HONDA fórum
2024. május 4. szombat, 16:42,  Mónika, Florián Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 




A válaszok és azok válaszai a hozzászólásra, kifejtve
Téma neve

#6736 -Törölt felhasználó- 2021. október 21. 18:31:11 re: #6735 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Yakumo, Tonx, Grego nagyon köszönöm mindegyikőtöknek a segítséget. Privátban ráírok, remélem kitalálunk egy élhető megoldást. :)

#6735 grego +  2021. október 21. 18:26:08 re: #6734 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Igen. Bár egy szárnyat nem tudom hogyan hoznak ide sértetlenül, de Zsola megmondja.
2021. október 21. 18:31:11: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #6736 

#6734 Tonx +  2021. október 21. 18:17:40 re: #6732 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Megkeresed Zsola-4-et és megkérdezed tud-e segíteni.
2021. október 21. 18:26:08: megválaszolva grego +  által, → #6735 

#6733 Yakumo +  2021. október 21. 17:14:01 re: #6732 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  +1 | rejt
Elvileg az eladónak kell engedélyt adnia neked, hogy megvehesd az árut, annak ellenére, hogy nem szállít ide. írd meg neki, hogy Global shipping-gel lenne az áru hozzád szállítva, így engednie kéne.

De ha nem engedélyezi, akkor nem tudom mit lehet csinálni, lehet semmit, mert joga van eldönteni, hogy az áruja elhagyja a határt/országot avagy ne.
De halál biztos nem vagyok benne, ha nem derül ki, akkor próbálj az eBay-től megoldást kérni, hogy ilyenkor mi a pontos teendő, illetve hogy lehetséges-e egyáltalán ilyen esetben a dolog.

2021. október 21. 17:14: Szerkesztve Yakumo +  által, megtekintés

#6732 -Törölt felhasználó- 2021. október 21. 13:11:53 re: #6728 (Locutus + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Yakumo és Locutus, nagyon szépen köszönöm a segítségeteket, így már egészen érthető.
Az egy gondom: amerikai az eladó és kijelentette, hogy nem fogja külföldre postázni az árut - ekkor jött szóba az eBay Global Shipping. Ami még felmerült, hogy hiába tettem be a kosárba az árut, nem tudom fizetni, mert írja, hogy erre a címre nem szállítanak. Ez esetben tudjátok mi a teendő? Köszönöm szépen. :)
(Egy Civic Ferio szárnyat szeretnék rendelni)
2021. október 21. 18:17:40: megválaszolva Tonx +  által, → #6734 
2021. október 21. 17:14:01: megválaszolva Yakumo +  által, → #6733 


2021. október 21. 13:15: Szerkesztve -Törölt felhasználó- által, megtekintés

#6731 Yakumo +  2021. október 21. 10:21:47 re: #6730 (real6969 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Ismerős leírás és történet. Sajnos ez van, úgyis te unod meg a végére. Mi is amikor megreklamáltuk a jogtalan visszaküldésüket, akkor az volt a "vizsgálat" és bejelentés eredménye, hogy "jogtalan" a reklamáció, mert nem történt meg részünkről az adatküldés.

Tehát nem jó a rendszerük, nem kapják meg amit beküldesz (másik ugyanígy intézett csomag megérkezett gond nélkül....) és még te vagy a paraszt. Ekkor mondtam, hogy akkor elmennek a k*rva anyjukba és úgy kerülöm azóta ahogy tudom.

Talán kb. fél év múlva majd lesz valami normálisan működő rendszerük, logisztikájuk erre az új helyzetre (nem lesz [SMIL:/szetvert.gif] ) de addig ez lesz. (meg utána is [SMIL:/szetvert.gif] [SMIL:/szetvert.gif] )

#6730 real6969 0  2021. október 21. 07:27:51 re: #6729 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Igen tudom, vagy tíz levelet váltottam velük (még a termékeket sem értették hogy mik azok), nem igazán érdekelte őket, kértek valami számlát arról az import charge-ról, és annyi látszott, hogy az valami cégnek lett kifizetve. Később kiderült hogy sok egyéb dolog is el lett ott cseszve amúgy és azt mondták, hogy a reklamációhoz is be kell fizettek aszzem tízezret, addigra már belefáradtam és lett közben egy másik ügyem is velük, egy garanciába kiküldött termék, amit a csehekhez küldtem, de taiwaból kaptam a cserét, és nem tudtam bemutatni a dokumentumot amivel az Eu-bók ki lett küldve a csomag, mivel nem is én küldtem ki ekkor feladtam az egészet...
2021. október 21. 10:21:47: megválaszolva Yakumo +  által, → #6731 

#6729 Yakumo +  2021. október 20. 19:35:01 re: #6727 (real6969 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Bocs, de akkor azt neked ugyanúgy elb*szták. (itthon persze)
Mivel kifizetted az import charge-ot előre, így nem szedhettek volna be vámot tőled már. Nem tudom mikor történt, de ha nem régen, akkor meg kell reklamálni.

szerk: Bár, ha kifizetted, akkor kb. veszett fejsze nyele..... [SMIL:/mosoly.gif]
2021. október 21. 07:27:51: megválaszolva real6969 0  által, → #6730 


2021. október 20. 19:36: Szerkesztve Yakumo +  által, megtekintés

#6728 Locutus +  2021. október 20. 19:24:46 re: #6725 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Én amerikából rendeltem global shippinggel, nem votl semmi gond. Ahogy irják is előre fizetsz mindent, aztán csak várod a csomagot. Bár a tracking kicsit béna volt, mert amerikából csak amszterdamig működött, aztán egyszer csak több nap semmi után felbukkant a csomag az ajtóm előtt :)
2021. október 21. 13:11:53: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #6732 

#6727 real6969 0  2021. október 20. 19:02:12 re: #6726 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Hát nemtom. Nekem "import charge"-t kellett fizetnem automatikusan amikor megvásároltam a terméket (és a számlán nem a DHL, Fedex vagy ilyesmi szerepelt, hanem kb a Fütty Imre kft, és ők rendelték meg a szállítást, utána még ezt az összeget is megvámolták nekem...
Az biztos, hogy a Global Shipping programmal olyan dolgokat is meg tudsz venni amit az eladó amúgy nem szállított volna ide.
2021. október 20. 19:35:01: megválaszolva Yakumo +  által, → #6729 

#6726 Yakumo +  2021. október 20. 18:41:07 re: #6725 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Én megpróbálom.

Kb. annyi, hogy a vámolást intézik helyetted és előre. Magyarán lényegében ki lehet vele hagyni a mostani nyomorult egy "aktivitást" mutató magyar vámot, de főleg a magyar postát.

(a jelenlegi helyzetben, egy csomagunkat már konkrétan visszaküldtek, csak úgy és semmi indok, pedig be volt nyújtva/küldve minden papír a vámoláshoz. Az utólagos "indok" annyi volt, hogy nem volt meg az adatküldés a részünkről. Aha, anyád p*csája, nagyon megvolt, csak a nyomorék rendszeretek nem működik. Kettő: Pár napja kaptunk meg több csomagot, ami már nyáron itt volt, csak mostanra sikerült kiböfögnie a magyar postának.....)

Értem én, hogy ebben az évben volt ez a "mindent megvámolunk" átállás, de azért véleményem szerint bevehetik jó mélyen. [SMIL:/szetvert.gif]

Na szóval ezt hagyod ki a globál shipping-gel, szerintem JÓ dolog. Kifizeted előre a vámot, stb., kihagyod az itthoni gyökérséget, gyorsabban megkapod, amit rendeltél, örülsz.

Egyetlen story-m van ezzel kapcsolatban az ismeretségi körből, amikor az itthoni vám/posta az ilyet is megállította és kérni akarta a pénzt avagy vámot. De ez még tényleg az elején volt és akkor is el lett nekik magyarázva, hogy mi is ez, ("ki lett már fizetve minden, b*zdmeg, ne akard már kétszer beszedni") és lőn világosság, elengedték, másnap meg is kapta. (Fedex vagy DPD-vel)
2021. október 20. 19:02:12: megválaszolva real6969 0  által, → #6727 


2021. október 20. 18:42: Szerkesztve Yakumo +  által, megtekintés


Az eredeti hozzászólás
#6725 -Törölt felhasználó- 2021. október 20. 12:28:54    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok. Van valakinek tapasztalata az eBay Global Shipping programmal? Akinek igen, tudna egy rövid leírást/felvilágosítást adni? Köszönöm.
2021. október 20. 19:24:46: megválaszolva Locutus +  által, → #6728 
2021. október 20. 18:41:07: megválaszolva Yakumo +  által, → #6726 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.17, 0.31, 0.33
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.25 mp, 18 query