A napi 750 km egy sporttúra motoron teljesen ok. A keményebb inkább az Alpok hajtűkanyarjaiban volt, fullra pakolva (a hátsó doboz tetején is volt egy nagy csomag), utassal.
A KIA-ban sem volt vészes!
Pláne a mindenféle rendszer végett, amik helyettem vezették az autót, mert semmit sem láttam a ködben. Ha végig bazsalnom kellett volna, biztosan belehülyülök!
Én öcsémet vittem munkamegbeszélésre dájcslándba, még jó jó régen, reggel 4kor indultunk 1400km egy kb 20 perces szünettel és este már otthon is voltunk. De legalább nem vették fel.
Én a hosszú utat úgy szoktam megoldani, h oda is meg vissza is beiktatok egy látványosságot, ahol eltöltünk egy napot, és ott is megnézzük a vidéket kicsit.
Anno motorral gurultam le a Francia Riviérára, 2 etapban, első nap felvettem a benzintyúkom Innsbruck-ban, majd go. 1500km volt a táv. Így ugye 2 nap oda, 2 vissza, 2 keréken nem vállaltam volna be máshogy.
*dugóban a tűző napon, amikor árnyékban is negyven fok van .
Franciaroszág sajnos túl messze van (nettó 14 óra Budapestről, és ez csak kb. az olasz-francia határ), ezt vagy két részletben vezeted le, vagy muszáj vagy valamennyit éjjel is menni, nincs mese. Már 2023-ban tervben volt, de végül nem volt kedvünk ilyen sokat autózni.
Visszafelé megálltunk kb. félúton, mert egyrészt sokkal fáradtabb az ember (9 napot bringáztunk), másrészt messzebb is mentünk, ~1600-at, ami b*szott sok egyben még akkor is, ha pihenten indulsz.
Egyébként szuper környék, az aktív pihenést kedvelőknek nagyon tudom ajánlani, bár a príma időjárás közel sem annyira garantált, mint a tengerpartokon.