Jól beszélsz, szerintem is nagyon jó gumi, és jól fogja a betont, kopni biztos kopik... mi nem kopik? Az ár-érték--minőség arányában az egyik legjobb a piacon, 195/50R15 12500,-Ft/db.
Ez nem igaz, én GY F1-el voltam kétszer már a Ringen egy-egy órára, és nagyon jól fogott, és nem kopott el 3 kör alatt! A fékem annál inkább Egyébként az igaz, hogy elég lágy guma, de ettől tapad is rendesen. Természetesen érzékeny az ültetésre és rossz futóműbeállításra, de ez minden lágy keverékű gumira igaz.
2006. február 9. 08:06:44: megválaszolva magger 0 által,
→ #126 2006. február 8. 20:05:26: megválaszolva Bally + által,
→ #118
Toyo-val rengeteg gond van....siralmasan gyenge az oldalfala.... 2 hete 2db-ot dobtam ki.....egy kátyuba beleugratsz az annyi.... eddig 6 db adta meg magát az elmult 4 év alatt 2 auton...vagy csak én volt balszerencsés
A Kumho-n gondolkodom én is erősen, mert azért annak már csak van valami neve is, amit én legalábbis jobban ismerek, többre tartok (lehet, hogy hibásan) a hasonló árkategóriában lévőknél. Szívem szerint a toyo proxes tr-t venném, de a tárcám sajna mást diktál.
2006. február 8. 10:23:51: megválaszolva ZEMA + által,
→ #58
Nekem a jazzen van kumho asszimetrikus 195/50/15 ben nagyon kellemesen csalodtam benne...nagyon komfortos , csendes gumi, pofás peremvédővel.....szakado esöben kitünöen vizsgázott.... kicsit puha gumi , szóval gyorsan kopik...de egy tizen 1pár ezer forintos gumitol nem vártam többet....JAZZ-en a fokozott igénybevételt nem tudtam kiprobálni