HONDA fórum
2024. május 11. szombat, 14:10,  Ferenc, Fülöp Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 




A válaszok és azok válaszai a hozzászólásra, kifejtve
Téma neve
HONDA Szerviz

#123939 Jugo +  2019. szeptember 15. 07:50:00 re: #123938 (Rodney Mullen 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Nem az a villamosságis ember, aki megmondja mit hová kell, hanem az aki be is köti. Megmondani én is meg tudtam volna, hisz a tiednél sokkal bonyolultabb kábelköteget is megcsináltam még régebben, de azóta én is fizetek specialista embernek, aki mindennap csak kábelkötegeket épít. Mindene megvan hozzá. A te autódhoz én egy szöget se intéztem, így nekem semmi dolgom nem volt vele. Időm így is túl kevés van.
Ettől függetlenül igazad van, el lett rontva, utána is rosszul lett kezelve a helyzet.



2019. szeptember 15. 07:51: Szerkesztve Jugo +  által, megtekintés

#123938 Rodney Mullen 0  2019. szeptember 14. 17:28:26 re: #123933 (Jugo + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Említhetem hogy a kuplungom meg lett csinálva, és a LMAS rugok ki lettek cserélve. De még hozzá tehettem volna hogy van amibe bele se kezdtek. (Pl a kuplung főmunkahenger (nem a motor felöli). Megkaptam ugyanugy a gyári honda csomagolásban ahogy odaérkezett bontatlanul. Vagy pl azt hogy fél napon át GTR váltó hibakódokhoz (P0776 LINK ) tartozo debugolás fordítottam hogy segítsek, hátha attol az én kocsim is előbb készen lesz. És azért is mert szívesen segítek. Meg is köszönték, teljesen korrekt ez a része.

Én intéztem+fizettem a villamosságis embert, oda ki is ment személysen 2x. És ezenfelül hogy megmutatta mit hova kell kötni, még elküldte képen is az elmagyarázáson kívűl. De mivel nem úgy lett bekötve ahogy az el lett mondva és le lett rajzolva ezért a vadi uj AEM infinity ECU-ban kiégett a Bosch chip (Ez az AEM válasza a hibakód alapján). A chip sérülés akkor is történhetett mikor a kábelek szakadtak a rögzítés miatt. Mert találtunk megégett kábelt. Szóval küldhetem ki USA-ba bevizsgálás és szervíz vagy csere....
LINK

Mindegy, majd ha vége mindennek és minden működik úgy a kocsimon ahogy kellett volna akkor el tudom mondani részletesen és megoldást találni rá.
2019. szeptember 15. 07:50:00: megválaszolva Jugo +  által, → #123939 

#123933 Jugo +  2019. szeptember 10. 09:29:38 re: #123930 (Rodney Mullen 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Igen, a te autódnál volt elbaszás, amit el is ismert Zsolti, és el is kezdett megcsinálni. Szégyenlem is magam miatta, pedig semmi közöm hozzá. A szíj okozat.

Azt természetes hogy nem sorolod fel, hogy ezen kívül mennyi minden tökéletesen meg lett csinálva korrekt áron, amit sok helyen nem tudtak volna megcsinálni.

Mivel nincsenek villamossági szerelők a műhelyben, ezekkel a műveletekkel voltak már gondok. Pont ezért mostanában amiket én intézek alkatrészeket a kábelezés része plug and play, amivel könnyebb elkerülni az ilyen eseteket.
A te autóddal is azt kellett volna tenni, hogy amit TE INTÉZEL tréler átviszi egy villamossági szerelőhöz, amit TE VÁLASZTOTTÁL, és akkor elkerülhető lett volna ez a bibi.

Próbáltuk a nagyobb helyet, több szerelőt, több hiba lett az eredménye. Én inkább leépítenék, és csak a normális ügyfeleknek dolgoznék lassabban drágábban hibátlanul, de a szerelés nem rám tartozik, én csak tanácsot tudok ez ügyben tenni.
2019. szeptember 14. 17:28:26: megválaszolva Rodney Mullen 0  által, → #123938 

#123932 grego +  2019. szeptember 9. 16:29:33 re: #123929 (Jugo + )  ←  ‹›  0 | rejt
Én mindennel tisztában vagyok és direkt nem írtam cégnevet, mert ebben a beszélgetésben lényegtelen volt.

#123931 Tonx +  2019. szeptember 9. 15:56:52 re: #123930 (Rodney Mullen 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
De 3x akkora hely 3x annyi emberrel ugyanúgy túlvállalás lesz a vége.

#123930 Rodney Mullen 0  2019. szeptember 9. 15:29:55 re: #123929 (Jugo + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A gallai kocsijan nem a redsun kovette el a hibakat. Bar az atnezesnel nem derult ki hogy a motorbak nem volt meghuzva, es ezert leszakadt neki most a motor. radolt az olajszurore es minden olaja elfolyt menetkozben.

Viszont nalam sajnos a redsunba lett minden hiba.. Soha semmi rossz tapasztalatom nem volt (a keses se erdekelt ha jo a munka), de most valami egetvero sz*pas volt. Nem csak az hogy nem volt lekotve rendesen a szonda kabel es mindent szetszaggatott a motorterben miutan az AC szij bekapta, es nem csak az hogy 1 fokkal el lett rakva az AC szijja... Es most meg sorolhatnek par dolgot. Mint pl elhagyni a kerekort a kocsihoz es japanbol ujat kell rendelni... Direkt ezert irtam rola egy idotablat, remelem holnap kiderul a masik szervizben ahova at kellett vinni hogy az ECU a vegen kisult e mikor a kabelek elszakadtak (mert nem volt rendes rogzites). Szoval konkretan en rosszabb allapotban hoztam el a kocsim mint vittem. De ismetlem, majd ha kesz a kocsim ugyis leirom a full listat.

Es azota se tudok jobb szerelot mondani mint a Zsolti, en tovabbra is azt gondolom hogy 3x akkora hely kene 3x annyi emberrel es emelovel, es akkor nem lenne a tulvalalas es a hibak a stressz miatt. (tudom konnyu mondani, es nincs kozom hozza)
2019. szeptember 10. 09:29:38: megválaszolva Jugo +  által, → #123933 
2019. szeptember 9. 15:56:52: megválaszolva Tonx +  által, → #123931 

#123929 Jugo +  2019. szeptember 9. 13:03:28 re: #123916 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Csak a tisztánlátás kedvéért ezeket hibákat nem a Red Sun-ban követték el, sok mindent Zsolti hozott helyre vagy fog helyrehozni.
"- ígérgetés, hogy 1 hónap múlva kész a kocsi, majd fél év múlva sincs" sajnos ez a Red Sun-ban is így van, főleg ha az ügyfél által beszerzett alkatrészekre kell hónapokat várni.

Érdekes módon az autók amikhez én intézek alkatrészt időben elkészülnek, pedig igen komoly átépítésekről van szó. Csak azokat be lehet normálisan ütemezni.

Én is sok sikert kívánok a szervizhez! 12 éve még a Red Sun-ban is mindent pontos időre befejeztek, mára sajnos vannak valóban túlvállalások, rosszul kiszámolt vállalási idők, és igen vannak hibák amik megtörténnek, amiket mindig igyekeznek helyrehozni.
Tehát könnyedén lehet jobban csinálni. HAJRÁ
2019. szeptember 9. 16:29:33: megválaszolva grego +  által, → #123932 
2019. szeptember 9. 15:29:55: megválaszolva Rodney Mullen 0  által, → #123930 

#123928 kisherceg 0  2019. szeptember 7. 19:09:14 re: #123926 (Rodney Mullen 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Sok sikert hozzá!
Ezeket írjátok fel a falra és tartsátok magatok hozzá, az már fél siker.
Ha magyar GT4 versenyző, akkor van tippem, nem ismerem, de csak rosszat hallottam róla. (pénzt és értéket minden esetre nem bíznék rá.)

#123927 Tonx +  2019. szeptember 7. 17:58:40 re: #123926 (Rodney Mullen 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Ez gyorsan ment:) Akkor nem én leszek az:)

#123926 Rodney Mullen 0  2019. szeptember 7. 17:38:00 re: #123925 (kisherceg 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A szerelo is mar megvan :) . Es persze nem kell olyan ali A-Z minden auto markat ert. De nem is kell olyan szerviz ahol mindent javitanak.

De elrakni 1el egy klima szijat, lekotozni kabelkoteget, betartani egy idotablat es nem tulvallalni magukat. Mar ez maga adna egy olyan helyzetet ami megeri. Meglatjuk mi lesz. Amugy azota +1 vallallozo bejelentkezett hogy O is ezen gondolkodik, lehet ismered egesz ismert GT4 versenyzo.
2019. szeptember 7. 19:09:14: megválaszolva kisherceg 0  által, → #123928 
2019. szeptember 7. 17:58:40: megválaszolva Tonx +  által, → #123927 

#123925 kisherceg 0  2019. szeptember 7. 17:04:57 re: #123918 (Rodney Mullen 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
"És nem viccelek tényleg ott tartunk hogy már több ember is összeállna hogy prémium autoszervízt nyisson."
Ez az év vicce. (sajnos)
Ez nem csak elhatározás és nem csak pénz kérdése.
Honnan lesznek szerelők, akik minden típushoz is értenek? Nem lesznek sehonnan sem, nem léteznek. A névtelen szerviz is évek óta keres megbízható, önállóan dolgozni tudó szerelőt, korrekt pénzért. De nincs ilyen.

Ha szerencsés a csillagzat, akkor egy jó vállalkozó összeáll egy jó szerelővel és mindenki a maga dolgát végzi legjobb tudása szerint. Vagy a szerelő csinálja "kicsiben",de akkor hosszú lesz a várólista.(és lehet drága is)
Sok jól bevált szerelő van, aki egy(néhány) típusra specializálódott, őket ajánlgatjuk egymásnak. Akármilyen profin is végzi a munkáját,bárkiről találhatsz negatív kritikát. (akár többet is)

Ha nagyobban szeretné csinálni, akkor több ember kell. Egy fiatallal elkezd együtt dogozni, aki pár év múlva talán már egyedül is elég jó lesz. (ilyenkor jön hogy az is sajátot nyit vagy egyre feljebb csúszik a fizetési igény) Többre nincs kapacitás mert az újabb emberek munkáját ki fogja felügyelni? (mert ugye addig Ő nem tud termelni)

Réteg modelleknél pedig az árképzés nagyon nehéz. Mert bár a tudás amit megszerez egy szerelő amikor utána néz/utána olvas már az övé, azt később kb semmire nem tudja felhasználni, főleg ha egyedi építésről van szó.
Tehát ezt meg kellene fizettetni.

Direkt általános dolgokat írtam, nem kifejezetten a te autóddal kapcsolatban, a válasz csak az említett sor miatt megy neked. Nem is vagyok érintett, sem naprakész, a véleményem persze megvan.


2019. szeptember 7. 17:38:00: megválaszolva Rodney Mullen 0  által, → #123926 

#123923 czizs +  2019. szeptember 2. 12:08:05 re: #123918 (Rodney Mullen 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Szép kis listának tűnik. És reménykedhetsz, hogy nem lesz semmi kókányolás a végeredményben.

Nehéznek gondolom rentábilisan egy ilyen prémium szervíz nyitását. Biztosan nem lehetetlen, kell hozzá egy lojális tőkeerős ügyfélkör, és egy precíz szerelőgárda. Hallottam már ilyen próbálkozásról Toyotás körben, de a kezdetek után a színvonalat nem tartották, a kliensek között túl nagy volt az olcsón gyorsat mentalitású ügyfelek aránya, és annak minőségvesztés a vége.

De nem csak itthon van ez így, pár éve vettem egy motorcserés autót Svájcból, svájci tulajtól. Aránylag komplex öreg turbós autó, és azért adta el a tulajdonos, mert egyszerűen nem tudtak zöldágra vergődni odakint, miért megy egyszer rendesen az autó, máskor meg egyáltalán nem volt teljesítmény. Barátommal ketten álltunk neki hétvégente kitalálni, hogy mi lehet a baj. Egy jó év szívás után sikerült rájönnünk a legtöbb problémára (de még mindig vannak mechanikai zajok, amik nem tudom honnan erednek). Hibalista:
rövidzárlat és ezáltal tönkretett ECU
hibás motorkábel bekötés (ez nem okozhatta az ecu hibát, valami mást barbárkodtak el)
hibás vákuumcsövezés
hibás vezérlés (1 foggal hosszabb szíj volt benne, továbbá hibás feszítő, ezt szerelő segített megfejteni)
A legszebb: régi autó hibakódolvasás legegyszerűbb kivillogtatással. Na ez nem villogott semmi hibát, ellenben gyújtáskor, indításkor teljesen normálisan felgyulladt a CEL piktogram. Végül kiszedtünk a műszeregységet, és láss csodás, két kábellel volt megoldva az olajnyomás lámpáról a check engine light. Kisipari szerelés ala Svájc. (persze hogy milyen műhely csinálta odakint, teljesen mindegy is, valószínű egy kendács csapat volt...:)

#123922 Tonx +  2019. szeptember 1. 19:57:16 re: #123921 (szsziszi + )  ←  ‹›  0 | rejt
Azt hittem hogy a szelepfedélre gondolsz, mert azt szokták cserélni vezérlés csere esetén. De hengerfejtömítést nem szokták. De ha azt is cserélték akkor ott én is mindig nyomatékra húzom és igen ismerek olyan szerelőt aki levegőkulccsal húzta meg a csavarokat, ki is szakadt 4 a 10-ből, de a szelepfedél csavarokat nem szoktam. De egy féltengelyanyát esetleg lengőkar csavart nagyon kevesen húznak nyomatékra.
Én a Hondában amikor kötelező szervizt csináltam az mindig kitartott 1 órát és nem azért mert vártam, hanem mert kötelező volt annyira átvizsgálni a kocsit mintha műszakira menne. Fékmérés lengéscsillapító gömbfejek karosszéria ellenőrzés....
És a fékcserénél nem fér bele a kerék centrírozás, mert nincs annyi idő rá és eddig sosem volt rá igény. Téli nyári kerékcserénél igen ha kérte az ügyfél, de saját autómnál sem csinálom meg és nem szokott rázni a kormány. Esetleg 2-3 évente.

#123921 szsziszi +  2019. szeptember 1. 15:37:36 re: #123920 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Értem amit írsz és logikus is, de pont a rutin és az egyes előírt folyamatok be nem tartása vezet a hibák többségéhez. (ha a hozzá nem értést most kizárjuk).
Hengerfej tömítés: igen felesleges nyomatékkulcs mert érzed... aha. Egyszer csak kicsit legyen fáradtabb, ingerültebb, legyen megcsúszva és siet az illető simán úgy járhat mint Én: túlhúzta egyik felét és nem tömített. (és jó szakembernek tartják)
Olaj: 4 literes kannába viszem, és gondolkodás nélkül mind bele öntik. Rákérdeztem miért, a választ inkább nem írom le.
A nem fér bele az időbe az Nálam ez sántít. A kettő éves kötelező szerviz 28 perc alatt a beállástól a kiállásig és kiszámláznak
1 órát. Ezzel nincs is gond, de akkor ne csak papíron pipálgassa az elvégzett ellenőrzéseket.
Valószínű az én gondolkodásom a furcsa, de mivel úgymond Én mindkét oldalon állok (minden beszállítótól ugyanazt a minőséget követelem, illetve nem tervezek jobbat az Audinak vagy Rovernek mert azon a projekten több pénz van mint mondjuk a WV-n)
akkor is azt mondom igényes odafigyeléssel elvégzett munka felfogás és gondolkodásmód kérdése.
2019. szeptember 1. 19:57:16: megválaszolva Tonx +  által, → #123922 

#123920 Tonx +  2019. szeptember 1. 11:57:13 re: #123919 (szsziszi + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Igen, de amikor már régóta csinálod akkor lesz egy olyan rutinod hogy nem fogsz nyomatékkulcsot használni olyanhoz amit kb ezerszer csinálsz és ismered a levegőkulcs erejét tudod mennyire kell meghúzni hogy nagyon közel legyél az értékhez. Vagy kézzel meghúzod a csavart és tudod hogy jó lesz.
A kereket nem fogja centrirozni mert leveszi ez ugyanis már nem fér bele a fékcsere idejébe és általában extra költség amit lehet hogy az ügyfél nem kér vagy akar majd kifizetni.
Ülésvédő kb kötelező mindenhol, van amikor azért hogy a szerelő ne legyen koszos.
Az olajmennyiséget mert azért illik jól beállítani mert nem hiszem hogy 4-5 literes flakonokból öntik az olajat a motorba hanem 60 vagy 208literes hordókból, és legtöbbször a munkalapon rajta van hogy mennyi olaj kell. És azért remélem tud olvasni a szerelő hogy pont azt a mennyiséget mérje ki.
De ha több pénzért jobb helyen dolgozhatsz oda fogsz menni, a helyedre meg majd felvesznek valakit aki kevesebb pénzért is dolgozik, viszont nem tud olyan minőséget amivel jobb helyre több pénzért felvennék. Aztán marad az ami van. Én is segítettem az egyik kereskedésben, mert a szerelő 4 óra szenvedés után sem jött rá hogy mi a gond a klímával, majd miután szétbontotta az egész kábelköteget gyártott két hibakódot amiről nem talált leírást sehol sem. Kb 10 perc alatt megmutattam neki mit jelent a hibakód és a szerviz manualban megmutattam neki mit kell kimérni és azt hogyan csinálja. Végül is csak nem volt benne gáz de ez más téma.
2019. szeptember 1. 15:37:36: megválaszolva szsziszi +  által, → #123921 

#123919 szsziszi +  2019. szeptember 1. 11:31:07 re: #179244 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem értem, lehet Én gondolom rosszul...
Szerintem, ha valaki igényes a munkájára akkor az az adott körülmények között mindig az, és lényegtelen hol mikor kinek csinálja amit csinál.
Néhány témába vágó tapasztalat (kettő hivatalos Honda márkaszerviz közti különbség):
- olajcserénél teljes flakont bele borítják vagy az előírt maximumig öntik csak,
- vezérlés cserénél hengerfej csavarokat végén nyomatékra húzza hogy a tömítés tömítsem is vagy kézzel csak úgy,
- fékbetét cserénél ha már levette a kereket elviszi és kicentrírozza vagy visszarakja anélkül,
- ha a 2 éves autót viszem kötelező szervizre ülésvédőt tesz a 20 évesésnél (amit én jobban féltek) arra már minek,
Ezek a különbségek elsősorban nem pénz hanem hozzáállás kérdése mind, ami fejben dől el.
Lehet egyedül vagyok a véleményemmel, de ha valaki a több pénzér tud csak jól vagy jobban dolgozni akkor az régen rossz.
2019. szeptember 1. 11:57:13: megválaszolva Tonx +  által, → #123920 

Téma neve

#179258 ólomlábú +  2019. augusztus 31. 17:04:56 re: #179245 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Engem meg mindenki hülyének néz,hogy saját magamnak csinálok meg mindent.

Téma neve
HONDA Szerviz

#123918 Rodney Mullen 0  2019. augusztus 30. 23:21:46 re: #123917 (czizs + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Már lassan kész a timeline hozzá. Napról napra leírtam mi történt. Mikor kész lesz a kocsim publikálom a cég neve nélkül. Hányszor utaztam haza arra hogy kés vedd a repjegyet stb...
Nekem a sima szerelés árán felül 700'000 minuszba vagyok (levezettem pontról pontra) amit amiatt veszítettem mer nem lett kész vagy ami kész lett is rosszul lett kész.

Bár az olajos motorbakos az nem az én kocsimon volt de ha ott a motornak baja lett Ő is publikálja. Már videókat is készített emberekkel :)

És nem viccelek tényleg ott tartunk hogy már több ember is összeállna hogy prémium autoszervízt nyisson. (nem 1-2 ember)


2019. szeptember 7. 17:04:57: megválaszolva kisherceg 0  által, → #123925 
2019. szeptember 2. 12:08:05: megválaszolva czizs +  által, → #123923 


2019. augusztus 30. 23:22: Szerkesztve Rodney Mullen 0  által, megtekintés

Téma neve

#179249 hrv2003 +  2019. augusztus 30. 10:10:28 re: #179245 (grego + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Hát vannak is feladatok.

Offomban olajcsere.. Vittem gumishoz, de mivel főleg autószervíz volt az a gumis (ugyanúgy nem tudta leszedni a gumit a felniről hogy ne kelljen a felnit fényeztetni) mondom neki tudátok olajat cserélni ?
Hát naná.. Adom olaj, gyári szűrő mi baj lehet..

Megyek a kocsiért, pár óra múlva visszakapom olajat cserélve benn az új fékbetét, emellett a gumik is rajta, mi baj lehet..

Kipakolom az olajos kannákat, átmegy az agyamon basszus a mazdába decire annyi olaj kell mint az accordba... De biztos hülye vagyok, mert sok fogyott ám, rosszul emlékszem...

Pár nap eltelik, kormos a mazda kipuffogója.. mi a fene ??
Olajszint megnéz. cca. még plusz 1 liter belement. ette szépen az olajat. Higany fórumtárs gyorsan leengedte, legalábbis ő még 1 litert, de ennél több lehetett benne.
Azóta mentem 6000 kmt a kocsival nem eszi az olajat tiszta a kipuff..

Egyszerűen.. Nem ment az olajcsere.. Bonyolult volt. Elő van írva a feltöltési mennyiség kb 4.5 liter, beletöltök 4.5 litert beindítom várok ránézek ha kell utántöltök ha nem készen vagyok.

nem megy.. nem. mission impossible.. komolyan.
Ha tönkremegy a motor a sok olajtól akkor ki javítja meg ?? beletölteni nem tudják az olajat. bontóba kell leadnom a kocsit. 50e km a kocsiban, bontóba bele.

Ja megígérték hogy segítenek az automata váltóban a szenzort kicserélni ha visszajönne a fault code..

Olajteknő le, 4 csavar kicsavarni kivenni és 4 csavar vissza.. De.. Ezek után, hogy bízzak meg emberben hogy csavart akar elfordítani és képes lesz rá ??

Esélytelen.

Lehet hogy a váltóban olajat se cserélek inkább eladom a kocsit ha olajcsere érett lesz.



2019. augusztus 30. 10:13: Szerkesztve hrv2003 +  által, megtekintés

Téma neve
HONDA Szerviz

#123917 czizs +  2019. augusztus 30. 10:02:33 re: #123916 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
"semmi extra" [SMIL:/nevet/laugh.gif] Azt gondolhatná az ember, hogy olcsó húsnak híg a leve, de láthatóan pl. a 700ezres kuplungcserénél sem ez volt a helyzet. Ez bosszantó, amikor valaki meg is fizeti az árát, és még úgy sem kap minőségi szolgáltatást.

Nehéz ügy, de ha az embernek fontos az autója, akkor a legtöbb mai szerelő mellett ott kell állni, vagy saját magadnak kell csinálni a dolgot, ha azt szeretnéd, hogy ne forduljanak elő ilyen problémák. Sajnos ez nem csak a Hondára és nem csak itthonra igaz.

Tisztelet a kivételnek.

2019. augusztus 30. 23:21:46: megválaszolva Rodney Mullen 0  által, → #123918 

#123916 grego +  2019. augusztus 30. 09:51:00 re: #123915 (czizs + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Semmi extra:

- igérgetés, hogy 1 hónap múlva kész a kocsi, majd fél év múlva sincs
- nem húznak meg egy bilincset ezért menet közben elfolyik az olaj
- elbasszák a kuplungcserét, de elkérnek 700 ezret
- motor bak csavart nem húzzák meg rendesen a motor majdnem kiesik de szerencsére az olajszűrő felfekszik egy alsó merevítőn igy a motor nem esik ki de a szűrőt kidörzsöli és elfolyik az olaj menet közben
- egy 4 órás munka 2 hétig tart
- stb.
2019. szeptember 9. 13:03:28: megválaszolva Jugo +  által, → #123929 
2019. augusztus 30. 10:02:33: megválaszolva czizs +  által, → #123917 

#123915 czizs +  2019. augusztus 30. 09:47:18 re: #179245 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Lehet konkretizálni a "szopásokat"? Persze név nélkül, ha úgy jobb. Csak kíváncsi vagyok milyen problémákba lehet belefutni egy NSX-szel.


2019. augusztus 30. 09:51:00: megválaszolva grego +  által, → #123916 

Téma neve

#179247 Tonx +  2019. augusztus 29. 20:13:32 re: #179245 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Mi mindig inkább több időt írunk be egy egy munkához, mert inkább tartson tovább és legyen jó a végeredmény, minthogy gyorsan szórjuk ki az autókat. Van is 1.5 hónapos várakozási idő. És ez már bő 1 éve stabilan tartja magát.

#179246 integra_type_r 0  2019. augusztus 29. 17:51:47 re: #179245 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
abszolút támogatom...
ez már nekem is megfordult a fejemben...
alap dolgokat megcsinálok, de azért nsx-en egy vez szíj csere az nagyon nem alap... [SMIL:/nevet/smoker.gif]
de azt gondolom messze nem megtanulhatatlan, de időm és energiám nincs rá egyenlőre...

#179245 grego +  2019. augusztus 29. 17:37:55 re: #179244 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  +3 | rejt
Nem azt írtam hogy nincs, hanem hogy kevés.
Amúgy viccen kívül ott tartunk, hogy már páran azon gondolkozunk, hogy nyitunk egy szerelőműhelyt, ahol csak igényes szerelés van amilyen szopásokat átélt pár NSX-es és egyéb Honda tulaj.
2019. augusztus 31. 17:04:56: megválaszolva ólomlábú +  által, → #179258 
2019. augusztus 30. 10:10:28: megválaszolva hrv2003 +  által, → #179249 
2019. augusztus 30. 09:47:18: megválaszolva czizs +  által, → #123915 
2019. augusztus 29. 20:13:32: megválaszolva Tonx +  által, → #179247 
2019. augusztus 29. 17:51:47: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #179246 


Az eredeti hozzászólás
#179244 Tonx +  2019. augusztus 29. 17:36:01 re: #179242 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Van igényes szerelő csak nem fizetik meg itthon őket:) De ha nyitok egy szervizt akkor lehet hogy jönnétek hozzám? Vagy túl messze lennék tőletek?:)
2019. szeptember 1. 11:31:07: megválaszolva szsziszi +  által, → #123919 
2019. augusztus 29. 17:37:55: megválaszolva grego +  által, → #179245 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.19, 0.28, 0.28
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.076 mp, 32 query