Nem tudom, de az okos japók kiszámolhatták, hogy ide bizony jobb az M14 meg 5X120.
Mondjuk sok Honda 5x120 és M14 (Új NSX, Legend, meg USA modellek között sok) de Civic-ben sose volt ilyen méret de a CTR-re azt tették, amivel persze az elérhető felnik számát bekorlátozták. Nameg az ET60, bár ahogy látom neked is ET50 a gyári
Azért nem járok pályára minden hétvégén, hogy problémám legyen ebből szerintem.
A kanyarvadász CTRre kevés volt az mit jelent, kiszakadt vagy megnyúltak a csavarok?
Felnim olyan, hogy elfér a csavar. Lehet a 20mm is elfér hátra, de azt sem merném megpróbálni. Előre meg inkább csak 10mm kéne kb...
Nekem amúgy nincs annyira bent a kerék mint a CTR-en.
Hát nekem 8, bár lehet a kanyarvadász CTR-re már kevés volt az M12-es csavar.
15 mm-ben egyáltalán elfér a csavar? Type-R-en szopó a 15 mm mert kilóg a csavar és arra nem mindegyik felnit lehetett feltenni. Inkább 20-ast tettek fel sokan.
Csak kiszámolták a japán mérnökök
Egy csavar is tonnákat bír el. Bevallom őszintén ezen nem gondolkodtam még.
Viszont akartam venni nyomtávszélesítő pogácsát, de azt nem mertem bevállalni, ott félnék, hogy az 500 ló kitépi a csavart a 15mm vastag alu pogácsából...