Igazad van. Kicsit jobban utánanéztem és a fékfolyadék egyik alap összetevője DOT3/4/5.1 esetén a festékek oldószere, nem a klasszikus "műanyagoké". De az se jobb, ha a festéket szedi le. (Klasszikus, oldószeres fényezés esetén.)
Illetve, azért akkor it már kiegészíteném az "ecetes" részt is, mert a 20%-os klasszik ételecet is meg tud enni dolgokat, ha az ember benne felejti...
Viszont ez a Loctite cucc izgi! A nevéből arra következtettem, hogy a "negatív melegítés" elvére játszik - vagyis hirtelen összehúzza az orsó átmérőjét - de elolvastam a TDS-t és le a kalappal!
Azt hiszem az a kutatómérnökség és a házi prakatikák próbálgatása közötti különbség kvintesszenciája! Nem ismertem, de még a kicsit vegyes review-k alapján is inkább megér egy próbát szerintem!
"de én az acetont és a fékfolyadékot semmiképp sem erőltetném. Egyik durvább maró- és oldószer a gumi és műanyag elemekre nézve mint a másik" Az acetonra ez igaz, a fékfolyadékra nem. Máskülönben nem lehetne műanyag flakonban árulni, és megenné a féknyeregben, főfékhengerben a tömítést, a fékfolyadéktartályt, stb... Persze nem azért nem eszi meg, mert olyan speckó, "fékfolyadékálló" műnyagról és gumiról beszünk.
Gumi és műanyag nem érintkezne vele. Csak annyira állítanám bele , hogy a magasság állitásért felelős részt érné csak. Első körben ecet, cola...stb. kezdeném. Melegíteni túlzottan nem akarom , nehogy a belső része károsodjon.
Majd megosztom mire jutottam.
Bár a konkrét problémával még nem volt dolgom, de én az acetont és a fékfolyadékot semmiképp sem erőltetném. Egyik durvább maró- és oldószer a gumi és műanyag elemekre nézve mint a másik... Egyébként a kóla és az ecet segíthet, vagy legalább kárt nem okoz lévén gyenge savak.
Én valószínű maradnék a csavarlazítónál és esetleg az anya melegítésénél. Illetve a kulcs szárát is megtoldhatod, hogy legyen egy kis extra erőkar és nyomaték.
Sok sikert! Oszd majd meg légyszi, hogy mi vált be!