Tényleg.. Azt el is felejtettem... Fater már majdnem befogta a kipufogó rendszert a pinyóban.. FIAM Kellenek még azok a csövek neked? Kis darab kéne az egyikből.. Persze fater nyugodtan csapj belőle amennyit szeretnél...
Ugyanaz a kocsi, ugyanazon a napon, ugyanazzal az üzemanyaggal és voila: majdnem 50 ló a különbség.
Vagy egy egészen friss példa tegnapról: egy magyar FK2 tulaj posztolt egy mérést a FULL GYÁRI kocsijáról, mindössze egy K&N szűrő van benne. Lemértek neki 460 Nm-t és 354 LE-t. Gyári adatok 400 Nm és 310LE. Szóval az a K&N szűrő a világ legjobb ár/érték arányú tuningja
Hát pedig akár 15% különbség is lehet a padok között, szóval az hogy most 150 LE-t látunk egy ábrán pont nem jelent semmit és nem lehet levonni belőle semmilyen következtetést a motor állapotáról.
Én nem fogom a padra. Nekem a D15 hónolás+gyűrűzés után sokkal nyomatékosabb lett és persze nem füstölt. Ja a hengerfej is fel lett ujítva. Szóval szerintem a tuning helyett először egy felujítas kéne.
Programba bele van nyúlva?
Nekem is lesz egy kis csere az autóka fog kapni:
komplett ITR hengerfejet
ITR szívósort. Bár olvastam talán Higany írta hogy vti szivósorral Ő erősebbnek érezte itt dilemmában vagyok.
60 as rendszert végig katkonverterrel
hideglevegős rendszer
és egy könnyített lendkereket.
Nagyon kéne egy előtte-utána mérés, de most annyira elszaladtak az anyagiak és még be sincs rakva, szóval lehet csak egy utáni lesz.
Nagyon kíváncsi leszek mekkora változást fog hozni. Eddig csak b20 ben ültem, amin gyari vti hf van.
Remélem érezhető differencia lesz a projekt vége és nem csak beletalicskáztam a dellát