HONDA fórum
2024. május 14. kedd, 15:04,  Bonifác, Bonis Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 




A válaszok és azok válaszai a hozzászólásra, kifejtve
Téma neve
Fék-futómű-gumi-felni

#42246 Yaroslav +  2020. január 7. 20:49:02 re: #42245 (bejemves 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Igazad van. Kicsit jobban utánanéztem és a fékfolyadék egyik alap összetevője DOT3/4/5.1 esetén a festékek oldószere, nem a klasszikus "műanyagoké". De az se jobb, ha a festéket szedi le. :( (Klasszikus, oldószeres fényezés esetén.)
Illetve, azért akkor it már kiegészíteném az "ecetes" részt is, mert a 20%-os klasszik ételecet is meg tud enni dolgokat, ha az ember benne felejti... :)
Viszont ez a Loctite cucc izgi! A nevéből arra következtettem, hogy a "negatív melegítés" elvére játszik - vagyis hirtelen összehúzza az orsó átmérőjét - de elolvastam a TDS-t és le a kalappal! :)
Azt hiszem az a kutatómérnökség és a házi prakatikák próbálgatása közötti különbség kvintesszenciája! Nem ismertem, de még a kicsit vegyes review-k alapján is inkább megér egy próbát szerintem!

#42245 bejemves 0  2020. január 7. 19:13:45 re: #42243 (Yaroslav + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
"de én az acetont és a fékfolyadékot semmiképp sem erőltetném. Egyik durvább maró- és oldószer a gumi és műanyag elemekre nézve mint a másik" Az acetonra ez igaz, a fékfolyadékra nem. Máskülönben nem lehetne műanyag flakonban árulni, és megenné a féknyeregben, főfékhengerben a tömítést, a fékfolyadéktartályt, stb... Persze nem azért nem eszi meg, mert olyan speckó, "fékfolyadékálló" műnyagról és gumiról beszünk.
2020. január 7. 20:49:02: megválaszolva Yaroslav +  által, → #42246 

#42244 sh adam 0  2020. január 7. 17:03:00 re: #42243 (Yaroslav + )  ←  ‹›  0 | rejt
Gumi és műanyag nem érintkezne vele. Csak annyira állítanám bele , hogy a magasság állitásért felelős részt érné csak. Első körben ecet, cola...stb. kezdeném. Melegíteni túlzottan nem akarom , nehogy a belső része károsodjon.
Majd megosztom mire jutottam.
[SMIL:/smile1.gif]

#42243 Yaroslav +  2020. január 7. 14:38:33 re: #42242 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hali!

Bár a konkrét problémával még nem volt dolgom, de én az acetont és a fékfolyadékot semmiképp sem erőltetném. Egyik durvább maró- és oldószer a gumi és műanyag elemekre nézve mint a másik... Egyébként a kóla és az ecet segíthet, vagy legalább kárt nem okoz lévén gyenge savak.
Én valószínű maradnék a csavarlazítónál és esetleg az anya melegítésénél. Illetve a kulcs szárát is megtoldhatod, hogy legyen egy kis extra erőkar és nyomaték.

Sok sikert! Oszd majd meg légyszi, hogy mi vált be!

Üdv,
Y.
2020. január 7. 19:13:45: megválaszolva bejemves 0  által, → #42245 
2020. január 7. 17:03:00: megválaszolva sh adam 0  által, → #42244 


Az eredeti hozzászólás
#42242 sh adam 0  2020. január 7. 12:46:47 re: #42241 (bejemves 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Neten nézelődve látok még olyat, hogy beleállítják Colába, ecetbe vagy gázolajba. Max ezeket is végigpróbálom. :D
Ja meg automata váltó olaj + aceton 50-50% arányban. [SMIL:/ketelkedik/Hein36.gif]
2020. január 7. 14:38:33: megválaszolva Yaroslav +  által, → #42243 


2020. január 7. 12:47: Szerkesztve sh adam 0  által, megtekintés



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.3, 0.25, 0.28
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.073 mp, 11 query