Lehet sokáig volt áram nélkül, a belső akku lemerült, és elfelejtette a rátanított kulcsokat. Tanulság, ha elektronikus töltőd van, nem kell kivenni a kocsiból az akkut, lehet nyugodtan a helyén tölteni, nem fogja kinyírni a fesszabályzót.
Ha mázlid van, és el tudod olvasni a riasztó dobozán, vagy belül a panelon milyen riasztód van, van rá esély hogy neten van rá leírás hogy kell kulcsokat feltanítani. Ha nem lehet hogy a távirányítók döglöttek. Ki kell kötni az indításgátlást.
Egy picit részletesebben:
A kulcson a gombot hiába nyomom,nem csinál semmit.Nem nyitja az ajtót,nem kapcsolja le a riasztót.Látom hogy aktív,mert ilyenkor sűrűbben villog a visszajelzője a műszerfalon.Gyújtásra rakom,világítanak a visszajelzők,majd amikor indítani próbálom,akkor elkezdenek villogni az indexek,és nem teker az önindító.Ebből azt szűrtem le hogy vagy az immó,vagy a riasztó,vagy a kulcs.Vagy ezek elegye.
Régebbi modelleken a tűzfalra tették és egy vákuumcső kötötte össze a szívósorral, ahogy most neked is.
Újabb modelleknél már rátették a szívósorra ahogy az én képemen látszik.
Neked érdemes esetleg ellenőrizni azt a vákuumcsövet mert esetleg már lukas, vagy a MAP szenzort is, hogy jól
működik-e.
Bár azt írtad hogy a hőfok jeladó miatt volt rossz az alapjárat.
Izgalmas.
Amúgy van benne MAP szenzor, de légtömegmérő tényleg nincs.
Nemrég valaki Facebook-on feltett egy kérdést, pont erre vonatkozóan, hogy leveheti-e az akksi sarukat sok hónapra mert lerakná a kocsit, és azt hallotta hogy ha sokáig nincs áram alatt a kocsi akkor az immo nem fogja felismerni a kulcsokat. Ez akkor nekem nagyon fura volt, de most hogy te is hasonló dologról írsz lehet hogy van benne valami.