Ebben igazad van, de az egyén döntése az egyéni kockázat vállalás Én ennyit be merek kockáztatni, tudom hogy addig jár a korsó a kútra míg be nem vezetik a vizet.
Ha belegondolok, ami a korábbi motorjaimon volt, ráadásul több ezer km-es nemzetközi túrákon, ez ahhoz képest lepkef@ng
Ha elveszi a forgalmidat, meg útvonal engedéllyel hazaküld az sovány vigasz hogy te vissza cseréled, a kpm mint kiderült nem sieti el behívni a kocsid, a kiesett időről meg a 300 ezer körüli bírság és kpm miatt fizetendő összegről nem is beszélek. Kifogsz egyet akinek jó napja van, és vagy geci akkor lefőtt.
Már állítottak meg szondázni, semmi baj nem volt. Szerencsére elég gyárias, nomeg a típus felénk elég ritkának számít a 12 ezres városban amennyire tudom az enyém az egyetlen, gondolom nem erre van a szemük ráállva. Pedig melóba jövet menet is elmegyek elég osztrák meg magyar rendőr mellett napi szinten. Mindegy, ha nagy gebasz lenne, visszacserélném műszakira, más kérdés hogy sz@rrá öregedett projektoros a gyári amivel semmit sem látok.....
Az osram és hella gyárt izzókat amit külföldön be lehet szerelni az autóba és hivatalosan használható is. Viszont magyarország nincs a listájukban. De érdekes módon a külföldi autó mehet LED-del itthon a magyar nem. Nade ugye ezvan.
Megkérdezhetem milyen autó? Nekem is utólagos ledes van elől és hátul is de a kutya sem foglalkozik vele. Mondjuk nagyon hajaz az utód típus gyári lámpáira, és legalább DOT van benne ha E nincs is. Viszont a gyári plexit is ki szokták cserélni mert ennél a típusnál menthetetlen, de az utángyártott plexiben sincs E jel szóval elvileg az sem lenne szabályos...
Srácok ledes tompított valamint távolsági fényszóróért vehetnek el forgalmit, és küldhetnek műszakira? (nem gagyi kínai, elég drága szett) Tegnap egy másik városban kivettek és felszólítottak hogy ha még egyszer tali itt akkor lefőtt a kávé, menjek és cseréljem vissza halogénre.
Amúgy nem voltak szemetek, egy szavam sem lehet...
Ugyanitt tippeket kérnék fehér halogénre, osram night breakert lestem, elég jó az?