HONDA fórum
2024. május 17. péntek, 20:19,  Paszkál Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 




A válaszok és azok válaszai a hozzászólásra, kifejtve
Téma neve

#186364 LINSZTER +  2023. április 25. 06:16:37 re: #186356 (Rikk_ + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Attól függetlenül a programmal tudnak csalni. Elég ha csak pár limitet kivesznek, már kevésbé fogja az autó visszavenni a power-t pl magasabb IAT-nál, vagy vagy változó légnyomásnál.
2023. április 25. 10:05:00: megválaszolva grego +  által, → #186365 

#186382 grego +  2023. április 25. 17:27:16 re: #186381 (Rikk_ + )  ←  ‹›  0 | rejt
Eddig az tűnt fel, hogy alapjáraton 91 fokos olajjal 1.25 bar a nyomás, miközben FK2 nél ez 1 bar. Ott meg magasabb.
Fk2-nél 5.2 körül van a max nyomás de még 125 fokos olajjal se megy le 4.6-ra az tuti...
Szóval itt valami fennforgás van.

Amúgy a gyári olajnyomás speckó szerint 1 bara alapjáration 80 fokos olajjal. Ehhez képest FL5 nél ez magasabb jóval.
3000 rpm-nél 4 bar kell legyen.

#186381 Rikk_ +  2023. április 25. 17:22:31 re: #186380 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Màs olajpumpa? Nagyobb olajhütö ,több olaj? [SMIL:/ketelkedik/dunno.gif]
2023. április 25. 17:27:16: megválaszolva grego +  által, → #186382 

#186380 grego +  2023. április 25. 17:18:38 re: #186379 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Viszont az olajnyomás érdekes módon alacsonyabb mint az eddig megszokott.
Lehet nem annyira szoros a motor mint az FK2/Fk8 esetében....
2023. április 25. 17:22:31: megválaszolva Rikk_ +  által, → #186381 

#186379 LINSZTER +  2023. április 25. 17:13:41 re: #186378 (Rikk_ + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ennyi, sok tényezős dolog ez. Vicces, de ha nem 100% nyomod a gázt már akkor se fogja a 100% power kihasználni. És ehhez elég ha a szőnyeg alácsúszik a pedálnak, de több ember is járt már nálam aki nem is nyomja teljesen padlóig a gázt, mert már a 80%-os pedálnál leadott power is elég neki.
2023. április 25. 17:18:38: megválaszolva grego +  által, → #186380 

#186378 Rikk_ +  2023. április 25. 17:11:06 re: #186329 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt

Egy ausztràl sràc irta be ,hogy ö nem autovesrenyzö stock a fl5 és simàn 1,75ös nyomàst ir neki, miért ne lehetne 1,8 a nürburgringen egy profi autoversenyzönek. :D
2023. április 25. 17:13:41: megválaszolva LINSZTER +  által, → #186379 

#186373 grego +  2023. április 25. 10:49:28 re: #186372 ([TypeV] + )  ←  ‹›  0 | rejt
Bármi is lehet, bár az Fk2-nek hangyapöccsel kisebb a légellenállása mint egy FK8-nak például...többet is fogyaszt egy FK8 nem kevéssel.

#186372 [TypeV] +  2023. április 25. 10:44:25 re: #186354 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Lehet rossz gondolat, de egy esetleges kisebb légellenállás nem okozhatja ?
2023. április 25. 10:49:28: megválaszolva grego +  által, → #186373 

#186371 grego +  2023. április 25. 10:37:20 re: #186370 (LINSZTER + )  ←  ‹›  0 | rejt
Csalódtam benned :D

#186370 LINSZTER +  2023. április 25. 10:36:52 re: #186369 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem én fejlesztettem így nem tudom :D
2023. április 25. 10:37:20: megválaszolva grego +  által, → #186371 

#186369 grego +  2023. április 25. 10:29:51 re: #186368 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ok, de ennyi? Ezért?
2023. április 25. 10:36:53: megválaszolva LINSZTER +  által, → #186370 

#186368 LINSZTER +  2023. április 25. 10:24:31 re: #186367 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ha megnézed a két összehasonlító mérést, az FL5 picit előbb tölt.
2023. április 25. 10:29:51: megválaszolva grego +  által, → #186369 

#186367 grego +  2023. április 25. 10:16:57 re: #186366 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Én azt nem vágom, hogy egy kisebb belépő keresztmetszetű turbó van rajta....vajon mé?
2023. április 25. 10:24:31: megválaszolva LINSZTER +  által, → #186368 

#186366 LINSZTER +  2023. április 25. 10:06:38 re: #186365 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nyílván. De még az is lehet, hogy frissített szoftver van rajta, amit a többinél is frissíteni fognak. Így nem lehet tudni. Ehhez össze kéne hasonlítani annak az autónak a szoftverét meg a gyárit amire 0 az esély :D
2023. április 25. 10:16:57: megválaszolva grego +  által, → #186367 

#186365 grego +  2023. április 25. 10:05:00 re: #186364 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Valszeg mindent bevetettek a jó idő érdekében...
2023. április 25. 10:06:38: megválaszolva LINSZTER +  által, → #186366 

#186363 Ivóke 0  2023. április 24. 23:43:09 re: #186361 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Ami még nekem érdekes, hogy Ali-ék videójának a leírásában olvasható, hogy ők például nem tudták használni az R+ módot, mert túlzottan pattogott az autó a ringen. Nyilvánvalóan ők nem egy Misha kategóriát képviselnek, de így is érdekes a kör. Akkor gyári állapotban jó eséllyel nem ideális az autó az N-ringre? A Suzukai pálya meg sokkal símább, kevésbé huplis ezért veri simán a trophy-t a kőkemény futóművel? https://youtu.be/twUyG7AQ9_g

Ez viszont másik videóból származik és csak mint érdekesség tetem ide, hogy rugalmasságban viszont megeszi az FK8 az FL5-t. [SMIL:/smile3.gif]
https://youtu.be/EoQHeiR8Or0?t=329 Most akkor mi van??

#186362 Rikk_ +  2023. április 24. 21:56:23 re: #186361 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Én amugy elöre azt gondoltam ,hogy a 265ös gumi a Nürburgringen màr nem elöny ,hanem hàtràny, föleg ilyen "kevés " le-vel. Ha lenne a FL5 360 le ,ott màr talàn kiis jönne a 265-ös gumi elönye a nürburgringen,amit 150 km/h ora alatt van szerintem ,felette csak hàtràny egy relativ gyenge auton.
Màs igy ugy szàmolta lenni kell benne 6 màsodpercnek a Nürburgringen,a suzukai meg egyéb rövidebb ,lassabb körök àlltal.
Igen pattog is ,én is észrevettem ,hogy keményebb mint az fk8 és race mod felesleges kb. De a japànok is panaszkodtak ,hogy nagyon pattog race-ban.
A vezetöi hibàk igen, akik elemezték azt irtàk 2 sec van 4-5 hibàban benne.

2023. április 24. 22:01: Szerkesztve Rikk_ +  által, megtekintés

#186361 integra_type_r 0  2023. április 24. 21:48:37 re: #186351 (Rikk_ + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
a gumi publikus lesz, mert lehet majd rendelni...
de meglepne, ha más lenne mint a gyári méret, persze összetételben lehet más lesz...

van még egy érdekesség...

az FK8 LE suzukában gyorsabb volt mint az trophy-r...



az FL5 (pre production) még az FK8 LE-nél is gyorsabb volt suzukában...



akkor vajon az FL5 miért nem volt gyorsabb a nürburgringen...?
ráadásul úgy, hogy egy speciális "könnyített" modellt használtak...
a suzukai idő alapján legalább 3-4 mp-el "kellett" volna gyorsabbnak lennie...egy 4x hosszabb pályán...

miért kellett egyáltalán egy könnyített modell...?
vagy ha könnyítettek, akkor miért nem nyúltak bele jobban...? (-24 kg?)
technikailag már akkor mindegy volt...főleg, hogy a fél mp-es különbség nagyon jelképes...
vélhetően voltak vezetői hibák is a mért körben...nem is egy...
másrészt zavaróan pattog az autó állandóan, ami miatt folyamatosan korrigálni kellett...
a trophy ehhez képest egy sokkal kiegyensúlyozottan vezethető autó...



szóval megannyi kínzó kérdés megint... [SMIL:/nevet/smoker.gif]
2023. április 24. 23:43:09: megválaszolva Ivóke 0  által, → #186363 
2023. április 24. 21:56:23: megválaszolva Rikk_ +  által, → #186362 

#186360 Rikk_ +  2023. április 24. 21:42:05 re: #186359 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Igen, de ez màsik irànyban is igaz lenne ;) :D lehet fk2 kerékkel mentek [SMIL:/szetvert.gif] [SMIL:/smile2.gif]

#186359 grego +  2023. április 24. 21:31:22 re: #186358 (Rikk_ + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Ezzel a mérettel 5300-at forogna valós 230-nál :D
2023. április 24. 21:42:05: megválaszolva Rikk_ +  által, → #186360 

#186358 Rikk_ +  2023. április 24. 21:24:54 re: #186357 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ez a kép akàr vàlasz is lehetne :)
275/35 R19 lehet [SMIL:/szetvert.gif]
2023. április 24. 21:31:22: megválaszolva grego +  által, → #186359 

#186357 grego +  2023. április 24. 20:28:22 re: #186356 (Rikk_ + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Passz
2023. április 24. 21:24:54: megválaszolva Rikk_ +  által, → #186358 

#186356 Rikk_ +  2023. április 24. 20:24:18 re: #186355 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nemtudom mi lehet,de valahogy szàmomra nem egyèrtelmű ,hogy a honda màsik 6. Fokozatot hasznàlt volna. A turbonyomàst Peti meg màr leírta.
2023. április 25. 06:16:37: megválaszolva LINSZTER +  által, → #186364 
2023. április 24. 20:28:22: megválaszolva grego +  által, → #186357 

#186355 grego +  2023. április 24. 20:06:09 re: #186353 (Rikk_ + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem. 245/25R19-el számítás szerint 238.8 km/h valós lenne.
265/25R19-el 242.7 km/h lenne valós.
DE ha a 237 az nem a valós hanem a csalt érték, akkor az kb 230 km/h valós lenne.
230 km/h valóshoz meg 245/20R19 kéne
2023. április 24. 20:24:18: megválaszolva Rikk_ +  által, → #186356 

#186354 grego +  2023. április 24. 20:03:12 re: #186351 (Rikk_ + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mondjuk nekem az a nagy kérdőjel, hogy hogy a tökömbe tud 275 km/h-t (valós) végsebességet ha eleve:

1. Egy az egyben az FK2 váltója van fent.
2. Ugyanúgy 6500 rpm-nél adja le a max power-t felette már csökken.
3. Ha a motor 6500 rpm-el forog, akkor a gyári 265/30R19-es gumival 267 km/h-val megy a kocsi (valós).

Szóval ahhoz hogy 275-el tudjon menni, akkor 6700-at kell a motornak forognia ahol gyengébb.

Persze, az lehet hogy a 329 ló helyett van még 320 ló de az elég a 275 km/h-hoz?
2023. április 25. 10:44:25: megválaszolva [TypeV] +  által, → #186372 

#186353 Rikk_ +  2023. április 24. 19:57:44 re: #186349 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
265/25-re gondolsz nem??
2023. április 24. 20:06:09: megválaszolva grego +  által, → #186355 

#186352 Rikk_ +  2023. április 24. 19:56:27 re: #186350 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
De az nem kérdés, mert mindegyik fl5-ben egyformàn csal tegyük fel.

#186351 Rikk_ +  2023. április 24. 19:55:33 re: #186349 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
hmm, lehet nem 265/30 R19 volt a rekordot döntö auton ;) és megis van a megoldàs ;) köszi a szàmolàst
2023. április 24. 21:48:37: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #186361 
2023. április 24. 20:03:12: megválaszolva grego +  által, → #186354 

#186350 grego +  2023. április 24. 19:54:43 re: #186348 (Rikk_ + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nade az is kérdés mennyit csal az óra...
2023. április 24. 19:56:27: megválaszolva Rikk_ +  által, → #186352 

#186349 grego +  2023. április 24. 19:51:19 re: #186348 (Rikk_ + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
6-ban 237-nél 245/25R19 kéne ha 6150 rpmel forog
2023. április 24. 19:57:44: megválaszolva Rikk_ +  által, → #186353 
2023. április 24. 19:55:33: megválaszolva Rikk_ +  által, → #186351 


2023. április 24. 19:52: Szerkesztve grego +  által, megtekintés

#186348 Rikk_ +  2023. április 24. 19:47:23 re: #186322 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Azon gondolkodtam,hogy a video alatt valaki elemzi a 6.ban elért fordulatot 237 km/h-nàl. Largus tesztpilota köréen 5700-as a fordulat , a rekordkör videoban 6150.
Ha a Largus autojàn 265/30 R19 es a gumi ,akkor mekkora gumi kellene az ö autojàra ,hogy 237 km/h -nàl 6150-et forogjon? peresebb ,de mennyivel?? 265/29 R19 ??
Nemtudom ,hogy lehetne kiszàmolni ezt. Tehàt tegyük fel 237 km/h adott és tegyük fel honda nem csalt a 6. fokozattal, csak mondjuk a cup2-es méret màs,esetleg annyival kopottabb. Vagy 400-as fordulatkülönbséghez màr joval nagyobb eltérés kell?? 265/25 R19 esetleg 245/35 R19 :D
2023. április 24. 19:54:43: megválaszolva grego +  által, → #186350 
2023. április 24. 19:51:19: megválaszolva grego +  által, → #186349 

#186346 LINSZTER +  2023. április 23. 17:53:47 re: #186344 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Nem jutottam még hozzá. Annyit tudok, hogy a JDM verzió nincs, de az EDM és USDM verziók lockolva vannak. Amint hozzá jutok egy fájlhoz akkor össze tudom hasonlítani mi a különbség.

#186344 integra_type_r 0  2023. április 23. 17:50:03 re: #186339 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
FL5-öt nézted már...? (ecu)
2023. április 23. 17:53:47: megválaszolva LINSZTER +  által, → #186346 

#186343 grego +  2023. április 23. 14:56:07 re: #186342 (Laci-DSI + )  ←  ‹›  0 | rejt
Most nem volt sorsolás. A többire nem tudom a választ.

#186342 Laci-DSI +  2023. április 23. 14:44:29 re: #186341 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Akkor ő egy Civic turbo gyűjtő. Biztos vesz akkor hamarosan egy FK2 CTR-t is magának. Csak, hogy teljes legyen a turbo gyűjtemény.
A többi kérdésre nincs válasz?
2023. április 23. 14:56:07: megválaszolva grego +  által, → #186343 

#186341 grego +  2023. április 23. 14:35:05 re: #186340 (Laci-DSI + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Szerdán már eladta Peti az utolsót egy olyan ürgének, akinek már van egy Non-FL FK8 és az utolsó hivatalos kék FL FK8-a, aztán gondolta vesz melléjük egy FL5-öt is, mert miért ne.
2023. április 23. 14:44:29: megválaszolva Laci-DSI +  által, → #186342 

#186340 Laci-DSI +  2023. április 23. 14:11:56 re: #186335 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
A nürburgringi köridő sajtó visszhangja elérte a célját: százezrek beszélnek a új CTR-ről. 21 km hosszú pályán 1sec ide vagy oda az semmi. Az nem lett volna jó a marketingnek, hogy az új CTR ugyanolyan gyors, mint az előző gen. Valamit ki kellett találni, hogy kijöjjön a matek.

Amelyik autó 7:45 körül tud (EK8, FL5, Megan RS Trophy vagy mi a neve), az mind nagyon gyors utcai autó.
Egy utcai autó jóságát meg nem a nbr-i köridő határozza meg.

Az FL5 egy minden tekintetben továbbfejlesztett autó. Műszaki tekintetben marginális a fejlődés az előző generációkhoz képest, de szubjektíven a megjelenése és a felhasználó interface (kezelőszervek és IT) lényegesen jobb mint az előző generációknak. FK2 exec tourerem volt másfél évig, na az, már amikor megjelent 2015-ban elmaradott rendszer volt. Az FL5 rendszere ehhez képest könnyen kezelehő, gyors és mindent tud, amire szükség van. Wireless Apple Carplay induktív telefon töltéssel, a központi érintőkijelzővel és a műszerfallal egyszerűen tökéletes. Korszerű, felhasználó barát autó, ami ráadásul nagyon gyors is.

Itt írtátok korábban, hogy még volt rendelhető autó, de mire kijött a sajtó hír már csak csak előrendelést vesznek fel. Akkor ezek szerint Szolnokon a beszélgetés mellett lefoglaltad az utolsó darabot. Szállítás mikor várható? Hány jön az új pénzügyi évben? Most nem lesz sorsolás meg más varázslat?
2023. április 23. 14:35:05: megválaszolva grego +  által, → #186341 

#186339 LINSZTER +  2023. április 22. 18:21:32 re: #186338 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem is írtam, hogy a motorteljesítmény a kulcs, csak azt, hogy a kettő között nem volt különbség. :D
2023. április 23. 17:50:03: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #186344 

#186338 integra_type_r 0  2023. április 22. 18:03:49 re: #186336 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
nem a motor teljesítmény a kulcs...(mert az FK8, FK8LE és FL5 között minimális a különbség)
hanem a mechanikus tapadás...
az pedig alapvetően futómű, karosszéria, súly kérdése...

egy kis érdekesség...

FK8 1390 kg
FK8 LE 1343 kg (-47kg)
FL5 1429 kg (FK8 LE+86kg)
FL5 S 1405 kg (FL5-24 kg, FK8 LE+62kg)

van egy olyan tippem, hogy a szélesebb/könnyebb kerék, hosszabb tengelytáv és szélesebb nyomtáv ellenére az FK8 LE ellen a stock FL5 nem biztos, hogy gyorsabb lenne...(ua felni/gumi kombináció esetén)

még az is lehet, hogy az FK8 LE-nek szándékosan nem publikálták a Nürburgringi idejét...
nehogy véletlenül konkuráljon az FL5-ével...
így mivel a képletből kikerült az FK8 LE az FK8 lett a referencia pont...
viszont a gyorsabb köridőhöz a "stock" FK8 ellen nem volt elég a "stock" FL5...
ezért kellett az FL5 S...
de ha FL5 S-t mint koncepciót használták a köridő megdöntéséhez, akkor az FK8 LE-t miért nem...?
megannyi rejtély... [SMIL:/nevet/smoker.gif]
2023. április 22. 18:21:32: megválaszolva LINSZTER +  által, → #186339 

#186337 grego +  2023. április 22. 13:35:09 re: #186336 (LINSZTER + )  ←  ‹›  0 | rejt
De ha az LE ment volna a ringen, akkor azon az SW tuti más lett volna :D

#186336 LINSZTER +  2023. április 22. 13:15:04 re: #186334 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sima FK8 és LE között se volt semmi különbség szoftverileg.
2023. április 22. 18:03:49: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #186338 
2023. április 22. 13:35:09: megválaszolva grego +  által, → #186337 

#186335 grego +  2023. április 22. 10:24:53 re: #186332 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Tegnap erről beszélgettünk Szolnokon ITR kollégával, hogy nagy esély van arra, hogy a sárga LE FK8 is simán lefutotta volna ezt az időt ilyen setup-al...
2023. április 23. 14:11:56: megválaszolva Laci-DSI +  által, → #186340 

#186334 grego +  2023. április 22. 10:20:38 re: #186329 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Najó de ez az az autó amit megveszel a szalonban 29 millióért ahogy a Honda állítja?
2023. április 22. 13:15:04: megválaszolva LINSZTER +  által, → #186336 

#186333 grego +  2023. április 22. 10:18:25 re: #186331 (Rikk_ + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ő is olvasta az FK8 Wiki oldalt? :D

#186332 LINSZTER +  2023. április 22. 08:17:58 re: #186331 (Rikk_ + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Pont valami ilyesmit kommenteltem én is a youtube video alá :D
2023. április 22. 10:24:53: megválaszolva grego +  által, → #186335 

#186331 Rikk_ +  2023. április 22. 08:17:00 re: #186329 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Egyik sràc ezt irta: Milo King thats incorrect. Its a torque target so boost isn't majorly relevant. Depending on the conditions, boost levels will vary. You can meet the torque requirements at 1.2 bar but if its a warmer day/hot engine then you might need 1.4 bar. The boost itself isn't that important. It's all calculations from the various tables/inputs like throttle etc.

It's volumetric efficency based and the torque targets are set so the car/ecu will make constant adjustments to meet the request. If it exceeds the set targets then it will adjust n pull power back.
2023. április 22. 10:18:25: megválaszolva grego +  által, → #186333 
2023. április 22. 08:17:58: megválaszolva LINSZTER +  által, → #186332 

#186329 LINSZTER +  2023. április 22. 07:13:32 re: #186328 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Közben megnéztem a videót. 1.83bar volt a max. Hát az még pont a limit amit az ECU enged. :D És nincs boost by gear ahogy Misha mondja, Torque by gear van. Ha az ember nyom egy padlót, akkor az ECU céloz kb 450Nm-t, a Torque limit ezt lejebb szabályozza, ezért a valós cél 420Nm ... az ECU innentől maga számolja ki, hogy mekkora nyomás kell ahhoz, hogy elérje ezt. Persze van még vagy 3000 egyéb limit meg paraméter ami közbeszól.
2023. április 25. 17:11:06: megválaszolva Rikk_ +  által, → #186378 
2023. április 22. 10:20:38: megválaszolva grego +  által, → #186334 
2023. április 22. 08:17:00: megválaszolva Rikk_ +  által, → #186331 

#186328 LINSZTER +  2023. április 22. 07:03:23 re: #186321 (Rikk_ + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Kérdés. A turbónyomás, hogy volt több? FK2, FK8-nál is az ECU maximum 1.8bar nyomást enged, mégis ritka, hogy ennyit látsz. Az autó nem turbónyomást céloz hanem nyomatékot, ha a körülmények olyanok (beszívott levegő, üzemanyag, légnyomás...stb) és 1.5bar elég a célzott nyomatékhoz akkor annyival megy, ha 1.7 kell akkor annyival, ha 1.2 akkor annyi.
2023. április 22. 07:13:32: megválaszolva LINSZTER +  által, → #186329 

#186327 grego +  2023. április 21. 22:24:12 re: #186326 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Hát de ebben sincs klíma :D

#186326 integra_type_r 0  2023. április 21. 22:13:07 re: #186325 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
meg vélhetően lesz is...
nekem ő a titkos favorit... [SMIL:/nevet/evilsmile.gif]


2023. április 21. 22:24:12: megválaszolva grego +  által, → #186327 

#186325 grego +  2023. április 21. 22:07:39 re: #186323 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Van itt minden
2023. április 21. 22:13:07: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #186326 

#186324 grego +  2023. április 21. 22:05:07 re: #186323 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Én meg azt se tudom hogy ez kicsoda :D

#186323 integra_type_r 0  2023. április 21. 22:04:36 re: #186322 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
mindig ez van...
meg Mishának is kell a nézettség...
nem lepne meg ha elmenne félmillióig... [SMIL:/nevet/evilsmile.gif]
2023. április 21. 22:07:39: megválaszolva grego +  által, → #186325 
2023. április 21. 22:05:07: megválaszolva grego +  által, → #186324 

#186322 grego +  2023. április 21. 21:37:08 re: #186321 (Rikk_ + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Katt
2023. április 24. 19:47:23: megválaszolva Rikk_ +  által, → #186348 
2023. április 21. 22:04:36: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #186323 

#186321 Rikk_ +  2023. április 21. 21:29:06 re: #186308 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mischa elemezte a videót ès felhivtàk a figyelmèt ,hogy csalt a honda.6. Fokozatba 4.szer kapcsolt,a többi fl5 el nürburgringen verető ember meg csak egyszer. Meg a turbo nyomàs is több volt elivileg. [SMIL:/zavarbanvan/embarassed2.gif]
2023. április 22. 07:03:23: megválaszolva LINSZTER +  által, → #186328 
2023. április 21. 21:37:08: megválaszolva grego +  által, → #186322 

#186316 grego +  2023. április 21. 18:15:08 re: #186315 (Dontwalk + )  ←  ‹›  0 | rejt
Na aztat nem tuggyuk :D

#186315 Dontwalk +  2023. április 21. 18:14:23 re: #186313 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
De mi hajcsa? [SMIL:/smile2.gif]
2023. április 21. 18:15:08: megválaszolva grego +  által, → #186316 

#186313 grego +  2023. április 21. 17:40:43 re: #186312 (Dontwalk + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Hát de ezt tudtuk :D
meg azt is hogy 24 kg-val lett könnyebb
2023. április 21. 18:14:23: megválaszolva Dontwalk +  által, → #186315 


2023. április 21. 17:42: Szerkesztve grego +  által, megtekintés

#186312 Dontwalk +  2023. április 21. 16:10:47 re: #186308 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Turpisságokkal döntött Nordschleife rekordot a Civic Type R
2023. április 21. 17:40:43: megválaszolva grego +  által, → #186313 


Az eredeti hozzászólás
#186308 integra_type_r 0  2023. április 20. 19:43:14    ‹›   →  ↑  +2 | rejt

HIVATALOS SAJTÓANYAG...

ELŐDJÉHEZ HASONLÓAN AZ ÚJ CIVIC TYPE R IS MEGDÖNTÖTTE A FRONTHAJTÁSÚ AUTÓK KÖRREKORDJÁT A NÜRNBURGRINGEN...


2023. április 21. 21:29:06: megválaszolva Rikk_ +  által, → #186321 
2023. április 21. 16:10:47: megválaszolva Dontwalk +  által, → #186312 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.26, 0.29, 0.28
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.092 mp, 66 query