Ami még nekem érdekes, hogy Ali-ék videójának a leírásában olvasható, hogy ők például nem tudták használni az R+ módot, mert túlzottan pattogott az autó a ringen. Nyilvánvalóan ők nem egy Misha kategóriát képviselnek, de így is érdekes a kör. Akkor gyári állapotban jó eséllyel nem ideális az autó az N-ringre? A Suzukai pálya meg sokkal símább, kevésbé huplis ezért veri simán a trophy-t a kőkemény futóművel? https://youtu.be/twUyG7AQ9_g
Ez viszont másik videóból származik és csak mint érdekesség tetem ide, hogy rugalmasságban viszont megeszi az FK8 az FL5-t. https://youtu.be/EoQHeiR8Or0?t=329 Most akkor mi van??
Én amugy elöre azt gondoltam ,hogy a 265ös gumi a Nürburgringen màr nem elöny ,hanem hàtràny, föleg ilyen "kevés " le-vel. Ha lenne a FL5 360 le ,ott màr talàn kiis jönne a 265-ös gumi elönye a nürburgringen,amit 150 km/h ora alatt van szerintem ,felette csak hàtràny egy relativ gyenge auton.
Màs igy ugy szàmolta lenni kell benne 6 màsodpercnek a Nürburgringen,a suzukai meg egyéb rövidebb ,lassabb körök àlltal.
Igen pattog is ,én is észrevettem ,hogy keményebb mint az fk8 és race mod felesleges kb. De a japànok is panaszkodtak ,hogy nagyon pattog race-ban.
A vezetöi hibàk igen, akik elemezték azt irtàk 2 sec van 4-5 hibàban benne.
a gumi publikus lesz, mert lehet majd rendelni...
de meglepne, ha más lenne mint a gyári méret, persze összetételben lehet más lesz...
van még egy érdekesség...
az FK8 LE suzukában gyorsabb volt mint az trophy-r...
az FL5 (pre production) még az FK8 LE-nél is gyorsabb volt suzukában...
akkor vajon az FL5 miért nem volt gyorsabb a nürburgringen...?
ráadásul úgy, hogy egy speciális "könnyített" modellt használtak...
a suzukai idő alapján legalább 3-4 mp-el "kellett" volna gyorsabbnak lennie...egy 4x hosszabb pályán...
miért kellett egyáltalán egy könnyített modell...?
vagy ha könnyítettek, akkor miért nem nyúltak bele jobban...? (-24 kg?)
technikailag már akkor mindegy volt...főleg, hogy a fél mp-es különbség nagyon jelképes...
vélhetően voltak vezetői hibák is a mért körben...nem is egy...
másrészt zavaróan pattog az autó állandóan, ami miatt folyamatosan korrigálni kellett...
a trophy ehhez képest egy sokkal kiegyensúlyozottan vezethető autó...