HONDA fórum
2024. május 17. péntek, 10:06,  Paszkál Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 




A válaszok és azok válaszai a hozzászólásra, kifejtve
Téma neve

#51124 JohnyFirpo +  2021. július 24. 23:00:04 re: #51123 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Büdös huligánok, azok vagytok! Szègyelljètek magatokat!
( [SMIL:/egyeb/highfive.gif] )

#51123 grego +  2021. július 24. 22:04:42 re: #51122 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Jó de hidegben is van ez a jelenség. Nem full padlón jobban megy mint padlón.
Amúgy ma eltoltuk neki pár Lexus-al egyetemben :D
30 km 10 liter benzin :D Lexus kollága meg 23 liter :D
2021. július 24. 23:00:04: megválaszolva JohnyFirpo +  által, → #51124 

#51122 LINSZTER +  2021. július 24. 21:56:07 re: #51121 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az kicsit más dolog, a tied Torque Request alapján működik és télen kisebb nyomás kell ugyanakkora nyomaték eléréséhez mint nyáron. Amit te mondasz ott egy halom factor és limit pofázik bele pl Turbo Overspeed limitek IAT alapján …stb. De ismerős 5G D16 turboját is mertük pár napja. Novemberben 290LE volt, most ebben a melegben már 270 se.
2021. július 24. 22:04:42: megválaszolva grego +  által, → #51123 


Az eredeti hozzászólás
#51121 grego +  2021. július 24. 21:28:40 re: #51120 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Bizony! Ma is a nagy melegben nagyon érződött, hogy a kocsi jobban ment 0.8-1.2 bár töltéssel mint 1.6-al. Tudod beszéltük, hogy miért van az, hogy padlógázon nem megy olyan jól a kocsi mint akkor amikor kicsit visszaveszed a gázt. És ezt ugye sok FK2, FK8 tulaj érzi és tapasztalja.
2021. július 24. 21:56:07: megválaszolva LINSZTER +  által, → #51122 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.26, 0.3, 0.26
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.01 mp, 9 query