Brutál módon fogott a B12.
Tavaly mentem ki horvátokhoz és a határ utáni kanyarokban egy új bmw x5 a belső sávban nagy tempónál gépészkedik hogy íven tartsa az autót és külső íven elmentem mellette elég nagy tempóval. iszonyat. el se akartam hinni.
szóval nagyon jó cucc a Bilstein, nem lősz vele mellé.
B12 (de akár a sima B8 is) nekem űr technológia, mind árban, mind arra, amire kell az autó, ami alá kerülne.
Talán 10 évvel ezelőtt még valahogy összekapartam volna a rá valót, de ezt a fajta futómű/kasztni merevséget inkább csak a hétvégi/hobby autómban tudnám a mai fejemmel elképzelni, a napinál már elég az is, ha feszesebb, mint a gyári és nem billeg sokat a kasztni kanyarban vagy fékezésnél. Konkrétan, ha a lagymatag tdi -vel elérném egy azonos évjáratú S4 kanyarstabilitását, akkor elégedett lennék a művemmel.
Igaz mindkettőtök leírásából azt látom, hogy az irány, amit megcéloztam, az jó lesz nagyon, kíváncsian várom milyen lesz, ha teljesen összeállt végre az autóm.
Köszönöm még egyszer a leírtakat srácok, megerősített benne, hogy jó az irány.
Nekem B12 volt az Accorban (ez ugye B8 gátlót és eibach pro-kit rugót takar)
hááát. kemény. fog nagyon. kanyarban brutál. némi túlzással azt mondom, hogy kb. akármennyivel bele lehet menni vele a kanyarba. nagy sebességnél is fog a kanyarban. hihetetlen pontos kormányreakció, alig mozdítasz rajta már megy is, kb. mint egy gokart.
cserébe a legkisebb egyenetlenséget sem szereti. nem kell kátyú, elég egy kisebb feltüremkedés és üt olyat. meg pattogsz benne mint egy rally autóban.
olyan mintha ki lenne merevítve az autó. mintha bukó-csövezve lenne.
megálltam vele egy nagyobb lejtőn, kézifék behúz és az autó hátulja 1 mm-t se ment lejjebb... egyenes úton haladva is pattogott benne az egész család.
szal jó cucc nagyon, de csak kiváló utakra való. (azaz nem mo-ra)