ja meg énekeltem nekik de ez már nagyon off ebben a topicban nekem még civicem sincs meg nem is volt, így teljesen jogtanul vagyok itt
bár egyszer majdnem vettem egyet a hondások ajánlották hogy tuti a verda, na ja, nem volt egy ép eleme se, a motortérben minden sérült volt hőlégfúvózott víztartályok etc.. ráadásul el volt keresztbe repedve az egyik féktárcsája a tulajnak fel se tűnt szóval ennyi volt a civices élményem
most geci leszek (mint mindig.)
pillanatra belegondoltam, hogy milyen természetbeni juttatást adtál látássérülteknek.... ))
mint ahogy azt a döglött madarat adták annak a kisgyereknek a Dumb+Dumberben )
meg ilyenek... )
Persze ne érts félre, csak olyan jól hangzik , respekt, ha tényleg adtál.
mar ne haragudj de csak egy példa volt, hogy bármit csinálhat vele.. már a többieknek leesett, szerintem nem kell ezt tovább osztani. ha a saját gyerekére költi azt is irhattam volna, vagy éppen elutazza elsörözi bármi.. csak próbáltam ecsetelni hogy ezerszer jobb megoldások vannak a felesleges költésnek..
vagy vegyen rajta 4 felnit..
Az viszont nem változik, hogy a bármit csinálhat vele az esetek 99.9%-ban hangsúlyozottan nem megy jótékony célra. Ergo, ahogy Yanou is mondta, undorító ilyesmire hivatkozni bármivel kapcsolatosan is. Ugyanis ez nem más mint szájkarate, aki meg valójában csinál ilyesmit (gyk. adakozik), az legkevésbé fog akár csak hasonlóra is hivatkozni.
Az a régebbi civiceknél volt... Egyébként ne higgy el mindent a kereskedőknek, az az érdekük (kivétel nélkül), hogy hamar elkoptasd a kocsidat, és vegyél újat!
kulonben most megnéztem, basszus lehet 7500-onként is vezetni, teli van extrával ez a szervízkönyv
csak máshol kell kezdeni..
de hivatalosan ugy van hogy 10 vagy 20e km, 10 ha nagyon meg van gyötörve az autó.
szerencsére én se, mert a szervízkönyv szó szerepelt a mondatban nem autó..
és bizony az ujabb szervízkönyvekben nincs lehetőséged 5000-ként bejegyezni kivéve ha átírsz mindent kézzel.
Na ebben maximálisan egyetértek Veled. Ez az árvaházas dolog egyszerűen csak duma, még akkor is, ha bármi olyan dologgal helyettesítjük, ami -úgymond- nemes célt szolgál.
Durva példára átvetítve:
Ha van egy Ladám meg van mondjuk 10 Milla kápém, akkor nem veszek csak azért Dacia Logant, mer úgyis ellopják, mindennek a tetejébe nem adom oda a maradék mittomén 8 Millát a "Paripáról Integető Csajok Alapítványa"-nak (PICSA ), csakmer éppen nyitni akarnak egy irodát maguknak!
És ne mondja nekem senki, hogy ha a havi nagybevásárlás után marad a pénztárcába 2865 Forintja a Tibicsoki meg a fanyelű gyalogsági ásó leértékelése miatt, akkor az első dolog ami az eszébe jut, hogy ezt fel kéne ajánlani valami alapítványnak...
Nos....azért megnézném a légszürődet 15ezer km után és összehasonlitanám az enyémmel, amit kiveszek egy-egy olajcserénél, hidd el ésg és föld lenne a külömbség, ami érthető is. Nem mindegy hogy 5e km keresztül szívja a port vagy 3x annyi km-n keresztül.
A nepperes példa rossz, akkor lenne jó ha mondjuk veszel 2 teljesen külömböző magánembert. Az egyiknek is másiknak is van szervizkönyve. Csak az egyiknél 5ezrenként van olajcsere vezetve a másiknál 15 ezrenként. Feltételezve hogy külsőre, és mindenben azonos állapotú mind2 autó te melyiket vennéd meg?
Lecseréled ha jön ki újabb? És akkor mi változik? Ugyanugy 4 autód lesz amit ugyanugy nem tudsz megülni egy seggel.
bocs innentől kezdve kezd meddő vita lenni mert idézőjelek között olyat idézel tőlem amire nemcsak én nem emlékszem hogy nem írtam, de a fórumban sincs..
ez igaz.. mondjuk a le van szarva az nem, mert a kocsimon minden gyári, semmi utángyártott nincs, még az olajszűrőre meg a légszűrőre is ügyelek hogy gyári kerüljön bele mert az biztos hogy jó.
feltételezem te is..
egyszerűen az indokoltnál sűrűbb olajcsere számomra értelmetlen és leírtam hogy miért gondolom azt.. ígyis a gyárial előírt alatt vagyok, tehát ha mondjuk az aranyláncos nepper állítja hogy igen ő 8ezrenként cserélt benne olajat és vigyázott rá vagy éppen én mondom hogy 12-15ezrenként cserélek olajat és vigyáztam rá akkor én magamnak jobban hinnék.
Az autókat meg nem tudom megtartani, jelenleg 4 autóm van, és vagyok én meg egy vezetni kevésbé tudó feleségem és ugye 1 seggel 4 autót megülni elég nehéz, hát még többet így igen így van lecserélem ha jön ki újabb.
Alapvetően a hozzáállásoddal van baj.
Gondolom azt sejted hogy ezekután itt nehezen fogod tudni eladni bármelyik autódat.
Nem értem......de lehet bennem van a hiba.
És csak fokozódik...."azért nem cserélek semmit mert ha eladom senki nem fizeti meg", ember!!!!! nem másnak cseréled hanem magadnak.
kezdheted a követést..
ok nem árvaház volt hanem látássérülteknek ment, és nem olajon megspórolt pénz volt, hanem természetbeni juttatás de végülis mind1.
És az autó se utalja át a pénzt mert ha eladom senki se fizeti meg mivel nem bizonyítható a csere és a kopasz nepper is ugyanezt mondja hogy cserélve lett.
de a hozzászólásban nem az árvaház volt a lényeg csak egy példa hogy bármit csinálhat vele.
de a 2. és 3. pontot nem értem jó lenne ha megmagyaráznád
Az árvaházas példa egy pillanatra nem többre talán elgondolkodtató is lehetne... De nem az, mert
1. soha nem fogja átutalni az olajon megspórolt pénzt,
2. soha eszébe se jutna nemhogy ez, de még egyébként sem az árvaház.
3. ebből következik, hogy az ilyen típusú duma maximálisan arra szolgál, hogy a kifogást jól elbújtassa egy olyan dolog mögé, amire nem jön kapásból a válasz, hogy hülye az illető aki egyáltalán ezt felhozta.
(És az esetben, ha te már negyed milliót adományoztál egy árvaháznak, ugy egyáltalán nem csak megspórolt olajpénzből, akkor nyilvánosan megkövetlek, bár gyanítom ennek az esélye nem haladja meg a nullát. Ennek következtében ha kérhetlek legközelebb mást próbálj hülyére venni a dumáddal.)
Rájöttem miböl adódik az alapvető nézetkülömbség köztünk. Te ugy tervezel hogy mész egy autóval 80-100e km-t és le van szarva hogy addig hányszor volt cserélve olaj, sőt a következő tulaj még jobban le van szarva.
Én a mostani autómmal ugy vagyok hogy ha veszek is másikat akkor sem adom el, tehát nem mindegy hogy kib@szok-e magammal vagy sem. Az eddigi autóimat mind eladtam, de soha nem igy áltam hozzá hogy ugyis eladom, elég lesz annak 20 ezrenként az olaj-olajszürő-levegőszürő.
Azt meg ugye te sem gondolod komolyan hogy arra kellene alapozni az olajcserét hogy ugyis ellopják, akkor meg minek?
Nekem ha egy eladó azt mondja, vagy azt látom egy szervizkönyvbe hogy 15-20 ezrenként volt olaj cserélve ott a további alkudozás be is fejeződött.
Az árvaházas példa meg szép gondolat, csak az sem álja meg a helyét. Ha vkinek van pénze olajcserére annak valszeg arra is lesz hogy egy árvaháznak/menhelynek, bárminek utaljon pénzt ha akar. Akinek viszont arra van pénze hogy csak tescos olajat rakjon az autójába azt is minnél ritkábban amennyire csak lehet, annak valszeg arra sem lesz pénze hogy jótékonykodjon.
Van benne valami, de talán éppen ezért... Nézzük a másik irányból. Egyrészt cép autó, és bár nem vagyok egy igazi autóbolond, szeretnék rendesen bánni vele. Aztán meg éppaz hogy én most megtehetem, hogy kirakok egy kocsira 5 millát (nem biztos, hogy ez7 mindig így lesz) de sokan nem. És mondjuk 10 év múlva valaki megveszi majd, mondjuk harmadik vagy negyedikként, mert szeretne egy használható autót, de csak annyi pénze van, amennyibe akkor majd kerül, és nem tud újat venni, ne egy roncs legyen neki sem. Még akkor is, ha ő már nem tudja a legjobb olajat rakni bele. Vagy épp azért.
nekem nem tűnt fel hogy több lenne a motorban a mechanikus meghibásodás ami az olajra vezethető vissza mint eddig.. legalábbis ilyen panaszokat nem olvastam sehol se.
es azert a korabbi generaciok.. a 100e km-t kibíró 2.3-as motor accordban es preludeban.. haha.. voltak régen is szerencsétlen darabok..
És ha ezeknek az arányait nézzük nem hiszem hogy rosszabb lett.. az más dolog hogy már gyártanak 100e km-re is motort, pl fiat, de ebbe ne menjünk bele mert off.. oda tényleg elég a 40 ezrenkénti cserebere.
a gyengébb minőség a gazdaságosság jegyében születik, nézd meg angol civic, angol motorral, hát köszönöm. ha ütnének akkor se kellene.
de végülis mind1 mindenki akkor cseréli amikor akarja.. de
pl egy új autót vásárló egyén (ugye ő kérdezte, meg nekik aktuális, hiszen a régieknek 10k volt előírva) megveszi a kocsiját, használja 6-7 éveig, belerak 120e km-t..
ha 4x cserél benne összesen olajat akkor se lesz baja ennyi km alatt.
azt mi történhet..
az ami anno velem, ellopták a kocsit, jahh megérte 7500-onként cserélni, milyen boldog volt akinek lett egy lopott itr motorja.. megérte..
eladja valami szerencsétlennek aki olajat nem cserél csak 30e km után akkoris auchanos olaj kerül bele szóval az első 120e km-re való vigyázást megölte.
kb 0.5 % alatti az esely hogy valami honda fan vegye meg aki vigyáz rá akinek számít..
de az első tulaj:
kidobott a sűrű olajcserékkel 250e ft-ot, és kidobott egy halom fáradt olajat amivel szennyezte a környezetet..
ha azt a 250e ftot átutalja egy árvaháznak egy halom gyerek tud belőle enni, meg lesz nekik fűtés, esetleg új zoknit kapnak, hát szerintem sokkal jobb dolog mintsem elkölteni egy olyan problémára ami soha nem is lesz probléma..
Végül én is valami ilyesmiben maradtam magammal. Első olaj asszem marad 10 ezerig, utána ugye 20 ezer a szervízciklus, oda elviszem, és közötte még mindig lesz egy olajcsere 10 ezrenként.
Abban igazad van, hogy ennek a hatásait remélhetőleg már nem én, hanem egy másik tulaj fogja érezni igazán. De hát olyan szép autó, nem szabad bántani, bár én amúgy nem vagyok egy dédelgetős fajta.
"ennyit tuti javult a minőség az elmúlt évtizedekben"
ez a része biztos igaz, de az is sztem, hogy a jo honda motorok (és az egyéb off is) legalább (nagyobb százalékban) meghibásodik -> végre veszi a hondatulaj a motoralkatrészeket, amit eddig nem tett meg a korábbi generácioknál (4-5-6). fogyasztoi társadalom az anyagi forrás, nem a jo hivnév. az csak elöny.
Ezért mondtam hogy saját vélemény. De az tuti hogy a haverodtol sem vennék autót. Mondjuk azt sem hiszem el hogy ha használod az autót akkor, legyen az akármilyen olaj, 15e km után még ugyanoljan a szine, ugyanaz a kenési teljesitménye stb stb.
köszöni, szép színe van..
oljtól is függ..
pl a castrol rs 7000km után megég, mert egy hulladék trágya olaj, addig egy mobil 1 5w50 15e km után és kellemes tapintású és szép állapotú.
nekem 20e km van előírva, de sűrűbben cserélem (12-15) igaz a szervízkönyvet 20-anként vezettetem a garancia miatt.
azt elhiszem, hogy az olaj minősége meg a motorok is változtak az elmúlt 10 évben.. annyit nem, amit pl egy merci mond hogy 30-35e km után szól hogy fárad az olaj, bár ezt is el kéne hinni mert ott az autó ellenőrzi az olajat (haveromnak 34e km után villant fel a 320-asba hogy olajcsere nemsokára esedékes) de azt elhiszem hogy 10-ről 15-re lehet növelni a csere intervallumot mindenféle károsodás nélkül. ennyit tuti javult a minőség az elmúlt évtizedekben.
Akkor elmondom én is a saját véleményem. A 15-20-30 ezres olajcsere csak azoknak ajánlott akik nagyon hamar le akarják amortizálni a motort. Ha logikusan gondolkodsz a használatttol csak fárad az olaj, és minnél többet mentél vele annál jobban, arról nem is beszélve hogy ugye megég, innentöl már nem lehet jó.
Nekem 10 ezres csereperiódus van irva, de én saját magamtol 5e km-ként cserélem, sokak szerint tök fölöslegesen, de én ezt igy érzem jónak. El sem tudom képzelni hogy nézhet ki egy olaj 15e km után. Azt meg főleg nem hogy egyesek miért pont ezen akarnak spórolni, tudva azt hogy a motor élettartama nagyban az olajtol függ.
egyszerű.. én átlagolom ezeket a hozzászólásokat abból baj nem lehet mert mint kiderült ebből bármelyiket választod baj nem lesz.. tehát az átlagból se..
10ezer körül cserélnék és utána úgy járnék vele hogy 15ezrenként csere, ha nincs extrém terhelésnek kitéve.. ha pl sok hidegindítás etc akkor inkáb 10 ezrenként..
de ezeknek a megkíméléseknek az előnyeit csakis a 2. vagy a 3. tulaja fogja érezni 200e km környékén, tehát semmi para..
túlzásba nem kell vinni, teljesen felesleges, csak az idegeidet ölöd, az idődet töltöd, és a pénztárcádat fogyasztod..
uristen.. 1500 hidegen és 3000 alatt melegen ??
szerintem kérdezz meg egy hozzáértő szakit.
ha belegondolok abba hogy pl emelkedőn mész 2500 rpmel magasabb fokozatban vagy eppen alacsonyabban hogy a motor lazán dalolva forogja a 3500-at melyik a nagyobb terhelés én nem hozzáértően de az utóbbit tartom kímélőbbnek.
persze nem vagyok hozzáértőde érzésre az kellemesebb a motornak, a fogyasztásnak, mindennek.
A 20 ezer marketing.És ha mindenki lecserélné 10 ezernél,nem lehetne annyi új autót csinálni,mert kimennének a világból.
Olvass vissza,már írtunk az első olajról.Abban még lehet apró fémforgács,én nem hagynám benne sokáig.
De tégy belátásod szerint,nagy baj nem lehet attól sem,ha betartod a gyári ajánlást.
Végül is én is egy olyasfajta kompromisszumot találtam ki, hogy ugyan nincs spéci terhelés, de cseréltetetk 10 ezer körül. Csak most meginogtam, hogy ne legyen-e mégis 5000-nél, vagyis most. Például számít valamit az, hogy tél jön?
háááát nekem ez még korai. Nagyon szívesen megcserélném 5000-nél, de szervízkönyv csak nem ír marhaságot. Az előírt kötelező 20ezernél van, de opcionálisan 10ezrenként ha nagyon használva van...szóval most még az a terv nekem hogy olajcsere 8500 km mulva.
2006. november 13. 22:54:19: megválaszolva kisherceg 0 által,
→ #7741 2006. november 13. 22:53:08: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #7740
Köszönöm a gyors válaszokat!
Összefoglalom az álláspontokat:
1. Eladó (ami ugye egyben szervíz is): 2000-nél olajcsere AJÁNLOTT!
2. Gépkönyv: előírt intervallum (ez ugye 20 ezer) előtt NE!
3. Szervíz 2.: 5000 előtt NE, utána LEHET!
4. Szervíz 3.: 5000 után JOBB a csere!
peace! hidegen 1500 fölé sem forgatom csak üzemin, és akkor is csak nagyon ritkán megy 3 fölé. Hiszek a bejáratásban, a jótanácsban és az igazadban is, csak nem bírok magammal néha.
Az a gáz az egészben, hogy ha úgy lesz ahogy sejtem, akkor amikor a szerelem, a megszokás és szeretet parázsává hamvad, akkor vezetem majd úgy, ahogy most kéne, csak most vagyok vele nagyon boldog és élvezem hogy mennyire megy _ritkán_
Aztán majd imátkozom hogy ne legyen (nálam?) következménye, mert mire kifizetem a 140 Lovat, addigra bőven benne lesz egy csomó km...de majd megkapja ami jár neki karbantartásból.
Ez az olaj dolog engem érdekelne, mert továbbra sem értem. Úgyhogy visszatérnék arra, amit augusztusban kérdeztem - hátha akadnak tapasztaltabbak, újabb okosok. A szervízben ajánlottak egy - ahogy mondták átmosó - olajcserét úgy 2000 környékére, azzal, hogy ez a szervízkönyvbe sem kerül be, csak jó. A gépkönyvben viszont kifejezetten benne van, hogy ne cseréljen olajat az előírt intervallum előtt. Viszont ha más az olaj....? Vagy csak a szervíznek jön jól a plusz biznisz? Nekem most 4900-at mutat az óra, egyelőre az eredeti olaj van benne. Cseréljek, ne cseréljek?
Okés, okés!
Mind neked mind Bocikának írom, hogy nem vitát szeretnék ezzel nyitni vagy leb***ást! Semmi beleszólásom a kocsitok használatához, ezért is írtam, hogy mindenki maga dönti el, hogy mennyit járatja be. Én csak azért ragaszkodtam a 3000-hez, mert többen is azt javasolták (szerelőm, barátok) és még ugye a hidegindítás utáni procedúra is ide tartozik (nem hajtom akkor sem, míg fel nem melegszik).
Írok ellenpéldát is, saját fateromat, aki 10 ezer km-ig járatja be az új autóit, na az már nekem is sok lenne! Persze azért ez nem azt jelenti, hogy akkor 10 ezer km-en keresztűl csak 100-al megy 3000-en. Olyan 4000-nél elkezdi emelni a fordulatot és 1000 km-enként 500-at emel. Persze egyszer-kétszer ő sem bírta ki, bár a 60-70 lovas autókból nincs mit kitaposni szinte.
Ja igen, ha már írtad, hogy Te előtte egy gyengébb kocsiból ültél át a Civicbe, ami 40%-al erősebb, akkor én mit szóljak, előtte lévő Fiestám 70 lovas volt és 160-ba ültem át. Ha jól számolok, akkor ez több mint 100%-al erősebb!
Szóval csak azért csodálkoztam, hogy ennyi km után már hajtod, de akkor ezek szerint nem mindig és így a helyes!
Mivel ez nem magyar specialitás, hanem a munkafolyamat része melyet a japcsik dolgoztak ki (erre a műveletre külön embereket alkalmaznak) így majdnem az életemet merem rá tenni hogy bizony ilyet a tied is kapott.
Kulonben ami eszembe jutott a bejáratás etc-ről. en anno azért lettem hondás mert ismerősöm 92-ben vett egy vti-t vadi ujat.. (vagyis akkor még a szülei de anyukája is lazán gyorsulgatott a városban)
200e kmt tettek bele, nem egyszer hidegen téli -10 fokban indítva egyből tiltásig forgatva saját szememmel láttam.. namost utána eladták, az eladás kb 6-7 éve volt, a srác haverja ismeri az uj tulajt a kocsi még nem eszi az olajat, és én is par havonta látom a városban a gépet tolják neki mint a diszno.. nem tudom mennyi lehet benne de 250-270e tuti, semmi baja.
Szóval nem kell a bejáratást túlmisztifikálni, mondhatni esélyed sincs hogy míg a gép nálad van a motorjához kelljen nyúlni ha olajat cseréltetsz rendszeresen..
anno voltam suzuki gyárlátogatáson.
a kocsi elkeszul utolso allomas a probapad..
kövér ember bepréseli magát, beindítja majd 1 másodperc mulva tiltásig forgatva kínozza.
Na most ezek után ha valaki azt mondja hogy ne pörgessük 2500 fölé az nem látta még ezt a tesztet..
ami logikus.
nem tolod neki mint 1 ökör, de nem is alacson fordulaton hajtod szegényt..
tartósan mondjuk ne menj 130-al hanem gyorsíts lassíts, előzgess, autózz vele.. ilyenkor változik a hőmérséklete az égéstérnek kis mértékben és egyenletesebb "bekopást" érsz el..
99%ban a modern motoroknál még erre sincs szükség, de a régebbi motoroknál ez volt az ajánlott úgyhogy te is tegyél így szerintem..
Én baromira azt gondolom, hogy igazad van a bejáratással kapcsolatban.
Van pár gondolatom amit azért megosztok:
- Kereskedő azt mondta 1000ig kell csak kimélni (lehet hogy csak a szervíznek csinálja a melót, de a szervízkönyv is ezt mondja)
- Ez az autó 7%-al könnyebb, és 40%-al erősebb mint az előző autóm...szerinted kibirom hogy nem forgatom meg???
- én általában nyugis...nyomatékból vezetős vagyok, tehát igazából simán elmennek napok, hogy nem megyek 2500 fölé (6. ban 100km/h)
...de néha ugye élvezkedem. Isten és a szerelő bocsása meg nekem!
nekem 19300 km van a gépben.
nem zörög, megy mint állat, 8,1 az átlagfogyasztás, úgy hogyha csak tehetem leszabályzásig tolom neki még 3-ba is, olajat a 19300 km alatt 1 litert evett ami nem probléma ilyen teljesítmény mellett.
Semmi, de semmi bajom nem volt vele, még egy izzót se cseréltem. (a meganomon eddigre már körbeértünk a kocsin izzócserével!!)
jól össze van rakva, egy öröm vele menni.
5 ajtós.
méghogy nem megy....
2ezres díseleket megeszi reggelire, mind lecsoffad mikor 3 ba berakom és 150-ig tolom neki.
(320d BMW--hez még nem volt szerencsém )
persze mielőt a sok VTI CTR NSX meg S2k tulaj leszúrna, tudom hogy ez nem sportautó, de akkor is kurvajó az a 8,9 sec 0-100-ra. pláne nekem.
t
1400 km van a kocsidban , még bejáratós és már 4-5 ezer rpm?
Az autógyártók sajna tényleg arra biztatják az embereket, hogy nem kell bejáratni, de ez a valóságban nem így van. Mikor meggyűrűzték a kocsimat, tehát dugócsere nem volt és a blokk sem volt új akkor is legalább 3000 km-t mentem max 3 ezer rpm-el és csak utána kezdtem óvatosan emelni a fordulatot, de ezt mindenki maga dönti el. Én sajnálom az új autókat, amikor kiállnak ellenem versenyezni és nyomják amíg tudják, aztán még javában bejáratós!
2006. november 13. 13:52:47: megválaszolva mitokde 0 által,
→ #7713 2006. november 13. 13:52:09: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #7711
Nehogymár ebben a fórumban is az terjengjen, hogy szar az új civic!!!!
Ugye ezt azért Ti sem gondoljátok komolyan???
A népítéletes beírások nagyrésze kamu, ezt sokhelyen kitárgyalták.
Kérdezgess igaz tulajokat (persze tényleg nincs még olyan sok, hogy ebbe a fórumba is állandóan tanyázzon egy pár, de azért van néhány tapasztalat)!
17e km van az új 5ajtós civicembe június óta. Bpen vezetem többnyire. Számomra hibátlan ez az autó. Én ennyire tárgyat még nem szerettem. Vágytam rá mióta először megláttam, és szenvedélyesen szeretem és tisztelem azóta mióta magaménak tudhatom. Előtte volt 6gen és 7gen civicem is.
Ezen a hibák amelyeket felsorolsz hitem szerint egy-egy példányban előfordulhatnak, de időnként és külön-külön!! Nem minden autó és nem hiszem, hogy halmozottan.
Ezek bagatell hibák ahhoz az örömhöz és jó érzéshez képest, amit napról napra nyújt ez az autó.
Könyörgöm haggyjatok némi időt ennek az autónak a megismerésére is! Nincsenek elhallgatni való hibái. Lehet róla beszélni és véleményeket formálni, de kerüljük a rossz általánosításokat...
Én csak az olajfogyira reagálnék, bár nem tudom pontosak-e az infók. Első olaj hígabb a bejáratás miatt, ezért az fogyhat, érdemes nézegetni a szintet. A következő rendes olajat már nem illik neki fogyasztani.
2006. november 12. 10:33:56: megválaszolva Bally + által,
→ #7669
Tényleg az van, most értem vele haza, mert néha esténként kiviszem hogy szokjuk egymást, már lassan tegeződünk 1400km van benne, Oct legvégén vettem át, ez is ES, 1.8 benzines.
Tudni lehet, hogy egy 106000 kmnyi 1.6 borából ültem át, és minden amit mondok valszeg ahhoz képest érzem.
Szóval, először amiket kérdezel:
- eddig semmi sem nyöszörgött, nem zörgött, csak a lányom ha nyűgös, meg a feleségem 4-5 ezer rpm környékén Még a Thökölyn is olyan csendes, amilyennek szeretem.
-kijelzőt eddig mindíg jól láttam, de nyáron ugye még nem próbáltam, azért sütötte így is a nap, de nem csillant be. Be lehet állítani a fényerőt külön lámpás, és lámpátlan üzemre. Ez kicsit izés, mert én mindkíg lámpával megyek ezért nappal kicsit erőskítek rajta, este kicsit halkítom.
-én teljesen elégedett vagyok az anyagokkal, beltérrel. Bora után...legalább olyan jó, sőt az ülés nekem még deréktámasz nélkül is kényelmesebb.
-Az 1300 km alatt a computer szerint 7.6l/100 km-t evett, de tankolásból visszaszámolva az 7.9 Ez simán lejjebb megy majd, mert bejáratáshoz igyekeztem 2-4 ezer között forgatni, és erre alapvetően semmi szükség...a 2000 az 6.ban 80, tehát autópályán kívül baromira nem muszály megforgatni. Szerintem meg is van hozzá a nyomatéka (bora1.6után).
Mások:
-szeretem a +40LE-100kg (borához) mert szépen megindul.
-baromi jó kis családos autó. Csendes, kényelmes, biztonságos, amit azért kicsit lehet hajtani is ha egyedül vagyok bár ugye nem CTR, nem is VTI.
-imádom a hátsó multilinket, nagyon érezni
-amire figyelj: kb 9 fajta rádió van a leírásában, a katalógus viszont csak azt mondja, hogy 6cd-s mp3-as. Nekem olyan jutott, amin se RDS, se TP, se AF, se semmi, még repeat meg shuffle sincs a cd-hez. Viszont megtöltheted 6 korong mp3-al, az se rossz (MP3 taget bezzeg kiírja) Szóval kérdezz rá, hogy neked melyikkel hoznák.
-csak a hybridben és az autómatában van VSA sajnos.
-a 7ezer forintos szőnyeget simán kérd szerintem már az átadáshoz, mert nincs benne kivehető, és ilyen formát nem láttam benzinkúton.
-Ez a felszereltség és teljesítmény simán 6 mila felett van fókából, jettából, astrából vagy leon/altea-ból is.
-szervíztapasztalat zéró, mert még nem volt okom beszélni velük
Mit mondjak még? Kérdezz nyugodtan, ha valamire még kiváncsi vagy. Én erősen ajánlom, már nagyon megszerettem.
2006. november 13. 12:18:43: megválaszolva Elmör + által,
→ #7709 2006. november 12. 01:53:49: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #7661 2006. november 12. 01:27:33: megválaszolva mitokde 0 által,
→ #7660
Augusztus óta hajtom a 4 ajtós 1,8 ES-t, lassan közelítek az 5000 felé. Ez nem angol, török. Néha autópálya, többnyire Bp. mindenféle időszakban. Mostanában nagyobb kirándulás nem akadt. Én általában elég nyugisan járok, legfeljebb 3000 táján. Kellemes, csöndes, mint egy svájci óra, eddig semmi nem zörög, semmi hiba nem volt. Mi lesz 20 ezer km-nél, persze nem tudom, 100-nál végképp nem.
Egyáltalán nem lomha, ha valamiért mégis oda kell lépni, mint egy Boeing felszálláskor, belesüppedsz az ülésbe. Az M7 esen még augusztusban szívózott egy Peugeot, amikor kinyújottam a jobb lábam, egyszerűen állva maradt.
A változó szelepvezérlés miatt qrva jó, (most lehjet, hogy nagyon megrónak az igazi hozzáértők), városban néha 2-ből - lámpánál gyorsítás úgy 55-60-ig és még tartalék is lenne - kapcsolok 6-osba. Így persze tovább gyorsítani nem lehet (ezt érezni), gurulásra azonban 1500-2000 fordulatnál már kellemesen érzi magát - ezt is érezni. De tapasztalatom szerint azért éppenhogy érdemes sokat kapcsolgatni, kis gyorsításnál vissza 4-be-3-ba, amyennyit kell, aztán űjra 5 vagy 6. Tehát éppenhogy munkaigányes vezetni, de ez nem baj. Váltó puha, mint a vaj.
Fogyasztás persze mindíg az üzemeltetési viszonyoktól függ, nekem Bp-n 8-9 l. Összehasonlításul: az elődjénél (Corolla 1,4 Sedan - az is török volt ) általában 1 literrel jobb.
Kis kifogásom csak a felszereltséggel van - ezt írtam korábban - a hülyék 10 dolláros dolgokat hagytak ki. Ablakörlőnél szakaszos fokozatnál nincs állítógyűrű, rádió nem tud RDS-t és TP-t. Persze ezek nékül lehet élni, csak megszoktam korábban.
Ha dohányzol, a hamutartó kiesik a látótérből, vezetés közben ez veszélyes lehet .
Múszerfal jól látható, én az elején féltem egy kicsit, főleg attól, hogy sebesség helyett is a fordulatszámot nézem majd - gondolom érted, miért - de 10 perc alatt megszoktam.
Mondták, lessem az elején az olajfogyást, lestem, gyakorlatilag nem volt!!!
Szóval tök jó! Vágj bele.
Ha kérdésed van még, amit tudok, szivesen válaszolok.
A 4ajtós Török összeszerelés nem Angol,ami ez esetben nagy előny,az 5ajtósnál voltak gyerekbetedgségek ha jól tudom azóta korrigálták,ez egy teljesen új modelnél előfordulhat,mivel nem egy továbbfejlesztett model hanem teljesen más,a 4 ajtós viszont nagyon jól sikerült,szvsz se nem lomha,se nem fogyaszt sokat
nagyon szép az a kocsi! és szerintem megy persze ahogy Bally is mondja mihez képest??
ilyen kategoriába ilyen áron nem találsz fürgébbet ezekről a hibákrol pedig a félet nem hiszem el bár tény és való anglia nem tesz jót a Hondának az Én szerelőm azonta még nem volt panasz a űj civicre UFO-ra se ....
Gondolkozok egy uj, 4ajtós Honda Civic 1.8ES-ben. Viszont utána olvastam a tesztekben, és - bár nem erről, hanem az ufo-ról - borzasztó rosszakat irnak! Nyikorog, zörög a beltér, elmegy az áram a múszerfalból, amit ráadásul erős fényben alig lehet látni. Tönkrement csomó mindenkinek a klima, volt akinek a kárpit berepedt, és mindezek felett eszi az olajat, a benzint, és lomha is.
Olyanokat irnak róla, hogy a Honda sem a régi ma már, és hogy kár volt angliába telepiteni a gyárat, mert szar lett a minősége. A 4 ajtós pedig annyira új, hogy még a biztositas.hu sem ismeri nemhogy tesztek, vagy totálcar-os 'népitélet' szülessen róla.
Vélemény?
2006. november 13. 13:46:28: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #7710 2006. november 12. 23:17:20: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #7699 2006. november 12. 09:29:38: megválaszolva Lazy 0 által,
→ #7666 2006. november 11. 21:42:49: megválaszolva malazs + által,
→ #7649 2006. november 11. 21:14:16: megválaszolva Tasi-r + által,
→ #7644 2006. november 11. 21:09:53: megválaszolva Szabb + által,
→ #7643 2006. november 11. 21:03:39: megválaszolva Bally + által,
→ #7642 2006. november 11. 20:51:38: megválaszolva Bally + által,
→ #7639
Felhasználói lehetőségek
A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges. Moderáció és szabályok