HONDA fórum
2024. május 19. vasárnap, 08:29,  Ivó, Milán Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 




A válaszok és azok válaszai a hozzászólásra, kifejtve
Téma neve

#138095 grego +  2020. március 24. 09:46:01 re: #138094 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ez is mutatja hogy mekkora szórás van a fékpadok között, na meg ki állítja be és ki kezeli.

#138094 Tonx +  2020. március 24. 09:21:05 re: #138093 (gfeco 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Amikor megjelent Csoki mért párat és mindegyik több lett mint a gyári érték.
2020. március 24. 09:46:01: megválaszolva grego +  által, → #138095 

#138093 gfeco 0  2020. március 24. 07:42:23 re: #138075 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Én csak annyit tudok, hogy korábban megmértek a Totalcar Erőmérőben egy K20Z2 Accordot és pont 155 lóerőt
adott le. [SMIL:/okoska.gif] [SMIL:/sir.gif] [SMIL:/smile7.gif]


2020. március 24. 09:21:05: megválaszolva Tonx +  által, → #138094 

#138092 LINSZTER +  2020. március 23. 21:54:00 re: #138091 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ennyi. De azért átírtam aztán majd valamikor updatelem ha olyan kedvem lesz :D

#138091 grego +  2020. március 23. 21:53:01 re: #138090 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Végülis 0.1mm a főtengely kotyogása :D
2020. március 23. 21:54:00: megválaszolva LINSZTER +  által, → #138092 

#138090 LINSZTER +  2020. március 23. 21:50:12 re: #138089 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az a 4 kérdőjel, hogy a francba került oda? :D Én simán kijelentő módban írtam.
2020. március 23. 21:53:01: megválaszolva grego +  által, → #138091 

#138089 grego +  2020. március 23. 21:47:53 re: #138088 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hát a program nem nézi...
2020. március 23. 21:50:12: megválaszolva LINSZTER +  által, → #138090 

#138088 LINSZTER +  2020. március 23. 21:43:44 re: #138087 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Azt a 0.1mm-t már nem nézzük ????
2020. március 23. 21:47:53: megválaszolva grego +  által, → #138089 

#138087 grego +  2020. március 23. 21:36:52 re: #138086 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A K20C1 lökete nem jó :D
2020. március 23. 21:43:44: megválaszolva LINSZTER +  által, → #138088 

#138086 LINSZTER +  2020. március 23. 21:13:42 re: #138085 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Ott is jóformán wikipédiáról van az infó.
Ezekben is nagyrészt, de rengeteg más forrásból is.
HONDAtabase Android

HONDAtabase iOS
2020. március 23. 21:36:52: megválaszolva grego +  által, → #138087 

#138085 Yakumo +  2020. március 23. 21:09:33 re: #138083 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Jaja, épp ezért kérdeztem/ lettem kíváncsi a dologra, mert eddig számomra a csepelihondabonto.hu oldala ilyen téren elég jó forrásnak bizonyult, de hogy a K20A6 blokkot 160 lovasnak írják, arra felpattant a szemem. x'D

Persze nem akarok rosszmájú köcsögösködő lenni, mert évek úta az első hiba amit láttam ott és szerintem továbbra is egy nagyon jó adatbázisuk van/ leírásuk a modellekről/ blokkokról, stb.
2020. március 23. 21:13:42: megválaszolva LINSZTER +  által, → #138086 


2020. március 23. 21:10: Szerkesztve Yakumo +  által, megtekintés

#138084 grego +  2020. március 23. 21:06:36 re: #138083 (LINSZTER + )  ←  ‹›  0 | rejt
Igen ezt is sokszor keverik mindenhol.

#138083 LINSZTER +  2020. március 23. 21:05:11 re: #138077 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Egyébként meg rohadt nehéz megtalálni, hogy melyik a valós infó. Én azért elég sokat vadásztam régen és egy adott motorról sokszor van 5féle teljesítmény adat mert ugye az se mindegy, hogy HP, BHP, LE vagy bármi más
2020. március 23. 21:09:33: megválaszolva Yakumo +  által, → #138085 
2020. március 23. 21:06:36: megválaszolva grego +  által, → #138084 

#138082 Yakumo +  2020. március 23. 21:05:10 re: #138081 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Úgy értem. [SMIL:/szetvert.gif] [SMIL:/smile2.gif] [SMIL:/smile2.gif]

#138081 grego +  2020. március 23. 21:04:21 re: #138080 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Mert csak :D
2020. március 23. 21:05:10: megválaszolva Yakumo +  által, → #138082 

#138080 Yakumo +  2020. március 23. 21:03:23 re: #138078 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Oké, és ezt miért nekem írod? [SMIL:/mosoly.gif] [SMIL:/smile2.gif]
2020. március 23. 21:04:21: megválaszolva grego +  által, → #138081 

#138079 LINSZTER +  2020. március 23. 21:03:05 re: #138077 (Yakumo + )  ←  ‹›  +1 | rejt
"A K20Z2-ről meg csak annyit ír, hogy az a K20A1-t váltotta,"

"new longer-runner intake manifold, restyled camshafts, and drive-by-wire mechanism" <- KB ugyanez a különbség a K20A6 és a Z2 között.

#138078 grego +  2020. március 23. 21:00:19 re: #138077 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Wikipédiára én nem hagyatkoznék 100%-ban főleg úgy hogy zömmel amcsik szerkesztik meg írkálnak bele.
2020. március 23. 21:03:23: megválaszolva Yakumo +  által, → #138080 

#138077 Yakumo +  2020. március 23. 20:53:10 re: #138076 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hát őszintén ebben is vannak baromságok. [SMIL:/mosoly.gif] [SMIL:/szetvert.gif]

A K20A1-nél azt állítja, hogy az csak a JDM modell Stream-ban volt, amikor az európai modellben is az volt, 156lóval. Csak észrevettem volna, ha a Stream-emben jobb oldalt van a kormány...., mert én úgy emlékszem a baloldalt volt [SMIL:/szetvert.gif] [SMIL:/szetvert.gif] [SMIL:/szetvert.gif]

A K20A3-ról nem ír baromságot, bár a 155 lovas Civic-ről én nem tudtam, úgy tudtam, hogy a VSA Civic az 160 lovas volt, de persze ez nem zárja ki egy 155 lovas verzió létezését.

A K20A6 az tiszta, ezt eddig én is így tudtam.

A K20Z2-ről meg csak annyit ír, hogy az a K20A1-t váltotta, (tegyük fel ezt elhisszük) de Accord szinten ezzel semmi nem lett megmagyarázva, hogy akkor abba tényleg 2006-tól az került volna vagy nem és hogy hány lovas meg mittudomén, arról nem is beszélve, hogy mi különbség van egy K20A6-os Accord meg egy K20Z2-es Accord között.
2020. március 23. 21:05:11: megválaszolva LINSZTER +  által, → #138083 
2020. március 23. 21:03:05: megválaszolva LINSZTER +  által, → #138079 
2020. március 23. 21:00:19: megválaszolva grego +  által, → #138078 

#138076 LINSZTER +  2020. március 23. 19:13:55 re: #138075 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
"K20A1
This engine was only ever featured in the JDM-model Honda Stream for the 2001-2006 model years, in both FWD and AWD applications. It produced between 156-158hp at 6,500rpm with 139-140lb/ft torque at 4,000rpm and a redline of 6,800rpm.

K20A3
You may be expecting this to be an upgrade over the A2, but you’d be very wrong! Despite looking almost identical to the K20A2, the changes were mostly internal in favor of improved economy figures.

This model was capable of producing just 160hp (or even less in the 2.0 Civic, at 155hp) and 141lb/ft torque from 270cc injectors. Compression was down to 9.8:1. A PPA intake manifold was used which was triggered at 4,600rpm and i-VTEC kicked in at 2,200rpm.

K20A6
This model is based on the K20A3 for the European and Australian 2003-2006 Honda Accord.

K20Z2
This engine was a replacement for the economy K20A1, featuring a new longer-runner intake manifold, restyled camshafts, and drive-by-wire mechanism. This was capable of just 153hp at 6,000rpm and 139lb/ft torque."
2020. március 23. 20:53:10: megválaszolva Yakumo +  által, → #138077 

#138075 Yakumo +  2020. március 23. 19:07:11 re: #3981 (gfeco 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Na, most már átvonulok ide, mert lenne egy Accord-os kérdésem ezzel kapcsolatban: Azt írod K20Z2 Accord. Eskü utána kellett néznem, hogy ez most milyen blokk, mert eddig abban a (tév)hitben voltam, hogy a K-s Accord az K20A6 és kész, de utána olvasva kicsit, látom, hogy a Z2 az elvileg a 2006-os évjárat?

Te tudod, hogy mi különbség van a K20A6 meg a K20Z2 között az Accord-nál? Az lehetséges, hogy az A6 160 lóerő, a K20Z2 meg 155 például? (csepelihondabonto.hu adatainál ezt találtam)

Eddig én rohadtul meg voltam róla győződve, hogy 155 lovas a verdám.....( [SMIL:/szetvert.gif] / [SMIL:/ketelkedik/dunno.gif] )

Viszont ami elég érdekes, hogy a Accord-nál (7gen) csak a K20A-s motort említi meg 2 literesként és 155 lovat ír rá, (a Z2-t nem is említi meg) csak a blokkoknál (K széria) adja meg a K20A6-nál a 160 lovat, akkor szerintem helytelenül és a K20Z2-nél a 2006-os évjáratot meg a 155 lovat.

Na most akkor kérdésem, hogy hogyan is van ez? [SMIL:/okoska.gif] [SMIL:/szetvert.gif] [SMIL:/smile2.gif]
2020. március 24. 07:42:23: megválaszolva gfeco 0  által, → #138093 
2020. március 23. 19:13:55: megválaszolva LINSZTER +  által, → #138076 

Téma neve

#3981 gfeco 0  2020. március 23. 18:17:19 re: #3975 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Jelenleg a családban van egy K20Z2 Accord és egy L13Z1 Jazz, tehát adott az összehasonlítási alap...

A Jazz 99 lóereje nekem abszolút nem jön át.
Én nem szeretem nagyon pörgetni sem, mert 3000-ig viszonylag csendes a motor, felette viszont nincs szép hangja és nem is történik semmi.
Pozitívum a parádés variálhatóság, fogyasztás, könnyű kezelhetőség. (A fék is jobb mint az Accordé.)
Negatívum a magas üléspozíció, a seggem alatt lötyög a benzin és a belső visszapillantó tükörtől nem látok ki a szélvédőn. [SMIL:/okoska.gif]
2020. március 23. 19:07:11: megválaszolva Yakumo +  által, → #138075 

#3980 glPopMatrix +  2020. március 23. 15:30:55 re: #3979 (Yakumo + )  ←  ‹›  0 | rejt
A GD nagyon hamar elfogy, de 50-ig oké. :D Nyilván megy az R20, csak pörgetni kell azt is, azért hoztam párhuzamba a 16V jazzel. de alacsony fordulaton az R20 nekem nagyon nem jön be. Na mindegy, marad a K24. [SMIL:/egyeb/marijuana.gif]

#3979 Yakumo +  2020. március 23. 14:25:32 re: #3977 (glPopMatrix + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A 7gen gyorsulása valóban jobb, de csak 9,1 mp a 8gen 9,4 mp-ével szemben, de elhiszem, ha mondod, nyilván van/volt Neked, úgy mondod, és el tudom képzelni, hogy az R20-at még papásabbra hangolták.
(a 2 literes 7gen se egy versenyautó hangolású pedig... [SMIL:/mosoly.gif] [SMIL:/nevet/bucktooth.gif] )

Mondjuk 4 gyertya meg egy hibás gyújtó trafó csere után fickósabb lett lent is az enyém, de azért nem sokkal. [SMIL:/mosoly.gif] [SMIL:/smile2.gif]

szerk: Ja és k*rvára OFF vagyok itt ezzel, bocsánat... [SMIL:/szetvert.gif]
2020. március 23. 15:30:55: megválaszolva glPopMatrix +  által, → #3980 


2020. március 23. 14:27: Szerkesztve Yakumo +  által, megtekintés

#3978 grego +  2020. március 23. 12:29:49 re: #3977 (glPopMatrix + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Jó hát a K betű tetejét összekötötték, naés? :D :D

#3977 glPopMatrix +  2020. március 23. 12:06:12 re: #3975 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
a 7 gen K20 a 8 meg R20. Próbáljatok ki egy R20-at és meglátjátok miről beszélek :D
2020. március 23. 14:25:32: megválaszolva Yakumo +  által, → #3979 
2020. március 23. 12:29:49: megválaszolva grego +  által, → #3978 

#3976 JohnyFirpo +  2020. március 23. 11:58:18 re: #3975 (Yakumo + )  ←  ‹›  0 | rejt
Szigorúan kell taposni az Accordot! :D Megy az!

#3975 Yakumo +  2020. március 23. 11:49:15 re: #3972 (JohnyFirpo + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A két autó gyorsulása: 9,4 sec (8gen Accord 2.0) a 12 sec-kel (Jazz 1.4) szemben.

Cirka két és fél mp különbség, így eléggé össze kell szedni az Accord-ot ahhoz, hogy legyorsulja a "kis genyát".
Ha automata, akkor ez még kevesebb különbség.

De normál használatnál elindulva a Jazz a rugalmasabb, mert alul előbb megérkezik a nyomatéka, kínlódás nélkül jobban elmegy lámpánál, mint az Accord, mert azt tudjuk, hogy az alul meg gyengébb. (nekem is 2 literes Accord van, manuál 7gen)
2020. március 23. 18:17:19: megválaszolva gfeco 0  által, → #3981 
2020. március 23. 12:06:12: megválaszolva glPopMatrix +  által, → #3977 
2020. március 23. 11:58:18: megválaszolva JohnyFirpo +  által, → #3976 

#3974 Yakumo +  2020. március 23. 11:38:43 re: #3970 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Jaja, én is a napokban láttam az SI-t. Ezekkel a spoilerekkel megkockáztatom, hogy még jól is néz ki a gép.

#3973 JohnyFirpo +  2020. március 23. 11:22:47 re: #3972 (JohnyFirpo + )  ←  ‹›  0 | rejt
Tehát akkor újra: 3500-as fordulat.

#3972 JohnyFirpo +  2020. március 23. 11:10:03 re: #3971 (glPopMatrix + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
350-as fordulat, aztán elrúgod. Nincs az az Isten, hogy egy Jazz lerajtoljon! :D
2020. március 23. 11:49:15: megválaszolva Yakumo +  által, → #3975 
2020. március 23. 11:22:47: megválaszolva JohnyFirpo +  által, → #3973 

#3971 glPopMatrix +  2020. március 23. 10:38:13 re: #3969 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Teljesen más a karakterisztikája a kettőnek.
Amit írtam, a GD városban jobb szerintem, ott szerethetőbb a nyomaték miatt és elvégre oda való ez a kisautó...
A 2017+ -os valóban olyan, hogy 4000-ig kell pörgetni, hogy valami nyomatékot kapjál, ahogy előttem is írták emelkedőn vissza kell kapcsolni rendesen. Én ezt nem szeretem a modern kis köbcentis szívó benzinesekben, hogy 4000 alatt semmi élet. A 2 literes 8 gen Accorddal is ez volt a gond, lámpánál otthagyta a GD jazz.
Cserébe viszont valóban jól fogyaszt autópályán az újabb. Ja és ugyanez az 1.3 motor a Civicben borzalmas gyenge, már a jazzben sem fickós, de a Civic... Vezettem azt is , hát utána felüdülés volt átülni az akkori 90 lovas EP1-be.
2020. március 23. 11:10:03: megválaszolva JohnyFirpo +  által, → #3972 


2020. március 23. 10:39: Szerkesztve glPopMatrix +  által, megtekintés

#3970 grego +  2020. március 23. 10:24:58 re: #3969 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Szerintem van. Zsolti barátom is vett egy ilyen újabb 1.4-et. Mellette ülve sokkal jobban érződik a nyomaték is, meg minden. Eladta most meg egy ugyanilyen fehár Si-t vett de CVT váltóval :D
Abban még nem ültem de elmondása szerit fasza :D
2020. március 23. 11:38:43: megválaszolva Yakumo +  által, → #3974 

#3969 Yakumo +  2020. március 23. 10:10:38 re: #3968 (PeaK^ + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Na mosmá' annyira kíváncsi lettem, hogy vajon tényleg ilyen különbség van az újabb 1.4-esek meg a régiek között, hogy tényleg ki kéne próbálnom egy ilyen újabbat, hogy érezzem én is ezt a különbséget. (régi van)

Na majd bepofátlankodom valahová egy próbavezetésre. [SMIL:/mosoly.gif] [SMIL:/szetvert.gif] [SMIL:/szetvert.gif]
2020. március 23. 10:38:13: megválaszolva glPopMatrix +  által, → #3971 
2020. március 23. 10:24:58: megválaszolva grego +  által, → #3970 

#3968 PeaK^ +  2020. március 23. 10:03:46 re: #3919 (glPopMatrix + )  ←  ‹›   →  ↑  +4 | rejt
Nekünk GG3 Jazz van, az 1.4-esnek nevezett (Si, de motorikusan ugyanaz mint a többi). Ez amelett, hogy szépen elindul városban és jól tartható vele a forgalom ritmusa, inkább 4000-es fordulat felett fickósodik. Ott érdemes vele előzni, ott már elhiszem róla, hogy egy 100 LE körüli kisautó, csak amíg odáig eljut a fordulatszám, azt kivárni... Emelkedőn felfelé néha megmosolyogtató, hogy mennyire nincs benne nyomaték, de cserébe országúton elég hamar lemegy a fogyasztás 5,5l körüli értékre. Amiket írtatok arról, hogy mennyire szerethető mert egyben van, jól kezelhető, teljesen igaz. Az Si futóműve pedig már-már parádés (szar utakon meg elég kemény is).


2020. március 23. 10:10:38: megválaszolva Yakumo +  által, → #3969 

#3932 Laci-DSI +  2020. március 20. 22:18:30 re: #3919 (glPopMatrix + )  ←  ‹›  +4 | rejt
Sztem tök jól megy az 1.5 Dynamic. Nekem pont tetszik a karaktere - hasonlít a régi VTi-mre.
A hangjával sincs semmi baj, OK 2020-ban ez már hangos, de nem hangosabb, mint a VTi. A VTEC váltás nem olyan, de nagyon élvezetesen lehet vele autózni. Kipróbáltuk, minden sebességi fokozatban fürgébb, mint az 1.8 9gen Civic- mentünk egymás mellett gurulóból, amíg meg volt a Civic.
A felszereltsége szerintem teljesen rendben van. Teljesen jó a manuális klíma (télen nem fázom, nyáron meg hűt) és a NAVI is OK, a LED lámpája meg egyenesen szuper (nem olyan, mint az exec 2016-os Civic volt, de nem is 8M az ára) Nekem pont ilyen autó kellett, kicsi, de praktikus, könnyen kezelhető, élvezetes a városban, és meg autópályán sem jön zavarba. Nekem mindenben pont megfelel, pont annyiért amennyibe került. Ezért vettem egy ilyet tavaly, amíg még lehetett.

#3919 glPopMatrix +  2020. március 20. 13:10:37 re: #3913 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem csak erre válaszolva, hanem az előzőekre is.
Nekem is volt egy 90 lovas EP1-em, most meg van egy 1.3-as Jazz.
Mindkettőnek megvan az előnye / hátránya.
A 90 lovas Civic jobban megy, még úgy is, hogy nehezebb kb. 100kg-mal. Kényelmesebb, sportosabb, nem úgy érzed, hogy bakháton ülsz, mint a jazznél. A jazz hosszútávon kényelmetlen. Nyomatékmaximumot hamar eléri, így tényleg jól lehet vele a forgalom tempóját tartani városban, ez nagyon szerethető benne, viszont hamar elfogy, 2500 fölött semmi, hiába nyomod. Összehasonlítva az új (2017) Jazz 1.4 VTEC -kel. Ég és föld, a GD jazz jobban autózható, az újnál úgy érzem, hogy agyon van fojtva, hiába 100 ló. A hangját is említettétek, szerintem ugyanaz lehet az 1.5 Dynamicnál is. Valóban érdekes. A 100 ló nem érződik. Viszont sokkal autószerűbb, igényesebb beltere van, kényelmesebb az üléspozíció, 6 sebesség miatt pályán is jobb. A GD az 120-ig oké sztem, 130-nál már nem érzi jól magát ő sem meg én sem. (Viszont a CL9 meg itt érzi a legjobban magát szóval probléma megoldva :D )
A GD -nek a fogyasztása BP -n csak munkábajárással, dugóval, úgy , hogy nem lehet sokat menni egyenletesen 8.2 - 8.5. Tehát nem jó. Ha már van benne 1-2 hosszabb táv hétvégén akár városon belül is, akkor lejön 7.2 7.5-re.

Az 1.5 Dynamicról egyéként írták többen, hogy csalódás. El tudom képzelni, hogy miért, a 100 lovasból kiindulva.
Ja és a Dynamic felszereltség egy vicc, főleg annyiért amennyibe kerül. Csak tekerős klímás van. [SMIL:/smile9.gif]
2020. március 23. 10:03:46: megválaszolva PeaK^ +  által, → #3968 
2020. március 20. 22:18:30: megválaszolva Laci-DSI +  által, → #3932 


2020. március 20. 13:12: Szerkesztve glPopMatrix +  által, megtekintés

#3917 grego +  2020. március 20. 12:47:10 re: #3913 (Yakumo + )  ←  ‹›  0 | rejt
Kipróbáltam az 1.5 Dynamicot a 130 lóval. Nem tudom, semmit nem érzel belőle, meg nekem nagyon furcsa volt a hangja.

#3916 grego +  2020. március 20. 12:46:11 re: #3911 (Yakumo + )  ←  ‹›  0 | rejt
1200 től már tök jól húz

#3915 Yakumo +  2020. március 20. 10:24:42 re: #3914 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Na, akkor azok sem hagyták el ezt a "kezeld könnyen az a lényeg" karakterisztikát.
Végülis a Jazz-nek ez a lényege.

#3914 KawaBazsy 0  2020. március 20. 09:22:25 re: #3913 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Anyámé 1.2 vtec, 90 ló. Teljesen egyenletesen megy, nincs felül a "meghúzza" érzés, inkább arra mentek rá, h alul se lusta. Télleg hibátlan karakter közlekedni.
2020. március 20. 10:24:42: megválaszolva Yakumo +  által, → #3915 

#3913 Yakumo +  2020. március 20. 09:05:34 re: #3912 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
így van, ha választani kellene a Civic 90 lova és a Jazz 83-ma között, akkor én is a Civic-et választanám.

De ha beleülök a kis Jazz-ba, egyszerűen nem lehet nem szeretni, annyira kis kezes valami, könnyen kezelhető, annyira arra van kitalálva, amire való, hogy nagyon. Semmi extra, meg szinte semmi "boogie", semmi VTEC, de mégis kedveled.

De azért a későbbi VTEC-es modelleket kipróbálnám, főleg az 1.5-ös 131lovast 6-os váltóval, azt azért már biztos lehet élvezni is. [SMIL:/smile1.gif]
2020. március 20. 13:10:37: megválaszolva glPopMatrix +  által, → #3919 
2020. március 20. 12:47:10: megválaszolva grego +  által, → #3917 
2020. március 20. 09:22:25: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #3914 

#3912 KawaBazsy 0  2020. március 20. 08:50:32 re: #3911 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Köszi a leírást, ezért hasznos a fórum. :-)
Én is az itthoni Bravoval hasonlítanám, ami ugyanúgy 1.4i 90 ló, s hasonlóan alul harmatos, felül meg hasít. Közlekedni a Jazz karaktere a jobb, az autób.zi lelkünknek viszont az utóbbi. :-)
2020. március 20. 09:05:34: megválaszolva Yakumo +  által, → #3913 


Az eredeti hozzászólás
#3911 Yakumo +  2020. március 20. 08:05:03 re: #3906 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +3 | rejt
Nekünk is van itthon egy és vezettem is többször, (konkrétan nem az enyém) meg volt 1.4-es Civic is 14 évig, leírom a tapasztalatokat, ha gondolod.
(ha nem, akkor is [SMIL:/smile2.gif] )

Az 1.4 Civic (7gen) ugye valóban 1.4-es és 90 lovas, ami simán többnek tűnik elsőre, de a Civic alul gyengébb és könnyebb is volt vele lefulladni mint a Jazz 1339 m3-jével és 83 (vagy 84) lovával. Persze a Civic meg fent megy jobban, ez egyértelmű.

Ellenben egy Jazz nagyon okosan van hangolva, igazi kis városi szütyő. Nem tudom pontosan hol, de nagyon lent megérkezik a max. nyomatéka és a 83 ló is sokkal hamarabb jelentkezik. Így lentebb el lehet váltani és ezért legalább úgy, ha nem jobban lehet vele haladni, ráadásul kisebb fordulaton.

Felesleges is feljebb pörgetni 3-4000-nél, még előzésnél is, mert kb. itt jelentkezik a max. teljesítmény, de ezután ugyan megy még fel a fordulat, (asszem 6000-rig kb.) de azon kívül szó szerint SEMMI nem történik, csak stagnál.

A másik, hogy a Civic sem éppen volt egy elb*szott motorral szerelt valami, de a Jazz 8 gyertyás, 8 szelepes kis blokkja valami extra kis precíz valami, tényleg egy nagyon eltalált/kitalált blokk.

Az adatai valóban sivárnak tűnhetnek, de mentem öcsém után a 2.0-ás Accorddal és nagyon nem is nyomta előttem, csak haladt szépen, hát össze kellett kotornom az Accord 155 lovából legalább 130-at, hogy tartani tudjam az iramot. [SMIL:/smile2.gif]
2020. március 20. 12:46:11: megválaszolva grego +  által, → #3916 
2020. március 20. 08:50:32: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #3912 


2020. március 20. 08:06: Szerkesztve Yakumo +  által, megtekintés



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.4, 0.34, 0.28
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.048 mp, 50 query