Ismerős leírás és történet. Sajnos ez van, úgyis te unod meg a végére. Mi is amikor megreklamáltuk a jogtalan visszaküldésüket, akkor az volt a "vizsgálat" és bejelentés eredménye, hogy "jogtalan" a reklamáció, mert nem történt meg részünkről az adatküldés.
Tehát nem jó a rendszerük, nem kapják meg amit beküldesz (másik ugyanígy intézett csomag megérkezett gond nélkül....) és még te vagy a paraszt. Ekkor mondtam, hogy akkor elmennek a k*rva anyjukba és úgy kerülöm azóta ahogy tudom.
Talán kb. fél év múlva majd lesz valami normálisan működő rendszerük, logisztikájuk erre az új helyzetre (nem lesz ) de addig ez lesz. (meg utána is )
Igen tudom, vagy tíz levelet váltottam velük (még a termékeket sem értették hogy mik azok), nem igazán érdekelte őket, kértek valami számlát arról az import charge-ról, és annyi látszott, hogy az valami cégnek lett kifizetve. Később kiderült hogy sok egyéb dolog is el lett ott cseszve amúgy és azt mondták, hogy a reklamációhoz is be kell fizettek aszzem tízezret, addigra már belefáradtam és lett közben egy másik ügyem is velük, egy garanciába kiküldött termék, amit a csehekhez küldtem, de taiwaból kaptam a cserét, és nem tudtam bemutatni a dokumentumot amivel az Eu-bók ki lett küldve a csomag, mivel nem is én küldtem ki ekkor feladtam az egészet...
Bocs, de akkor azt neked ugyanúgy elb*szták. (itthon persze)
Mivel kifizetted az import charge-ot előre, így nem szedhettek volna be vámot tőled már. Nem tudom mikor történt, de ha nem régen, akkor meg kell reklamálni.
szerk: Bár, ha kifizetted, akkor kb. veszett fejsze nyele.....
Hát nemtom. Nekem "import charge"-t kellett fizetnem automatikusan amikor megvásároltam a terméket (és a számlán nem a DHL, Fedex vagy ilyesmi szerepelt, hanem kb a Fütty Imre kft, és ők rendelték meg a szállítást, utána még ezt az összeget is megvámolták nekem...
Az biztos, hogy a Global Shipping programmal olyan dolgokat is meg tudsz venni amit az eladó amúgy nem szállított volna ide.