HONDA fórum
2024. május 18. szombat, 12:10,  Alexandra, Erik Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 




A válaszok és azok válaszai a hozzászólásra, kifejtve
Téma neve

#7752 mitokde 0  2006. november 14. 09:31:23 re: #7744 (hrv2003 + )  ←  ‹›  0 | rejt
naná...én nem emelkedőre, hanem sima útra gondoltam...

#7744 hrv2003 +  2006. november 14. 07:14:47 re: #7732 (mitokde 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
uristen.. 1500 hidegen és 3000 alatt melegen ??
szerintem kérdezz meg egy hozzáértő szakit.
ha belegondolok abba hogy pl emelkedőn mész 2500 rpmel magasabb fokozatban vagy eppen alacsonyabban hogy a motor lazán dalolva forogja a 3500-at melyik a nagyobb terhelés én nem hozzáértően de az utóbbit tartom kímélőbbnek.

persze nem vagyok hozzáértőde érzésre az kellemesebb a motornak, a fogyasztásnak, mindennek.
2006. november 14. 09:31:23: megválaszolva mitokde 0  által, → #7752 

#7732 mitokde 0  2006. november 13. 22:26:30 re: #7722 (Elmör + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
peace! hidegen 1500 fölé sem forgatom csak üzemin, és akkor is csak nagyon ritkán megy 3 fölé. Hiszek a bejáratásban, a jótanácsban és az igazadban is, csak nem bírok magammal néha.

Az a gáz az egészben, hogy ha úgy lesz ahogy sejtem, akkor amikor a szerelem, a megszokás és szeretet parázsává hamvad, akkor vezetem majd úgy, ahogy most kéne, csak most vagyok vele nagyon boldog és élvezem hogy mennyire megy _ritkán_

Aztán majd imátkozom hogy ne legyen (nálam?) következménye, mert mire kifizetem a 140 Lovat, addigra bőven benne lesz egy csomó km...de majd megkapja ami jár neki karbantartásból.

2006. november 14. 07:14:47: megválaszolva hrv2003 +  által, → #7744 

#7728 -Törölt felhasználó- 2006. november 13. 22:08:06 re: #7682 (mitokde 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
/nevet/nod6.gif Most már csak az RDS-t lenne jó előcsalogatni, csak félek, hogy az valóban nincs benne. /szomoru/cry2.gif

#7722 Elmör +  2006. november 13. 19:07:03 re: #7713 (mitokde 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Okés, okés!
Mind neked mind Bocikának írom, hogy nem vitát szeretnék ezzel nyitni vagy leb***ást! Semmi beleszólásom a kocsitok használatához, ezért is írtam, hogy mindenki maga dönti el, hogy mennyit járatja be. Én csak azért ragaszkodtam a 3000-hez, mert többen is azt javasolták (szerelőm, barátok) és még ugye a hidegindítás utáni procedúra is ide tartozik (nem hajtom akkor sem, míg fel nem melegszik).

Írok ellenpéldát is, saját fateromat, aki 10 ezer km-ig járatja be az új autóit, na az már nekem is sok lenne! /smile2.gif Persze azért ez nem azt jelenti, hogy akkor 10 ezer km-en keresztűl csak 100-al megy 3000-en. Olyan 4000-nél elkezdi emelni a fordulatot és 1000 km-enként 500-at emel. Persze egyszer-kétszer ő sem bírta ki, bár a 60-70 lovas autókból nincs mit kitaposni szinte.

Ja igen, ha már írtad, hogy Te előtte egy gyengébb kocsiból ültél át a Civicbe, ami 40%-al erősebb, akkor én mit szóljak, előtte lévő Fiestám 70 lovas volt és 160-ba ültem át. /smile2.gif Ha jól számolok, akkor ez több mint 100%-al erősebb! /smile2.gif

Szóval csak azért csodálkoztam, hogy ennyi km után már hajtod, de akkor ezek szerint nem mindig és így a helyes! :)
2006. november 13. 22:26:30: megválaszolva mitokde 0  által, → #7732 

#7719 hrv2003 +  2006. november 13. 16:40:06 re: #7717 (mitokde 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Mivel ez nem magyar specialitás, hanem a munkafolyamat része melyet a japcsik dolgoztak ki (erre a műveletre külön embereket alkalmaznak) így majdnem az életemet merem rá tenni hogy bizony ilyet a tied is kapott.

Kulonben ami eszembe jutott a bejáratás etc-ről. en anno azért lettem hondás mert ismerősöm 92-ben vett egy vti-t vadi ujat.. (vagyis akkor még a szülei de anyukája is lazán gyorsulgatott a városban)
200e kmt tettek bele, nem egyszer hidegen téli -10 fokban indítva egyből tiltásig forgatva saját szememmel láttam.. namost utána eladták, az eladás kb 6-7 éve volt, a srác haverja ismeri az uj tulajt a kocsi még nem eszi az olajat, és én is par havonta látom a városban a gépet tolják neki mint a diszno.. nem tudom mennyi lehet benne de 250-270e tuti, semmi baja.
Szóval nem kell a bejáratást túlmisztifikálni, mondhatni esélyed sincs hogy míg a gép nálad van a motorjához kelljen nyúlni ha olajat cseréltetsz rendszeresen..

#7718 mitokde 0  2006. november 13. 14:05:05 re: #7711 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
nekem is

#7717 mitokde 0  2006. november 13. 14:04:22 re: #7715 (hrv2003 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
köszi! Megfogadom:)
(...bár ez nem off suzuki on, lehet, hogy ezzel is megtették?)
2006. november 13. 16:40:06: megválaszolva hrv2003 +  által, → #7719 

#7715 hrv2003 +  2006. november 13. 14:02:12 re: #7713 (mitokde 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
anno voltam suzuki gyárlátogatáson.
a kocsi elkeszul utolso allomas a probapad..
kövér ember bepréseli magát, beindítja majd 1 másodperc mulva tiltásig forgatva kínozza.
Na most ezek után ha valaki azt mondja hogy ne pörgessük 2500 fölé az nem látta még ezt a tesztet..
ami logikus.
nem tolod neki mint 1 ökör, de nem is alacson fordulaton hajtod szegényt..
tartósan mondjuk ne menj 130-al hanem gyorsíts lassíts, előzgess, autózz vele.. ilyenkor változik a hőmérséklete az égéstérnek kis mértékben és egyenletesebb "bekopást" érsz el..

99%ban a modern motoroknál még erre sincs szükség, de a régebbi motoroknál ez volt az ajánlott úgyhogy te is tegyél így szerintem..
2006. november 13. 14:04:22: megválaszolva mitokde 0  által, → #7717 

#7713 mitokde 0  2006. november 13. 13:52:47 re: #7709 (Elmör + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Én baromira azt gondolom, hogy igazad van a bejáratással kapcsolatban.

Van pár gondolatom amit azért megosztok:
- Kereskedő azt mondta 1000ig kell csak kimélni (lehet hogy csak a szervíznek csinálja a melót, de a szervízkönyv is ezt mondja)
- Ez az autó 7%-al könnyebb, és 40%-al erősebb mint az előző autóm...szerinted kibirom hogy nem forgatom meg???
- én általában nyugis...nyomatékból vezetős vagyok, tehát igazából simán elmennek napok, hogy nem megyek 2500 fölé (6. ban 100km/h)

...de néha ugye élvezkedem. Isten és a szerelő bocsása meg nekem! :D
2006. november 13. 19:07:03: megválaszolva Elmör +  által, → #7722 
2006. november 13. 14:02:12: megválaszolva hrv2003 +  által, → #7715 

#7711 -Törölt felhasználó- 2006. november 13. 13:52:09 re: #7709 (Elmör + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
a gépkönyvben és (szervízben is azt mondták) 1000 km-van mind a fékekre, mind a motorra bejáratás írva.
1000 km után lehet gyilkolni.
2006. november 13. 14:05:05: megválaszolva mitokde 0  által, → #7718 

#7709 Elmör +  2006. november 13. 12:18:43 re: #7659 (mitokde 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
1400 km van a kocsidban , még bejáratós és már 4-5 ezer rpm?

Az autógyártók sajna tényleg arra biztatják az embereket, hogy nem kell bejáratni, de ez a valóságban nem így van. Mikor meggyűrűzték a kocsimat, tehát dugócsere nem volt és a blokk sem volt új akkor is legalább 3000 km-t mentem max 3 ezer rpm-el és csak utána kezdtem óvatosan emelni a fordulatot, de ezt mindenki maga dönti el. Én sajnálom az új autókat, amikor kiállnak ellenem versenyezni és nyomják amíg tudják, aztán még javában bejáratós! /szetvert.gif
2006. november 13. 13:52:47: megválaszolva mitokde 0  által, → #7713 
2006. november 13. 13:52:09: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #7711 

#7682 mitokde 0  2006. november 12. 14:50:46 re: #7661 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
bakker, köszi, ez müxik!!!

most megnézem majd a fedélzeti irodalmat mégegyszer, mert ez szerintem nem volt benne...easter egg? :)
2006. november 13. 22:08:06: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #7728 

#7664 mitokde 0  2006. november 12. 08:55:31 re: #7661 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
megprószálom :)

#7663 mitokde 0  2006. november 12. 08:55:00 re: #7662 (Shad 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Az 1.8 ES 4d: 9,3mp

én még ettől bejáratésban és vezetés tudásban is messza vagyok. :)

#7662 Shad 0  2006. november 12. 03:06:16 re: #7660 (mitokde 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
gyárilag mennyi egy ilyennek a gyorsulása papíron?
2006. november 12. 08:55:00: megválaszolva mitokde 0  által, → #7663 

#7661 -Törölt felhasználó- 2006. november 12. 01:53:49 re: #7659 (mitokde 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Csak a rádióról: jobbgomb 5 mp. benyomva aztán tekerve sincs a CD-hez Shuffle és repeat?
Nálam van CD-re is és folderre is.
2006. november 12. 14:50:46: megválaszolva mitokde 0  által, → #7682 
2006. november 12. 08:55:31: megválaszolva mitokde 0  által, → #7664 

#7660 mitokde 0  2006. november 12. 01:27:33 re: #7659 (mitokde 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
ááá mégvalami: ha kiváncsi vagy, van pici videó róla, hogy mennyire gyorsul bejáratás üzemmódban. Bloglink a profilomban.
2006. november 12. 03:06:16: megválaszolva Shad 0  által, → #7662 

#7659 mitokde 0  2006. november 12. 01:25:59 re: #7647 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Tényleg az van, most értem vele haza, mert néha esténként kiviszem hogy szokjuk egymást, már lassan tegeződünk 1400km van benne, Oct legvégén vettem át, ez is ES, 1.8 benzines.

Tudni lehet, hogy egy 106000 kmnyi 1.6 borából ültem át, és minden amit mondok valszeg ahhoz képest érzem.

Szóval, először amiket kérdezel:
- eddig semmi sem nyöszörgött, nem zörgött, csak a lányom ha nyűgös, meg a feleségem 4-5 ezer rpm környékén Még a Thökölyn is olyan csendes, amilyennek szeretem.
-kijelzőt eddig mindíg jól láttam, de nyáron ugye még nem próbáltam, azért sütötte így is a nap, de nem csillant be. Be lehet állítani a fényerőt külön lámpás, és lámpátlan üzemre. Ez kicsit izés, mert én mindkíg lámpával megyek ezért nappal kicsit erőskítek rajta, este kicsit halkítom.
-én teljesen elégedett vagyok az anyagokkal, beltérrel. Bora után...legalább olyan jó, sőt az ülés nekem még deréktámasz nélkül is kényelmesebb.
-Az 1300 km alatt a computer szerint 7.6l/100 km-t evett, de tankolásból visszaszámolva az 7.9 Ez simán lejjebb megy majd, mert bejáratáshoz igyekeztem 2-4 ezer között forgatni, és erre alapvetően semmi szükség...a 2000 az 6.ban 80, tehát autópályán kívül baromira nem muszály megforgatni. Szerintem meg is van hozzá a nyomatéka (bora1.6után).

Mások:
-szeretem a +40LE-100kg (borához) mert szépen megindul.
-baromi jó kis családos autó. Csendes, kényelmes, biztonságos, amit azért kicsit lehet hajtani is ha egyedül vagyok bár ugye nem CTR, nem is VTI.
-imádom a hátsó multilinket, nagyon érezni
-amire figyelj: kb 9 fajta rádió van a leírásában, a katalógus viszont csak azt mondja, hogy 6cd-s mp3-as. Nekem olyan jutott, amin se RDS, se TP, se AF, se semmi, még repeat meg shuffle sincs a cd-hez. Viszont megtöltheted 6 korong mp3-al, az se rossz (MP3 taget bezzeg kiírja) Szóval kérdezz rá, hogy neked melyikkel hoznák.
-csak a hybridben és az autómatában van VSA sajnos.
-a 7ezer forintos szőnyeget simán kérd szerintem már az átadáshoz, mert nincs benne kivehető, és ilyen formát nem láttam benzinkúton.
-Ez a felszereltség és teljesítmény simán 6 mila felett van fókából, jettából, astrából vagy leon/altea-ból is.
-szervíztapasztalat zéró, mert még nem volt okom beszélni velük

Mit mondjak még? Kérdezz nyugodtan, ha valamire még kiváncsi vagy. Én erősen ajánlom, már nagyon megszerettem.
2006. november 13. 12:18:43: megválaszolva Elmör +  által, → #7709 
2006. november 12. 01:53:49: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #7661 
2006. november 12. 01:27:33: megválaszolva mitokde 0  által, → #7660 

#7648 Bally +  2006. november 11. 21:42:01 re: #7647 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
/nevet/thumbsup.gif

#7647 -Törölt felhasználó- 2006. november 11. 21:40:25 re: #7646 (Bally + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
megpingeltem :)
2006. november 12. 01:25:59: megválaszolva mitokde 0  által, → #7659 
2006. november 11. 21:42:01: megválaszolva Bally +  által, → #7648 


Az eredeti hozzászólás
#7646 Bally +  2006. november 11. 21:32:19 re: #7645 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Pingeld meg mitokde-t, sztem örömmel mesél.
Más váltó, más futómű, más belső. Más.
2006. november 11. 21:40:25: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #7647 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.23, 0.28, 0.3
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.019 mp, 27 query