A 27 éves Legacyval még esőbe se mentem, inkább BKV, sózott utat nem látott a 10 év alatt, míg használtam, talán csak sejted akkor a BRZ-val hogyan bánok. :-) De egy kis mindset igazítás kellett mert az már tényleg beteg, ahogy hozzáállok.
Megvizslattam egy hozzám jobban értővel és ő is ezt válaszolta. Alaposabban megnézve látható az egész motortérben. Csak a zsírra-olajra lerakodó sok por meg dzsuva most kezd látszódni.
Esetleg a tengeri szállítás miatt lekezelik valami ilyen ragacsos viaszos olajos cuccal a dolgokat, az én Bubumon is a piros beömlőnek sötétbordó színe volt a cucc miatt. És esetleg ez az anyag eddig nem látszódott, most pedig a km ahogy kerül bele, a por beleül ebbe a viaszos anyagba, és az öltött most látható formát?
Vagy ha új olajos permet, és nem akarod bevinni a márkaszervízbe megkérdezni, hogy mi az, akkor töröld le, vagy törölj le belőle egy jól meghatározható csíkot, és figyeld, hogy a tiszta rész újra olyan lesz-e.
Ha jól láttam netes képeken, akkor ott nincs nagyon semmi feszítő, vagy szíj, vagy mozgó alkatrész, ami így bepermetezhetné... szóval érdekes.
Na, rég volt 2 hét kihagyás, de most így alakult. Részletek majd a pozitívban. ;-)
Ami viszont egyáltalán nem pozitív, hogy ez fogadott a motortháztető felnyitása után. 8000 km van az autóban (BRZ) és ez az olajos, ragacsos dzsuva még nem volt benne, mikor pár hete benéztem. Most dobtam bele kétezret egy Olaszország oda-visszával, de nemhogy ennek, úgy alapból semmi ilyesminek nem kéne ott lennie. Vagy megint túlreagálom?