Kicsit nagyobb kompressziós dugó lett belerakva. Úgy volt, hogy elindul egy tuning folyamat de végül, nem léptem meg, szerettem volna ha mindig beindul mikor menni szeretnék vele. Így maradt gyári az ECU is.
Nincs ültetve full gyári a futómű, oly annyira, hogy kerékcsapágy cserén kívül hozzá se lett nyúlva még egyáltalán 250e km alatt.
Toyo R888 és Buddyclub 17" nagyon könnyű felni került rá, sokan mondták, hogy hülyeség mert erre az autóra a gyárinál nincs jobb és lassabb is lesz vele az autó. Szerintem pedig stabilabb lett vele és lassulást sem sikerült mérni. Nem mellesleg szerintem jobban is néz ki vele...
Azt lehet tudni, hogy mit jelent a motorfelújítás?
Gyári cuccok maradtak benne, vagy az is változott?
Milyen gumi volt rajta a laptimingban?
Meg nekem mintha picit alacsonyabbnak tűnne, mint a gyári magasság, vagy a gyári futómű van alatta?
15-ös gyári kerekek helyett, amint látom, ez 17-es, nem?
Miben tér el még a gyáritól?