Ha sikerült meglazítani és beállítani a magasságot, akkor utána kend be az egész menetet zsírral vastagon mindenhol !
Nekem 10 éve úgy van kb 2 évente újra zsírzom és mindig mikor letörlöm a dzsuva alatt még mindig olyan mint az új
Esetleg citromsav? öreg motoros berkekből többszőr olvastam, h berozsdált tankokat ezzel hoznak helyre, nyílván ennek is van maró hatása, de ha nem az egész telót állítod bele.
Én ezzel takarítom a fürdőt rendszeresn vízkő ellen rozsda ellen tuti topp!!!
Igazad van. Kicsit jobban utánanéztem és a fékfolyadék egyik alap összetevője DOT3/4/5.1 esetén a festékek oldószere, nem a klasszikus "műanyagoké". De az se jobb, ha a festéket szedi le. (Klasszikus, oldószeres fényezés esetén.)
Illetve, azért akkor it már kiegészíteném az "ecetes" részt is, mert a 20%-os klasszik ételecet is meg tud enni dolgokat, ha az ember benne felejti...
Viszont ez a Loctite cucc izgi! A nevéből arra következtettem, hogy a "negatív melegítés" elvére játszik - vagyis hirtelen összehúzza az orsó átmérőjét - de elolvastam a TDS-t és le a kalappal!
Azt hiszem az a kutatómérnökség és a házi prakatikák próbálgatása közötti különbség kvintesszenciája! Nem ismertem, de még a kicsit vegyes review-k alapján is inkább megér egy próbát szerintem!
"de én az acetont és a fékfolyadékot semmiképp sem erőltetném. Egyik durvább maró- és oldószer a gumi és műanyag elemekre nézve mint a másik" Az acetonra ez igaz, a fékfolyadékra nem. Máskülönben nem lehetne műanyag flakonban árulni, és megenné a féknyeregben, főfékhengerben a tömítést, a fékfolyadéktartályt, stb... Persze nem azért nem eszi meg, mert olyan speckó, "fékfolyadékálló" műnyagról és gumiról beszünk.
Gumi és műanyag nem érintkezne vele. Csak annyira állítanám bele , hogy a magasság állitásért felelős részt érné csak. Első körben ecet, cola...stb. kezdeném. Melegíteni túlzottan nem akarom , nehogy a belső része károsodjon.
Majd megosztom mire jutottam.
Bár a konkrét problémával még nem volt dolgom, de én az acetont és a fékfolyadékot semmiképp sem erőltetném. Egyik durvább maró- és oldószer a gumi és műanyag elemekre nézve mint a másik... Egyébként a kóla és az ecet segíthet, vagy legalább kárt nem okoz lévén gyenge savak.
Én valószínű maradnék a csavarlazítónál és esetleg az anya melegítésénél. Illetve a kulcs szárát is megtoldhatod, hogy legyen egy kis extra erőkar és nyomaték.
Sok sikert! Oszd majd meg légyszi, hogy mi vált be!
Neten nézelődve látok még olyat, hogy beleállítják Colába, ecetbe vagy gázolajba. Max ezeket is végigpróbálom.
Ja meg automata váltó olaj + aceton 50-50% arányban.
Csak a szokásos: fékfolyadék kezelés, akár hetekig, naponta akár többször. Vagy van a loctite freeze & release, de az nem biztos, hogy ezt fel fogja oldani.