HONDA fórum
2024. április 18. csütörtök, 18:01,  Andrea, Ilma Legújabb regisztráltunk: Tom70 0 




A válaszok és azok válaszai a hozzászólásra, kifejtve
Téma neve

#137911 grego +  2019. december 6. 19:49:44 re: #137910 (LINSZTER + )  ←  ‹›  0 | rejt
Az egyik byte nem jó :D

#137910 LINSZTER +  2019. december 6. 19:44:23 re: #137909 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Persze, logolni tudják és egy turbós autónál azért azt elég könnyű felismerni ha nem gyári :D Aki ért hozzá az könnyen kideríti. De ott is ugye csak gyanakodtak, mert csak a log alapján a paraméterekből következtetnek. Nyílván ha van speckó eszköz amivel full kiolvassák az ECU-t és azt összevetik a gyárival akkor egyből látni a különbséget. :D

2019. december 6. 19:49:44: megválaszolva grego +  által, → #137911 


2019. december 6. 19:45: Szerkesztve LINSZTER +  által, megtekintés


Az eredeti hozzászólás
#137909 grego +  2019. december 6. 19:37:27 re: #137906 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mikor az Ádám FK2-je meghalt, még a kezdeti tüneteknél Petiék a szolnoki szervizből, rádugtak valami Honda kütyüt és végig logolták az egész autót menet közben és a log file-okat kiküldték elemzésre. A Honda központja kielemezte a dolgokat és elég sok furcsaság volt az értékekben és maga az elemző faszi beleírta a jelentésébe, hogy annyira zavarosak az értékek, hogy ECU program módosításra gyanakodtak. Ezzel visszadobta a szerviznek, hogy nézzenek utána. Szóval nem tudom pontosan mi van, de azért egy szerviz elég mélyen bele tud látni ha akar.
2019. december 6. 19:44:23: megválaszolva LINSZTER +  által, → #137910 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.46, 0.36, 0.29
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.24 mp, 10 query