Azért te is tisztában vagy azzal, h a terep gumi teljesen más. Ahogy írtam a terepjáróimon 4 évszakos szokott lenne már tizenéve, de semmi köze a szgk 4 évszakos gumijához.
Tgk, de nem "C"-s a gumi.. Ha meg zárt segge van, s Expedition a neve, akkor meg szgk, s ugyanez az autó. A gumi meg vegyes felhasználású (terep/épített út) 4évszakos.
1. Megvásárolt, fizetet tesztek. Elolvasom ha szembe jön a neten, aztán lapozok is tovább gondolás nélkül. Sokat beszélgettem pirelliékkel és vredesteinékkel is.
Kb. tudom hogyan mennek a dolgok.
Valamint a lenti teszten:
- száraz fékezéskor egy szárazon jó nyári gumit dobunk be referenciának
- vízen fékezéskor egy vízen jó nyári gumit dobunk be referenciának
A szárazon jó szarabb vízen, mint egy jó nagyévszakos. A vízen jó meg szarabb szárazon, mint egy jó nagyévszakos. Vagyis melyikkel járunk a legjobban ? Én behúzom a köztes négyévszakost.
Ok, nincs ezzel gond, elméletben is beszélgethetünk róla. De ha jól olvasom, akkor a gyakorlati tapasztalatok (a sajátom is) azt mutatják, h a 4 évszakos jó választás. Ezért lennék inkább kíváncsi valós tapasztalatra.
Nem azt írtam, hogy nincs rajta csak azt, hogy vélhetően nem annyi farkasfoga van mint egy igazi téli guminak.
A tapasztalat meg relatív ahogy hrvFeri is írta lejjebb. Hozzászoksz aztán máris nem tudod megítélni. Én csak azt írtam le amit kiolvastam a tesztekből.