Köszi, kii lett szedve dpf, ki is írva, egr is, és el is adtam a kocsit. Új tulajnak el is mondtam, ő még örült is neki, nem lesz vele gondja. Nem szeretek barkácsolt autóval járni, inkább vettem egy 5 éves 10gen 1.6D-t, 68 ezer kmtel. Talán ez is elmegy közel 300 ezret gond nélkül.
Nekem a civic kb 700-750km-ként regenerál, főleg úgy sikerül neki amikor épp városban dugóban araszolok, nem akkor amikor 30km-t megyek autópályán 140-el.
egész sokáig bírta...(n22-nél nekem már 80k körül dobálta, főként város miatt)
ahogy a többiek is írták vannak a tisztításra szakosodott cégek...
és ezek nem mezei gőzborotvás mosások...
ha vissza jön a hiba, akkor keverékképzési probléma is lehet...
ennél a km-nél már érdemes komplexen gondolkoni...
Szia nekünk Cr-v van. 2.2 I-dtec Ugyanezzel a hibaval talalkoztunk... En leszereltem kompletten, es elvittem egy Tisztito ceghez aki ezzel foglalkozik DPF Tisztitas... 170€ ert kipucolta azota jo... es 1ev garanciat vallalt .. MAsfel eve megy hiba nelkül....
Sziasztok, rég jártam itt, de talán tud valaki hasznos tanácsot adni.
Jelenleg egy 2013as 2.2es I-Dtec Civicem van, hiba nélkül használom 3 éve, lassan 150 ezer km óta,és most 281.000kmnél bedobta a felkiáltójeles dpf hibát. Aki már találkozott a problémával, hogy oldotta meg? Gyári szűrő 1.98 millió ft, azt kihagynám, utángyártott szűrő 9gen Civichez nincs, csak Accordhoz, és CRVhez találtam. Mosást nem ajánlják, mondván sokat nem megy el vele, én meg havi 4-5 ezer kmt megyek. Ha cseréltetem a betétet, az 450 ezer ft, egy év garanciával. Köszönöm ha valaki tud tanácsot adni.