HONDA fórum
2024. május 5. vasárnap, 23:07,  Györgyi Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 




A válaszok és azok válaszai a hozzászólásra, kifejtve
Téma neve

#186568 Mykee +  2023. június 30. 20:06:56 re: #186558 (joskoo 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Akkor is lekapcsol ha utcai lámpákat érzékel a kamera. Távfény hibátlanul használható autópályán is 90%-ban a kamionokra is lekapcsolt ha fent volt akár csak 1-2 helyeztjelző is a tetején.

#186567 Mykee +  2023. június 30. 20:03:36 re: #186543 (joskoo 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Hát igen, az infotainment rendszere a Hondának borzasztóan le van maradva minden téren sajnos :( . Amikor átülök a 2022-es HRV-be egy téridő ugrás a múltba :( . Viszont még mindíg nem annyira szar mint a 2019-es Ford kugánk [SMIL:/szetvert.gif] . Na az az igazi 2000 évek :D

#186558 joskoo 0  2023. június 29. 19:01:53 re: #186557 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Pont mint a 10gen. Mazda 6-om, Ioniqom azonnal lekapcsolja a távfényt ha településre érünk. Vagy navi, vagy amit gyanítok az a közlekedési tábla leolvasóval lehet kapcsolatban. Ahogy felvillan az 50-s a műszerfalon, azonnal lekapcsol. Civicem baszott rá. Szembejövőkre is. Ioniq-nál tökéletesen működik ez is.
2023. június 30. 20:06:56: megválaszolva Mykee +  által, → #186568 

#186557 Tonx +  2023. június 29. 17:42:34 re: #186545 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hát a 9gen nonfl-nél az ablaktörlő mikor esni kezd még jól működik aztán meghülyül, aztán meg bevadul és max sebességgel törli a száraz szélvédőt. Az E-nél szintén szar az automata fényszóró, simán felnyomja városban ha jönnek szembe. Pedig tök egyszerű lenne, a navi adataiból ki lehetne olvasni hogy lakott terület vagy sem, és akkor nem erőltetné a fényszóró kapcsolgatását.
2023. június 29. 19:01:53: megválaszolva joskoo 0  által, → #186558 

#186556 Tonx +  2023. június 29. 17:36:15 re: #186551 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
De nem csak a tesla-nál, bármelyik más gyártónál így működik. Honda valahogy lemaradt az elektronika terén, míg egy szar vw klímájának minden porcikáját ki lehet olvasni addig egy Honda annyit tud diagnosztikán keresztül megjeleníteni, hogy be van-e kapcsolva vagy sem.

#186555 grego +  2023. június 29. 16:51:06 re: #186554 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Na nem baj, én nyugodt vagyok a kőkorszaki 9 gennel Type-R-el, azon legalább minden is jól működik és még kevesebbet is fogyaszt :D

#186554 integra_type_r 0  2023. június 29. 16:49:11 re: #186552 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
biztos...
de épp elég ha a végén az oem beszállítónál valaki benézi a kalibrációs verziószámot és 2-vel korábbit raknak a rendszerekre...
2023. június 29. 16:51:06: megválaszolva grego +  által, → #186555 

#186553 grego +  2023. június 29. 16:45:26 re: #186551 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Az esőérzékelőhöz meg nem tudom milyen input adatok kellenek...

#186552 grego +  2023. június 29. 16:44:04 re: #186551 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
De tervezési fázisban tesztelik, ott jó az utcán meg nem?
2023. június 29. 16:49:11: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #186554 

#186551 integra_type_r 0  2023. június 29. 16:42:57 re: #186548 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
valószínű egy külön elektronikai modul vezérli aminek a kalibrációján utólag nem lehet módosítani mivel nincs kapcsolata a központi vezérlőrendszerrel amin keresztül lehetne frissíteni...
ez az óriási különbség technológiai filozófiában a tesla-hoz képest...
ott éles teszt van folyamatosan, de ha kell, tudnak korrigálni rajta...
2023. június 29. 17:36:15: megválaszolva Tonx +  által, → #186556 
2023. június 29. 16:45:26: megválaszolva grego +  által, → #186553 
2023. június 29. 16:44:04: megválaszolva grego +  által, → #186552 

#186550 grego +  2023. június 29. 16:42:07 re: #186549 ([TypeV] + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Szokták ezeket tesztelni forgalomba hozatal előtt nem keveset, már ott kibukhatott a dolog csak basztak rá ezek szerint...
Amúgy meg lehetett volna SW frissitéssel vagy szenzor cserével orvosolni, mondjuk az FL ben...

#186549 [TypeV] +  2023. június 29. 16:28:50 re: #186548 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Amikor már a felhasználóknál vannak az autók ?

Úgy döntöttek inkább bevállalják az utólagos elégedetlenséget és esetleges garanciális macerát ameddig kötelező.
2023. június 29. 16:42:07: megválaszolva grego +  által, → #186550 

#186548 grego +  2023. június 29. 16:26:17 re: #186547 ([TypeV] + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Akkor visszamegyünk a tervező asztalhoz és újratervezzük...
2023. június 29. 16:42:57: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #186551 
2023. június 29. 16:28:50: megválaszolva [TypeV] +  által, → #186549 

#186547 [TypeV] +  2023. június 29. 14:54:33 re: #186546 ([TypeV] + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sőt, ha jól tudom a tervezéshez kapott alap paraméterek voltak rosszak, így lett ez ilyen.
2023. június 29. 16:26:17: megválaszolva grego +  által, → #186548 

#186546 [TypeV] +  2023. június 29. 14:32:59 re: #186545 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nyilván nem akartak visszafejlődni, de tervezéskor ez így adta ki, el lett rontva.
2023. június 29. 14:54:33: megválaszolva [TypeV] +  által, → #186547 

#186545 grego +  2023. június 29. 13:38:44 re: #186541 (Ubike 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ezen mindig csodálkozom, hogy a Honda miért lépett vissza vagy négyet az ablaktörlő meg a távolsági fény automata szabályozásával.
9 gennél tökéletesen működnek, meglepő módon.
2023. június 29. 17:42:34: megválaszolva Tonx +  által, → #186557 
2023. június 29. 14:32:59: megválaszolva [TypeV] +  által, → #186546 

#186543 joskoo 0  2023. június 29. 13:16:02 re: #186541 (Ubike 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
nem olaj fogyi, hanem olajszint növekvés...csak a korrektség kedvéért [SMIL:/smile5.gif]
mondjuk most egy 2020-s PHEV Ioniq-ot hajtok, ahol minden elektromos kütyü tökéletesen és pont a megfelelő mértékben működik. Automata fényszóró kapcsolás is. Akkor is leveszi, ha pl lakott területre érek. Civic ezt nem tudta. Mondjuk ezt a Mazda 6-om is tudta...De ez az Ioniq sokkal jobb a Mazdánál is. Mármint az elektromos kütyük (sávtartó már már autonóm).
2023. június 30. 20:03:36: megválaszolva Mykee +  által, → #186567 


Az eredeti hozzászólás
#186541 Ubike 0  2023. június 29. 12:27:01 re: #186531 (joskoo 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
A sávtartó nálam tökéletes. Nem csipog, teszi a dolgát.

Az ablaktörlő az szar. Konkrétan nem is értem mi volt a fejekben amikor ezt programozták. Semmi összefüggést nem tudtam észrevenni a sűrűség állító tárcsa/sebesség/eső intenzitás között.
Érdekes módon azt láttam autópályán még vannak jó pillanatai, de városban használhatatlan. Konkrétan én vagy járatom, vagy kézzel eveztetek néha ha alacsonyabb a sebesség. Hogy ezt hogyan nem sikerült azóta sem megoldani végképp rejtély...

Az automata távolsági kapcsolást el kell felejteni. Sztem nem tartunk ott még hogy az tudjon olyan előzékeny lenni mint én. Nem is lát el olyan messze érzésre.

Üléssel kapcsolatban nem toom mit mondjak. Egyedül használom/nem bőrülésem van, az rendben van.

Olajfogyi/higulás: Mivel keveset megyek (65e és augusztusban lesz 5 éves) majdnem mindig évente jelez be, hogy vigyem cserére, szóval nálam nem jött elő. Nem is igen figyeltem őszintén szólva. Valahogy hondásként nem is erre vagyok szocializálva. De ha ez ilyen akkor az erőteljes szopatásnak tűnik.

Amit viszont azóta sem tudok megemészteni az a menetfény. Bakker 2023-ban, tök led-es kocsikban hogy a tökbe gondolja (az össze többi gyártó is), hogy hátulra nem kapcsol fényt csak előre, ezt nem tudom.
2023. június 29. 13:38:44: megválaszolva grego +  által, → #186545 
2023. június 29. 13:16:02: megválaszolva joskoo 0  által, → #186543 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.4, 0.33, 0.33
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.108 mp, 23 query