HONDA fórum
2024. május 17. péntek, 16:09,  Paszkál Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 




A válaszok és azok válaszai a hozzászólásra, kifejtve
Téma neve

#186382 grego +  2023. április 25. 17:27:16 re: #186381 (Rikk_ + )  ←  ‹›  0 | rejt
Eddig az tűnt fel, hogy alapjáraton 91 fokos olajjal 1.25 bar a nyomás, miközben FK2 nél ez 1 bar. Ott meg magasabb.
Fk2-nél 5.2 körül van a max nyomás de még 125 fokos olajjal se megy le 4.6-ra az tuti...
Szóval itt valami fennforgás van.

Amúgy a gyári olajnyomás speckó szerint 1 bara alapjáration 80 fokos olajjal. Ehhez képest FL5 nél ez magasabb jóval.
3000 rpm-nél 4 bar kell legyen.

#186381 Rikk_ +  2023. április 25. 17:22:31 re: #186380 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Màs olajpumpa? Nagyobb olajhütö ,több olaj? [SMIL:/ketelkedik/dunno.gif]
2023. április 25. 17:27:16: megválaszolva grego +  által, → #186382 

#186380 grego +  2023. április 25. 17:18:38 re: #186379 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Viszont az olajnyomás érdekes módon alacsonyabb mint az eddig megszokott.
Lehet nem annyira szoros a motor mint az FK2/Fk8 esetében....
2023. április 25. 17:22:31: megválaszolva Rikk_ +  által, → #186381 

#186379 LINSZTER +  2023. április 25. 17:13:41 re: #186378 (Rikk_ + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ennyi, sok tényezős dolog ez. Vicces, de ha nem 100% nyomod a gázt már akkor se fogja a 100% power kihasználni. És ehhez elég ha a szőnyeg alácsúszik a pedálnak, de több ember is járt már nálam aki nem is nyomja teljesen padlóig a gázt, mert már a 80%-os pedálnál leadott power is elég neki.
2023. április 25. 17:18:38: megválaszolva grego +  által, → #186380 

#186378 Rikk_ +  2023. április 25. 17:11:06 re: #186329 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt

Egy ausztràl sràc irta be ,hogy ö nem autovesrenyzö stock a fl5 és simàn 1,75ös nyomàst ir neki, miért ne lehetne 1,8 a nürburgringen egy profi autoversenyzönek. :D
2023. április 25. 17:13:41: megválaszolva LINSZTER +  által, → #186379 

#186346 LINSZTER +  2023. április 23. 17:53:47 re: #186344 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Nem jutottam még hozzá. Annyit tudok, hogy a JDM verzió nincs, de az EDM és USDM verziók lockolva vannak. Amint hozzá jutok egy fájlhoz akkor össze tudom hasonlítani mi a különbség.

#186344 integra_type_r 0  2023. április 23. 17:50:03 re: #186339 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
FL5-öt nézted már...? (ecu)
2023. április 23. 17:53:47: megválaszolva LINSZTER +  által, → #186346 

#186343 grego +  2023. április 23. 14:56:07 re: #186342 (Laci-DSI + )  ←  ‹›  0 | rejt
Most nem volt sorsolás. A többire nem tudom a választ.

#186342 Laci-DSI +  2023. április 23. 14:44:29 re: #186341 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Akkor ő egy Civic turbo gyűjtő. Biztos vesz akkor hamarosan egy FK2 CTR-t is magának. Csak, hogy teljes legyen a turbo gyűjtemény.
A többi kérdésre nincs válasz?
2023. április 23. 14:56:07: megválaszolva grego +  által, → #186343 

#186341 grego +  2023. április 23. 14:35:05 re: #186340 (Laci-DSI + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Szerdán már eladta Peti az utolsót egy olyan ürgének, akinek már van egy Non-FL FK8 és az utolsó hivatalos kék FL FK8-a, aztán gondolta vesz melléjük egy FL5-öt is, mert miért ne.
2023. április 23. 14:44:29: megválaszolva Laci-DSI +  által, → #186342 

#186340 Laci-DSI +  2023. április 23. 14:11:56 re: #186335 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
A nürburgringi köridő sajtó visszhangja elérte a célját: százezrek beszélnek a új CTR-ről. 21 km hosszú pályán 1sec ide vagy oda az semmi. Az nem lett volna jó a marketingnek, hogy az új CTR ugyanolyan gyors, mint az előző gen. Valamit ki kellett találni, hogy kijöjjön a matek.

Amelyik autó 7:45 körül tud (EK8, FL5, Megan RS Trophy vagy mi a neve), az mind nagyon gyors utcai autó.
Egy utcai autó jóságát meg nem a nbr-i köridő határozza meg.

Az FL5 egy minden tekintetben továbbfejlesztett autó. Műszaki tekintetben marginális a fejlődés az előző generációkhoz képest, de szubjektíven a megjelenése és a felhasználó interface (kezelőszervek és IT) lényegesen jobb mint az előző generációknak. FK2 exec tourerem volt másfél évig, na az, már amikor megjelent 2015-ban elmaradott rendszer volt. Az FL5 rendszere ehhez képest könnyen kezelehő, gyors és mindent tud, amire szükség van. Wireless Apple Carplay induktív telefon töltéssel, a központi érintőkijelzővel és a műszerfallal egyszerűen tökéletes. Korszerű, felhasználó barát autó, ami ráadásul nagyon gyors is.

Itt írtátok korábban, hogy még volt rendelhető autó, de mire kijött a sajtó hír már csak csak előrendelést vesznek fel. Akkor ezek szerint Szolnokon a beszélgetés mellett lefoglaltad az utolsó darabot. Szállítás mikor várható? Hány jön az új pénzügyi évben? Most nem lesz sorsolás meg más varázslat?
2023. április 23. 14:35:05: megválaszolva grego +  által, → #186341 

#186339 LINSZTER +  2023. április 22. 18:21:32 re: #186338 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem is írtam, hogy a motorteljesítmény a kulcs, csak azt, hogy a kettő között nem volt különbség. :D
2023. április 23. 17:50:03: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #186344 

#186338 integra_type_r 0  2023. április 22. 18:03:49 re: #186336 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
nem a motor teljesítmény a kulcs...(mert az FK8, FK8LE és FL5 között minimális a különbség)
hanem a mechanikus tapadás...
az pedig alapvetően futómű, karosszéria, súly kérdése...

egy kis érdekesség...

FK8 1390 kg
FK8 LE 1343 kg (-47kg)
FL5 1429 kg (FK8 LE+86kg)
FL5 S 1405 kg (FL5-24 kg, FK8 LE+62kg)

van egy olyan tippem, hogy a szélesebb/könnyebb kerék, hosszabb tengelytáv és szélesebb nyomtáv ellenére az FK8 LE ellen a stock FL5 nem biztos, hogy gyorsabb lenne...(ua felni/gumi kombináció esetén)

még az is lehet, hogy az FK8 LE-nek szándékosan nem publikálták a Nürburgringi idejét...
nehogy véletlenül konkuráljon az FL5-ével...
így mivel a képletből kikerült az FK8 LE az FK8 lett a referencia pont...
viszont a gyorsabb köridőhöz a "stock" FK8 ellen nem volt elég a "stock" FL5...
ezért kellett az FL5 S...
de ha FL5 S-t mint koncepciót használták a köridő megdöntéséhez, akkor az FK8 LE-t miért nem...?
megannyi rejtély... [SMIL:/nevet/smoker.gif]
2023. április 22. 18:21:32: megválaszolva LINSZTER +  által, → #186339 

#186337 grego +  2023. április 22. 13:35:09 re: #186336 (LINSZTER + )  ←  ‹›  0 | rejt
De ha az LE ment volna a ringen, akkor azon az SW tuti más lett volna :D

#186336 LINSZTER +  2023. április 22. 13:15:04 re: #186334 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sima FK8 és LE között se volt semmi különbség szoftverileg.
2023. április 22. 18:03:49: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #186338 
2023. április 22. 13:35:09: megválaszolva grego +  által, → #186337 

#186335 grego +  2023. április 22. 10:24:53 re: #186332 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Tegnap erről beszélgettünk Szolnokon ITR kollégával, hogy nagy esély van arra, hogy a sárga LE FK8 is simán lefutotta volna ezt az időt ilyen setup-al...
2023. április 23. 14:11:56: megválaszolva Laci-DSI +  által, → #186340 

#186334 grego +  2023. április 22. 10:20:38 re: #186329 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Najó de ez az az autó amit megveszel a szalonban 29 millióért ahogy a Honda állítja?
2023. április 22. 13:15:04: megválaszolva LINSZTER +  által, → #186336 

#186333 grego +  2023. április 22. 10:18:25 re: #186331 (Rikk_ + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ő is olvasta az FK8 Wiki oldalt? :D

#186332 LINSZTER +  2023. április 22. 08:17:58 re: #186331 (Rikk_ + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Pont valami ilyesmit kommenteltem én is a youtube video alá :D
2023. április 22. 10:24:53: megválaszolva grego +  által, → #186335 

#186331 Rikk_ +  2023. április 22. 08:17:00 re: #186329 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Egyik sràc ezt irta: Milo King thats incorrect. Its a torque target so boost isn't majorly relevant. Depending on the conditions, boost levels will vary. You can meet the torque requirements at 1.2 bar but if its a warmer day/hot engine then you might need 1.4 bar. The boost itself isn't that important. It's all calculations from the various tables/inputs like throttle etc.

It's volumetric efficency based and the torque targets are set so the car/ecu will make constant adjustments to meet the request. If it exceeds the set targets then it will adjust n pull power back.
2023. április 22. 10:18:25: megválaszolva grego +  által, → #186333 
2023. április 22. 08:17:58: megválaszolva LINSZTER +  által, → #186332 


Az eredeti hozzászólás
#186329 LINSZTER +  2023. április 22. 07:13:32 re: #186328 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Közben megnéztem a videót. 1.83bar volt a max. Hát az még pont a limit amit az ECU enged. :D És nincs boost by gear ahogy Misha mondja, Torque by gear van. Ha az ember nyom egy padlót, akkor az ECU céloz kb 450Nm-t, a Torque limit ezt lejebb szabályozza, ezért a valós cél 420Nm ... az ECU innentől maga számolja ki, hogy mekkora nyomás kell ahhoz, hogy elérje ezt. Persze van még vagy 3000 egyéb limit meg paraméter ami közbeszól.
2023. április 25. 17:11:06: megválaszolva Rikk_ +  által, → #186378 
2023. április 22. 10:20:38: megválaszolva grego +  által, → #186334 
2023. április 22. 08:17:00: megválaszolva Rikk_ +  által, → #186331 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.09, 0.26, 0.29
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.237 mp, 27 query