Eddig az tűnt fel, hogy alapjáraton 91 fokos olajjal 1.25 bar a nyomás, miközben FK2 nél ez 1 bar. Ott meg magasabb.
Fk2-nél 5.2 körül van a max nyomás de még 125 fokos olajjal se megy le 4.6-ra az tuti...
Szóval itt valami fennforgás van.
Amúgy a gyári olajnyomás speckó szerint 1 bara alapjáration 80 fokos olajjal. Ehhez képest FL5 nél ez magasabb jóval.
3000 rpm-nél 4 bar kell legyen.
Ennyi, sok tényezős dolog ez. Vicces, de ha nem 100% nyomod a gázt már akkor se fogja a 100% power kihasználni. És ehhez elég ha a szőnyeg alácsúszik a pedálnak, de több ember is járt már nálam aki nem is nyomja teljesen padlóig a gázt, mert már a 80%-os pedálnál leadott power is elég neki.
Egy ausztràl sràc irta be ,hogy ö nem autovesrenyzö stock a fl5 és simàn 1,75ös nyomàst ir neki, miért ne lehetne 1,8 a nürburgringen egy profi autoversenyzönek.