Szerintem a lámpatest, mivel üvegből van nem nagyon változtattak generáción belül a gyártás miatt. Egy helyzetjelző gyártásához használt szerszámok, technológia azér nem olyan költséges, mint egy üvegből készült alkatrész. Bár ez csak tipp...
Látom, én csak annyit írtam hogy el tudom képzelni, hogy különbözik. És a gondolatomat arra alapoztam, hogy ahány verziója van, mind más az eleje. A helyzetjelző legalábbis biztos. Még magának a 4gen- nek a non face és faceliftes helyzetjelzője is más. Ami Neked van a végén a két csavarral az 88-89- es verzión van, meg a crx- nek nemtom melyik változatán, a 90-91- es 4gen 3D- n ott már nincs csavar, csak belül két pöcök, amit sínbe kell tolni. (megjegyzem a sedan helyzetjelzőjét is fel lehet rá tenni, mert méretileg majdnem odafér, mégis van benne pár mm különbség és a formája is csak pont annyira más csak, hogy soha nem fog jól állni, de a csavarjával meg az egyik betolós pöcökkel be lehet tenni a helyére )
Igazság szerint el tudom képzelni, hogy a lámpa nem egyezik, már ha csak a civicet nézzük, a 3D és sedannak sem egyezik sem a lámpája, sem a helyzetjelzője, sem a sárvédője, mocitető, lökös sem, tulajdonképpen a teljes eleje más a kettőnek. Cerkánál a mocitető stimmel a 3D civicével, a lökös már nem. A sárvédő formája szintén más az tuti, így lehet, hogy a lámpa is. Hogy a sárvédő díszléce egyezik- e, az előfordulhat, már ha volt olyan, ami nem a vékony, mert civicnél nem volt vékony díszléc, cerkában meg igen.
Azt, hogy igazam van, azt tudom. Azt, hogy miért, sajnos nem tudom specifikusan leírni, arra ott van egy közösségi csoport, ahol több száz 4g3d és 2. gen. CRX-esek napi szinten érvelnek ilyen témában. Érdemes ott utánaolvasni. Én csak egy közgazdász vagyok, de ott többen annyira megszállottak, hogy az utolsó csavarig bármit fejből cikkszám szerint megmondanak és elmagyaráznak, jó fejek. Ezért is volt jó a 4g3d és 2. gen. CRX tavaszi tali, sokat tanultam ott tőlük. Sajnos én több érvet nem tudok itt felhozni.
A nfl lámpa egy keretbe van építve, abból kiszeded és átteszed, ha nem stímmelne. Szerintem a gyárban nem csináltak külön lámpákat, egyazon generációhoz, de szívesen megmutatom a 4g3d-et élőbe is, amikor Magyarországon vagyok a díszlécre, amit biztosan tudok, hogy a sárvédőn tutira megegyezik, az ajtóra nem tenném tűzbe a kezem, mert az ajtó az nem egyforma felül, de ha kilincset ugyanazt tettek mindkét ajtóba, mért pont a díszlécen variáltak volna?
A kettő nem egyforma. A díszlécek felfogatása sem egy helyre esik. Ok, azt értem, hogy a díszlécek felfogatása valójában egy sínben csúszó "bolha", de darabra sem egyezik, illetve a cm-ek sem stimmelnek. A lámpát lehet, hogy bele tudod faragni a 3d4g-be, de a civic lámpát többen megpróbálták CRX-be faragni, de nem jött össze. Lehet persze első lökőssel játszani meg a sárvédőkkel is mókulni, de a 2. gen. CRX és 3d4g nem ekvivalens. De ez csak az én véleményem. Ha ekvivalens lenne, akkor nagyon sok CRX tulaj örülne, hogy olcsóbban tud lámpához jutni. Vannak olyan alkatrészek, melyek kompatibilisek, mint a futómű bizonyos részei, de a lámpára ez nem mondható el.