Megnézni meg lehet, csak még nincs a legszebb állapotban, meg menni nem nagyon javasolt vele. Most rendeltem meg a szilenteket, ha megjönnek, megy a futóműveshez. Hacsak nem esik addig le a hó, merthogy nincs téli gumim hozzá. De lehet veszek valami használtat rá ilyen esetekre.
Van már árajánlatom a futómű felújításra + minden folyadékot, szűrőt le akarok cseréltetni.
Még be kell szereznem a szilenteket, mert azt nem tudja a szerviz biztosítani. Nekem egy márkatárs a Powerflex poliuretán szilenteket javasolta, úgy néz ki az fog belekerülni.
Lassan, de haladok azzal is...
Ezeket mondtad már, ők nem foglalkoznak Hondával, ők küldtek tovább ehhez a szerelőhöz.
Igazából az sem egyértelmű, hogy a váltóval van gond. jelen állás szerint a vezérlővel van valami, de az sem biztos.
Nem semmi, hogy egy ilyen stabil típussal ekkora szopás is bejöhet.. Anno a Sharan fórumon egy Mosonmagyaróvár környéki aut. váltó szerelőt ajánlott mindenki, mer amit ott rendbe raktak, az jó is maradt. Illetve itt a kerületbe őket ismerem, ők vágják a témát, én is náluk voltam (s a diag kihozta, h semmi baja a váltómnak, a gázt kell bekalibrálni).
Van fejlemény, de nem örülök neki.
Berakták, hibaüzenetet dobott, törölték, beindult, majd többet nem indult.
F*sz ki van az egésszel. 2 hónapja áll az autó, és azt sem tudjuk mi van vele, és hogy mit lehet kezdeni vele, engem meg szétvet az ideg.
Azt mondta a szerelő szinte biztos, hogy a motorvezérlő a gond, de nem tudott szerezni. Nagy nehezen - csomó embert mozgósítva - szereztünk, kifizettem, át lett programozva. Most van rá esély, hogy tönkre is ment ez is, és buktam ezt a pénzt. Még jó, hogy nem egy 700e Ft-os, újjal próbálkoztak.
Állítólag ő valami nagy Honda szerelő, mégse boldogulnak vele, és ideje sincs vele foglalkozni.
Most is mondom, hogy küldje vissza Linszter-nek, felajánlotta, hogy ránéz, erre az a kifogás, hogy azt sem tudja hogy kell feladni futárral, meg neki nincs ideje erre.
Marha jó, nekem meg 2 hónapja nincs autóm!
Lassan ott tartok, hogy elhozom a francba tőlük, és keresek valaki mást, de nem tudom kit.
Elvileg meg van hozzá a vezérlő, LINSZTER átprogramozta, úton vagy a szervizbe, talán már meg is érkezett. Várom a szerelő visszajelzését, hogy jó-e, és ez volt-e ténylegesen a probléma.
Járni még mindig nem tudok vele, de jövő héten végre viszem futóműveshez állapotfelmérésre.
De néhány pozitívum, ami működik rajta:
- elektromos tükörállítás
- elektromos tükörbehajtás
- CD tár
- elektromos antenna
- memóriás ülés
- tolatóradar
Ajtónyitáskor illetve csukáskor le illetve felhúzza az ablakot kb. 1 cm-re. Ez is működött, de egyszer csak gondolt egyet, és megadta magát. Szerencsére van egy srác, aki nagyon ismeri a típust, neki is ilyen van, látatlanban mondta mit kell csinálni, így újra működésre bírtam.
Igyekszem pozitívan hozzáállni, és értékelni, ami működik.
Sajnos hosszabb az a lista, ami nem jó, illetve amit meg kell csinálni rajta...
Szerintem egyről beszélünk, egy olyan XJ szokott ott állni, mint ami nekem volt, talán sötétszürke színű.
De azt nem tudtam, hogy Ő szerelő, azt hittem csak lelkes autógyűjtő.
Jaja, asszem a 18-as szám.
Ha a Hangya udvarból jössz hátrafelé a kis járdán, látni a nála parkoló autókat. Jaguárok, bálna Mercik, egyszer egy Rolls-t is láttam, meg 928-as Porschét. Szóval biztosan jó szaki.
Szívből gratulálok, sok jó élményt hozzá/vele!
Szoktam mondani, hogy a legtöbb szép autót szerintem a Jaguar gyártotta, az egyik, ha nem a kedvenc márkám.
Átnézettem egy Jaguar szervizben. 3 db első lengőkar cserét mondtak. de közben utánajártam, érdemesebb szilentezni a meglévőket. Van is már egy cég, akit javasoltak, csak el kellene vinnem megmutatni.
Én is így vagyok vele, de én nem is nagyon merek vele járni, úgy kopog a futómű. El kellene vinnem felméretni, csak nem volt rá időm, meg még mindig várom mi lesz a Honda javításának végösszege.
Lehet csak tavasszal állok neki, addig pihenni fog a garázsban. Úgysincs téli gumi hozzá, és nem is tervezek venni.
Majd csinálok róla képeket, ha kiállok a garázsból. Bár sajnos vannak szépséghibái.
Ebből kézi váltós nem létezik. 6 sebességes automata van benne. 2004-es évjárat, 4.2-es szívó motor, 298 LE. Motorháztető előre nyílik, mint a legtöbb Jaguar-nál. Tudtommal ez a Jaguar saját fejlesztésű motorja, ekkor a Fordhoz tartoztak. Az első szériában 4.0 motor volt, ez már az újabb 4.2-es.
Papíron 4 személyes, 4 ülés van benne, de hátulra még egy gyerek sem fér bele, tehát gyakorlatilag 2 személyes.
4 légzsák, digit klíma, ülésfűtés, fekete bőr ülések, fa berakás, keret nélküli ajtók, tempomat (az sajnos mint kiderült, nem működik), memóriás, elektromosan állítható ülések, CD-tár. Az akkori időszakban kb. full extra.
Egy-két érdekes megoldás: pl a kézifék kar az bal első ülés bal oldalán van.
Szerethető autó, de kell hozzá egy kis fanatizmus. Főleg ehhez a példányhoz, mert sok mindent meg kell rajta csinálni. Kicsit hánytatott sorsa volt. Nincs nagy választék belőle.
Elvileg 132e km van benne, de mivel kintről behozott (2012-ben), ez nem garantált, de akár valódi is lehet. Sajnos állt 4 évet, a szilentek el vannak öregedve, azokat nagy eséllyel mind cserélni kell.
Azért majd egy oldal képet dobhatsz róla, úgy jobban mutat. Amúgy grat!
Pár dolgot leírsz róla? Automata vagy kéziváltós? 4 üléses vagy 2? A motorháztető előre vagy hátra nyílik? ez valami származék motor fordtól, stbtől, vagy valami angol fejlesztés? teljesítmény? stb?