Nem olyan rég ment el újra DC2310 régi intije. Ha jól emlékszem 3.6M körül volt fent a végén, mert 4ért nem ment el sokáig.
Volt akinek én is ajánlottam miután az enyém a nem gyári színe miatt nem kellett, mondtam neki ha jó intit akar akkor azt vegye meg
Ezt nem tudtam, hogy a váltója cserélve lett, de attól még lehetett jó az autó. Utoljára én is akkor láttam közelebbről a kocsit mikor még Lacié volt.
VT-k is elkoptak, nem csoda, hogy megy fel az áruk.
Amúgy váltója haverom 5g-jébe landolt az biztos. Így nem tudom mennyire van az még egyben.
A vicc még , hogy 10-en éve 500-600ért mentek a 4G VT-k. Az enyémet szétbontottam és kiárultam mert a kutya nem vette meg. Haveromnál volt mad/boti ex VT-je, az talán 8éve ment el tőle 650e körül sperres váltóval. Most meg Mise exét simán megvette haver 2ért. Hozzáteszem EU-ban nézve a legolcsobb 4G VT volt! Németeknél igazán elbaszott morcositott krom felnis kotlák mennek 8-10e eu körül. Ami szebb jobb az már 15e inkább.
Örök szerelem a 4G VT számomra, de ennyiért már biztos nem fogok venni.
Nyílván érzelmi vagy egyéb alapon megveszik az emberek ennyiért a 4G-t vagy az ITR-t is... viszont aki azt nézi mit kap a pénzéért (mint pl Én is) az nem fog értük ennyit adni. Az beleül egy 7G CTR-be vagy egyéb off autoba pl. Clio Rs vagy más...
Bocs, rosszul fejeztem ki magam. Úgy gondoltam hasonló eset. Az hogy spoon vagy jdm laikus pont leszarja. Amúgy is spoon egy irreálisan drága kiegészítőket áruló cég. Semmi átlagon felülit nem nyújt ellenben az ára kegyetlen. Mai viszonylatban dc2310 itr-je se 4milla lenne az biztos, amilyen szinten megugrottak az utóbbi években az árak.
Azért nemegészen. DC2310 reáis áron árulta, és még így is nehezen ment el.
Tele volt minőségi spoon, és gyári új alkatrésszel. Az megérte a 4M Ft-ot anno. Ott egyedül a piros színnel volt gond. Az autó patika volt. Semmi frontmódosítás, stb.. gyári volt, néhány profi kiegészítővel.