Magyarul akkor az a megoldás, h 8 éven belül szét kell pukkasztani a motort, el kell szakadjon a szíj, és akkor cserélik a komplett motort? Mert akkor nem kerül 3-4 kilóba a szíjcsere......
Mert akkor cserélik csak a motort vagy a komponenseket ha már baj van. Az garis.
De amig nincs baj addig nem cserélik gariban.
Mint a bűnüldőzés...amig nincs bűncselekmény addig nem tesznek semmit...
5 éves, 60Ekm körül van benne, teljesen hibamentes. De Szolnokon azt javasolták, h hamarabb cseréljen szíjat rajta, ne várja ki az előírtat.
Mondjuk azt nem értem, h ez miért nem tartozik bele a 3+5 éves gariba, hisz a +5 év pont a fődarab meghibásodásra szólna, nem? A motor meg fődarab.......
Az a titka hogy itthon az ecu figyeli a használat módját és variálja a szervíz idejét, nyugaton meg fix km van megadva. Így ott sűrűbben megy tönkre a motor.
Hadd kérdezzem, a tesód 1.0 Civicje továbbra is gondmentes? Mer most máshol is azt olvastam, h a Honda kereskedések ennek a javításából élnek, van, amelyik még a második olajcseréig se bírta..
Szomorú az ilyen, bárhol történik is, de ha itthon, akkor egyenesen megrázó. A benn ülők rendben vannak? A másodiknál gondolom enyhe sérülésekkel megúszhatták, de amelyik fejre állt, az nagyon rosszul néz ki.