HONDA fórum
2024. május 14. kedd, 03:00,  Bonifác, Bonis Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 




A válaszok és azok válaszai a hozzászólásra, kifejtve
Téma neve
Fék-futómű-gumi-felni

#42603 Zsooltika +  2021. július 8. 09:35:42 re: #42602 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Akkor majdnem jól emlékeztem [SMIL:/smile2.gif] [SMIL:/nevet/rotfl.gif]

#42602 grego +  2021. július 8. 09:33:04 re: #42601 (Zsooltika + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Én olyan írtam, hogy az EP3 gyári betétje EU-ban a Jurid. USA-ban az EP3 és RSX vonalon meg a Nissin.
Gyári Jurid 15 ezer km-t bírt és porolt mint állat. Szereztem gyári Nissin-t és 30 ezer után volt 50%-os.
2021. július 8. 09:35:42: megválaszolva Zsooltika +  által, → #42603 

#42601 Zsooltika +  2021. július 8. 09:30:52 re: #42600 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Talán pont te írtál olyasmit pár éve, hogy az EP3 gyári Jurid és az aftermarket Jurid köszönő viszonyban sincs.

A lényeg, szerintem maradok az Ate mellett.

Köszönöm mindenkinek a gondolatmenetet. [SMIL:/meghajol/bowdown2.gif]
2021. július 8. 09:33:04: megválaszolva grego +  által, → #42602 

#42600 grego +  2021. július 8. 09:25:10 re: #42599 (Zsooltika + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Jó hát ez önmagában semmit nem jelent. EP3 Civic-ben az ABS kocka Bosch és Made in Japan.
2021. július 8. 09:30:52: megválaszolva Zsooltika +  által, → #42601 

#42599 Zsooltika +  2021. július 8. 09:20:18 re: #42596 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Neten találtam képet a gyári csomagolásról. A tárcsa dobozán made in japan volt, a betéten meg látszik a jurid felirat, dobozán made in japan felirat. Szóóóóóval nem tudom.
2021. július 8. 09:25:10: megválaszolva grego +  által, → #42600 

#42598 Shad 0  2021. július 7. 17:40:07 re: #42597 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
a TRW most nagyon megy. ár/minőségben nagyon jó.

#42597 Tonx +  2021. július 7. 17:20:52 re: #42595 (Zsooltika + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
A 120e jó meg nem is. Mondjuk úgy hogy hol használtad, csak városban fasza de hosszú távon meg szar. A 7gen civicen valamikor 200e felett cseréltem első gyári tárcsát, unokatesóm civicjén szintén 210e-nél. De csináltam már első hátsó fékcserét 40e-nél is.
Az ate tárcsa ate betét páros jó, én trw-t használok az is jó. Aztán utána kinek mi tetszik. Pár Hondában pl bosch a gyári betét. Szóval azt is rakhatsz bele az is jó lesz.
2021. július 7. 17:40:07: megválaszolva Shad 0  által, → #42598 

#42596 grego +  2021. július 7. 13:53:21 re: #42590 (Zsooltika + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Elég nagy a sansz hogy gyári is ATE, ha már a 9 gen Civic-en is az.
2021. július 8. 09:20:18: megválaszolva Zsooltika +  által, → #42599 

#42595 Zsooltika +  2021. július 7. 10:01:50 re: #42591 (Shad 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Köszi!
Fékerőben a gyári sem tud többet azt gondolom - főleg ilyen használat meleltt - mint pl egy ate. Talán a kérdés a tartósság, mennyire kopik el. Nekem ez a 120e km elég meggyőző futásteljesítmény. Mivel nálam lesz még sokáig az autó ezért sem akarom elspórolni. Az accordra ebc-t raktam annó, az se nagyon kopott de a jazzre nem nagyon van és kb gyári árban mozog :D

Lehet maradok az ate mellett.
2021. július 7. 17:20:52: megválaszolva Tonx +  által, → #42597 

#42594 MarciCB3F20A5 +  2021. július 7. 10:00:31 re: #42591 (Shad 0 )  ←  ‹›  +2 | rejt
Talán egyedül Brembo tárcsát (MAX LINE) nem javasolnék. Nekem az nagyon gyorsan hullámos lett.
ATE, TRW is volt fent (4. genen) teljesen jók voltak. Betétre nem emlékszem, milyen párosítás volt. Ate betét + Ate tárcsa - sztem nem lősz mellé.

#42592 JohnyFirpo +  2021. július 7. 09:27:53 re: #42590 (Zsooltika + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Jazz ügyben nem tudok nyilatkozni, de ATS-re vettem körbe ATE fèket, valami nevetsèges áron ès nem panaszkodok. Annyi a hátránya, hogy porol, de teljesen jól fog. :)
Szerintem nem tud annyival többet a gyári.

#42591 Shad 0  2021. július 7. 09:20:39 re: #42590 (Zsooltika + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
én véleményem az, hogy ezek nem versenyautók, sportautók, utcai városi normál használatra egy minőségibb utángyártott cucc is teljes mértékben megfelelő. Ferodo, Brembo, TRW stb. a kérdésedre válaszolva az ATE több mint elég egy ilyen autóra.
2021. július 7. 10:01:50: megválaszolva Zsooltika +  által, → #42595 
2021. július 7. 10:00:31: megválaszolva MarciCB3F20A5 +  által, → #42594 


Az eredeti hozzászólás
#42590 Zsooltika +  2021. július 7. 08:50:12    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Dilemmában vagyok! [SMIL:/smile2.gif] segítsetek.

Én a féken, gumin nem spórolunk elvet vallom. 2014-es jazzre érik a teljes fékgarnitúra csere. Nyilván nem a hungaroringre készülök vele, városban használom.

Előre nagyon gondolkozom a gyári szettre, hátra ate.
Csak kb 70-80e között mozog előre a gyári szett, míg egy ate kb 50e ből megáll.

Tud ennyivel többet a gyári? [SMIL:/ketelkedik/Hein36.gif]

(120e km van most, és az első szerelésű tárcsák vannak még elöl-hátul)
2021. július 7. 13:53:21: megválaszolva grego +  által, → #42596 
2021. július 7. 09:27:53: megválaszolva JohnyFirpo +  által, → #42592 
2021. július 7. 09:20:39: megválaszolva Shad 0  által, → #42591 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.26, 0.33, 0.48
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.091 mp, 18 query