A 120e jó meg nem is. Mondjuk úgy hogy hol használtad, csak városban fasza de hosszú távon meg szar. A 7gen civicen valamikor 200e felett cseréltem első gyári tárcsát, unokatesóm civicjén szintén 210e-nél. De csináltam már első hátsó fékcserét 40e-nél is.
Az ate tárcsa ate betét páros jó, én trw-t használok az is jó. Aztán utána kinek mi tetszik. Pár Hondában pl bosch a gyári betét. Szóval azt is rakhatsz bele az is jó lesz.
Köszi!
Fékerőben a gyári sem tud többet azt gondolom - főleg ilyen használat meleltt - mint pl egy ate. Talán a kérdés a tartósság, mennyire kopik el. Nekem ez a 120e km elég meggyőző futásteljesítmény. Mivel nálam lesz még sokáig az autó ezért sem akarom elspórolni. Az accordra ebc-t raktam annó, az se nagyon kopott de a jazzre nem nagyon van és kb gyári árban mozog