekem a D15 hónolás+gyűrűzés után sokkal nyomatékosabb lett és persze nem füstölt. Ja a hengerfej is fel lett ujítva. Szóval szerintem a tuning helyett először egy felujítas kéne.
2018. március 3. 18:14:06: megválaszolva grego +  által, → #50372 

#50370 grego +  2018. március 3. 17:35:19 re: #50369 (bütyök + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Vagy elég másik padra vinni és akkor vagy megjön a 10 LE vagy elveszik másik 10 :D
2018. március 3. 17:59:57: megválaszolva bütyök +  által, → #50371 

#50369 bütyök +  2018. március 3. 16:57:52 re: #50364 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem ártana felujítani és mindjárt vissza jönne 10 ló [SMIL:/smile5.gif]
2018. március 4. 21:03:04: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50378 
2018. március 3. 17:35:20: megválaszolva grego +  által, → #50370 

#50368 SlaveDealer +  2018. március 3. 16:15:03 re: #50363 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A TODA "copy" leömlőt lefelejtetted a listádról ... [SMIL:/smile5.gif]
2018. március 4. 12:01:40: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #50375 

#50367 edlaci +  2018. március 3. 15:47:48 re: #50363 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Ha elkezdenéd gyűjtögetni a motyókat van ITR szívósorom.

#50366 -Törölt felhasználó- 2018. március 3. 12:52:15 re: #50365 (Higany + )  ←  ‹›  0 | rejt
Az lesz amúgy...
Kíváncsian várom mi pluszt hoz a rendszer egy b20 hoz képest, amin csak gyári vti hf van. Azért van 400 ccm difi..

#50365 Higany +  2018. március 3. 11:50:46 re: #50363 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem én írtam. Én tuti itr szívósort tennék rá.
2018. március 3. 12:52:15: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #50366 

#50364 sacaekvti 0  2018. március 3. 11:41:19 re: #50363 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ez teljesen naturál motor,ami ráadásul eléggé szereti az olajat csipegetni :)
2018. március 3. 16:57:52: megválaszolva bütyök +  által, → #50369 


Az eredeti hozzászólás
#50363 -Törölt felhasználó- 2018. március 3. 09:13:35 re: #50362 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Programba bele van nyúlva?
Nekem is lesz egy kis csere az autóka fog kapni:
komplett ITR hengerfejet
ITR szívósort. Bár olvastam talán Higany írta hogy vti szivósorral Ő erősebbnek érezte itt dilemmában vagyok.
60 as rendszert végig katkonverterrel
hideglevegős rendszer
és egy könnyített lendkereket.

Nagyon kéne egy előtte-utána mérés, de most annyira elszaladtak az anyagiak és még be sincs rakva, szóval lehet csak egy utáni lesz.
Nagyon kíváncsi leszek mekkora változást fog hozni. Eddig csak b20 ben ültem, amin gyari vti hf van.
Remélem érezhető differencia lesz a projekt vége és nem csak beletalicskáztam a dellát :)
2018. március 3. 16:15:03: megválaszolva SlaveDealer +  által, → #50368 
2018. március 3. 15:47:48: megválaszolva edlaci +  által, → #50367 
2018. március 3. 11:50:46: megválaszolva Higany +  által, → #50365 
2018. március 3. 11:41:19: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50364 


2018. március 3. 09:14: Szerkesztve -Törölt felhasználó- által, megtekintés



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.39, 0.29, 0.29
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.066 mp, 23 query