HONDA fórum
2024. május 19. vasárnap, 01:24,  Ivó, Milán Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 




A válaszok és azok válaszai a hozzászólásra, kifejtve
Téma neve

#51132 LINSZTER +  2021. július 25. 12:16:20 re: #51131 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt


#51131 grego +  2021. július 25. 11:55:27 re: #51130 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt

2021. július 25. 12:16:20: megválaszolva LINSZTER +  által, → #51132 

#51130 LINSZTER +  2021. július 25. 10:28:47 re: #51129 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nyílván befolyásolja de nem annyira mint a hőmérséklet szerintem.
2021. július 25. 11:55:27: megválaszolva grego +  által, → #51131 

#51129 integra_type_r 0  2021. július 25. 10:25:09 re: #51128 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
ja, kösz...
tényleg jóval kevésbé befolyásolja a teljesítményt...
elméletileg ez talán 2000m magasságban lehet érezhető...


2021. július 25. 10:28:47: megválaszolva LINSZTER +  által, → #51130 


Az eredeti hozzászólás
#51128 LINSZTER +  2021. július 25. 10:04:15 re: #51127 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az ECU változtat a turbonyomáson ha nagyban változik a külső nyomás. De ahhoz elég nagy változásnak kell lennie szerintem, hogy igazán észrevedd.
Pl van "Turbo Ratio Limit" tábla ami rpm vs PA alapján változtat. Ez az egyik alap a kb 20ezer paraméter közül :D



Ha megnézed ugyanezt a "Turbo Ratio Limitet" csak ami IAT alapján változtatja akkor láthatod , hogy nagyobb a különbség.

2021. július 25. 10:25:09: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #51129 


2021. július 25. 10:06: Szerkesztve LINSZTER +  által, megtekintés
2021. július 25. 10:05: Szerkesztve LINSZTER +  által, megtekintés
2021. július 25. 10:04: Szerkesztve LINSZTER +  által, megtekintés



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.35, 0.33, 0.28
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.01 mp, 11 query