A leghosszabb S20-as váltóval forgott ennyit az Amcsiból származó 1,5 102lovas del Sol-om. Ehhez képest ez több mint duplája lökettérfogatra, illetve majdnem teljesítményre is.
Szerintem normál áttételezésű. Ha emlékeim nem csalnak, akkor 1-es 55km/h, 2-es 95km/h, 3-as 150km/h, a többit nem tudom. Egyetlen egyszer mentem vele 220km/h-val, de az még 2016-ban volt kíváncsiságból, és már jó pár éve elévült.
A nyomaték ahhoz képest, hogy egy 1992-es Hondáról beszélünk, a maga 293Nm-rel nagyon érződik rajta, és lentről is érezni a gőzmozdonyt. Láttam olyan videót, ahol kézi váltóval a gyári Integrát lehagyja álllóból. Túl hype-olni nem akarom, és az sincssen meg, hogy a TYPE II-es szívósoros volt e a videóban szereplő Coupe, de nem nevezném lustának, az biztos.