A leghosszabb S20-as váltóval forgott ennyit az Amcsiból származó 1,5 102lovas del Sol-om. Ehhez képest ez több mint duplája lökettérfogatra, illetve majdnem teljesítményre is.
Különben ezt beszéltük Haverrel is, hogy nagyon kérné a 6. fokozatot, mert 100-as tempónál többször jártam úgy, hogy kivettem, és tettem újra vissza 5.-be mert az érzet megkívánta volna az eggyel feljebb kapcsolást.
Viszont 6000-as fordulatnál is még mindig úgy húz, mintha sose fogyna el az erő.
Szerintem normál áttételezésű. Ha emlékeim nem csalnak, akkor 1-es 55km/h, 2-es 95km/h, 3-as 150km/h, a többit nem tudom. Egyetlen egyszer mentem vele 220km/h-val, de az még 2016-ban volt kíváncsiságból, és már jó pár éve elévült.
A nyomaték ahhoz képest, hogy egy 1992-es Hondáról beszélünk, a maga 293Nm-rel nagyon érződik rajta, és lentről is érezni a gőzmozdonyt. Láttam olyan videót, ahol kézi váltóval a gyári Integrát lehagyja álllóból. Túl hype-olni nem akarom, és az sincssen meg, hogy a TYPE II-es szívósoros volt e a videóban szereplő Coupe, de nem nevezném lustának, az biztos.
A 4-es automatánál nem lehetnek hosszabbak, márpedig annak a fokozatai is, épphogy ugyan, de elegendőek a 3.2 V6-hoz.
Az 5-ös manuál ahhoz képest szerintem egyenesen örömautózás lehet.
(pláne a 6-os, de ugye az ritka mint a fehér holló, pedig az a legfaszább)
Nekem annyi szerencsém van, hogy egy jó Barátomnak van egy manuális Coupeja, és pont azóta vergődök újra, mióta volt szerencsém vezetni egy napsütéses napon még júniusban 160km-t
Meg esetleg Integra. De semelyik nem lesz, 99%-ra.
NSX maximum, az azért mindig a csúcs marad számomra, akármilyen CTR ide vagy oda, de az meg csak akkor, ha rengeteg felesleges pénzem lenne, az meg nem fenyeget.
Megértelek, miközben raktam fel a képeket ugyanúgy megtámadott ez az érzés. De nem, én már lehorgonyoztam a kis 5gen-nél (Civic) meg nem megyek ebbe az irányba már. De igen, jó volt az, szívesen vezetném újra, az biztos.