Pesten inkább azt érzem,h. nagyon haladós a közlekedés. Ott a gyengék elhullanak. Aki ilyen nagyon tötyimötyi és azt se tudja melyik rendezvényen van, azok főleg a belsőbb kerületeket messze elkerülik.
De azt naponta tapasztalom,h. fingjuk sincs adott szituban kinek van elsőbbsége, táblák 90%-át tuti nem ismerik, jobbratartás az vajon mi??
A 30% szerintem olyan 10-20%, de az viszont elég kemény valóban és állandóan jelen vannak.
Tötymörög, nem tudja hol van, de azt se hova megy/ mit csinál. A minimum az, hogy nem követi a forgalmat, az előtte lévőtől kb. 10-20m-re halad, a mögötte lévőket ezzel feltartja, beakasztja sokszor a pirosba szépen.
Vagy: sávot váltáskor nem jelez, de előtte se, csak úgy megtörténik. Persze ez a "nagy autók" többségére is igaz, de azok legalább haladnak, nem jelez, mert úgy van vele, "én úgyis gyorsabb vagyok, így nem kell". De a tévelygők sokszor veszélyesebbek.
Tény, hogy szokni kell és elviselni a pesti közlekedést, de főleg figyelni, mert ha nem figyelsz, majdnem biztos, hogy teli vágnak.
De azért nem olyan vészes ez, mint ahogy azt sokan leírják, (a magyar bunkó, a magyar paraszt, mindenki paraszt, stb-stb. ) szerintem.
Lehet,h. kevesebb a gyorshajtó, mert fosnak a büntitől, de az tény,h. kb a közlekedők 30%-a csont hülye a közlekedéshez. Rugalmatlan, nem tud dönteni, nincs helyzetfelismerés és a KRESZ alapvető szabályainak nem ismerete...
Elképzelésem sincs hogy az ilyenek hogy szereznek jogsit. Bár az is igaz,h. sok környékbeli kistelepülésről járnak be mindent elintézni.
Hivatalos dolgokat, bevásárolni, bármit megvenni, mert a kistelepüléseken gyakorlatilag az üzletek, élelmiszer boltok 90%-a bezárt.....
Eddig meg 20-30 évig csak a közeli másik faluba jártak át és max a sebességkorlátozó táblákkal találkoztak, esetleg STOP táblával 2X1 sávos úton 'oszt csá....