Attól függetlenül a programmal tudnak csalni. Elég ha csak pár limitet kivesznek, már kevésbé fogja az autó visszavenni a power-t pl magasabb IAT-nál, vagy vagy változó légnyomásnál.
Nyílván. De még az is lehet, hogy frissített szoftver van rajta, amit a többinél is frissíteni fognak. Így nem lehet tudni. Ehhez össze kéne hasonlítani annak az autónak a szoftverét meg a gyárit amire 0 az esély
Ami még nekem érdekes, hogy Ali-ék videójának a leírásában olvasható, hogy ők például nem tudták használni az R+ módot, mert túlzottan pattogott az autó a ringen. Nyilvánvalóan ők nem egy Misha kategóriát képviselnek, de így is érdekes a kör. Akkor gyári állapotban jó eséllyel nem ideális az autó az N-ringre? A Suzukai pálya meg sokkal símább, kevésbé huplis ezért veri simán a trophy-t a kőkemény futóművel? https://youtu.be/twUyG7AQ9_g
Ez viszont másik videóból származik és csak mint érdekesség tetem ide, hogy rugalmasságban viszont megeszi az FK8 az FL5-t. https://youtu.be/EoQHeiR8Or0?t=329 Most akkor mi van??
Én amugy elöre azt gondoltam ,hogy a 265ös gumi a Nürburgringen màr nem elöny ,hanem hàtràny, föleg ilyen "kevés " le-vel. Ha lenne a FL5 360 le ,ott màr talàn kiis jönne a 265-ös gumi elönye a nürburgringen,amit 150 km/h ora alatt van szerintem ,felette csak hàtràny egy relativ gyenge auton.
Màs igy ugy szàmolta lenni kell benne 6 màsodpercnek a Nürburgringen,a suzukai meg egyéb rövidebb ,lassabb körök àlltal.
Igen pattog is ,én is észrevettem ,hogy keményebb mint az fk8 és race mod felesleges kb. De a japànok is panaszkodtak ,hogy nagyon pattog race-ban.
A vezetöi hibàk igen, akik elemezték azt irtàk 2 sec van 4-5 hibàban benne.
a gumi publikus lesz, mert lehet majd rendelni...
de meglepne, ha más lenne mint a gyári méret, persze összetételben lehet más lesz...
van még egy érdekesség...
az FK8 LE suzukában gyorsabb volt mint az trophy-r...
az FL5 (pre production) még az FK8 LE-nél is gyorsabb volt suzukában...
akkor vajon az FL5 miért nem volt gyorsabb a nürburgringen...?
ráadásul úgy, hogy egy speciális "könnyített" modellt használtak...
a suzukai idő alapján legalább 3-4 mp-el "kellett" volna gyorsabbnak lennie...egy 4x hosszabb pályán...
miért kellett egyáltalán egy könnyített modell...?
vagy ha könnyítettek, akkor miért nem nyúltak bele jobban...? (-24 kg?)
technikailag már akkor mindegy volt...főleg, hogy a fél mp-es különbség nagyon jelképes...
vélhetően voltak vezetői hibák is a mért körben...nem is egy...
másrészt zavaróan pattog az autó állandóan, ami miatt folyamatosan korrigálni kellett...
a trophy ehhez képest egy sokkal kiegyensúlyozottan vezethető autó...
Nem. 245/25R19-el számítás szerint 238.8 km/h valós lenne.
265/25R19-el 242.7 km/h lenne valós.
DE ha a 237 az nem a valós hanem a csalt érték, akkor az kb 230 km/h valós lenne.
230 km/h valóshoz meg 245/20R19 kéne
Mondjuk nekem az a nagy kérdőjel, hogy hogy a tökömbe tud 275 km/h-t (valós) végsebességet ha eleve:
1. Egy az egyben az FK2 váltója van fent.
2. Ugyanúgy 6500 rpm-nél adja le a max power-t felette már csökken.
3. Ha a motor 6500 rpm-el forog, akkor a gyári 265/30R19-es gumival 267 km/h-val megy a kocsi (valós).
Szóval ahhoz hogy 275-el tudjon menni, akkor 6700-at kell a motornak forognia ahol gyengébb.
Persze, az lehet hogy a 329 ló helyett van még 320 ló de az elég a 275 km/h-hoz?