Így van, erősebb szerkezet, erősebb rugók, hőtűrőbb anyaga van a tárcsának. Kb. ennyit tudok róla Mindenesetre nagyon meg vannak velel elégedve az amcsik. +30-35% nyomaték meg sem érződik az élettartamán. Exedy organic
De nem OFFolok tovább kuplung témával. sry
Az organic az mit jelent? Mert a leírásból nekem az jön le hogy ez egy sima kuplung, a nagyobb nyomatéktürés meg azért van mert erősebb a szerkezet, ezáltal jobban odanyomja a tárcsát ( írja is hogy nehezebb lesz nyomni a pedált ). A szinter meg ugye azért jó mert az eleve jobban tapad.
2006. április 13. 12:49:23: megválaszolva Lordie + által,
→ #69
A szintert nem ajánlom, utcán lehetetlen vele közlekedni és széttép mindent a váltótól kezdve a féltengelyig a kasznin át... Kicsit bináris érzés... Igen-nem.. Próbáltál már úgy vezetni?
Haveroméban is volt egy félszinter és botrány volt vezetni, szét is csavarta a váltót, meg leszakadt a kaszni eleje a hegesztésnél. Utcára nem recommended..:-((
Ez tetszik! A gyári ára 70feletti, shhoz képest emészthető. Igaz jobb lenne kijönni 50ből de majd meglátom. Azt hiszem átnézek az ebay topicba olvasgatni....
Ez elég sokáig fog kuplung maradni. Még tuningolhatsz is a verdán. Ellentétben a szinterrel, kényelmesen lehet csúsztatni, dugóban araszolni vele.
Mondjuk kicsit drága ettől az eladótól. Ált. 220-230USD egy organic kit.
Tucc valamit ajánlani esetleg? Csak annyi kéne, hogy bírjn néhány gyorsulást évente, és ne kezdjen rángatni időnap előtt, mint a szat utángyártott gagyik, de legyen olcsóbb mint a gyári. Lehet, hogy sokat kívánok?
2006. április 13. 10:54:40: megválaszolva Lordie + által,
→ #53 2006. április 13. 10:38:35: megválaszolva juhilaci + által,
→ #47