Nah, most kitúrtam 2 db 7 gen teszet az Autóteszt magazinból. Az egyikben 1.6 Sedan Civic van, ott hátulra kettős keresztlengőkart írnak. A másikban hot hatch-ek, including Type-R, ott pedig multilink a hátsó (elöl mindkettő MacPherson). Érdekességképp a másik 2 kompakt csúcsmodellben egyaránt occsós, csatolt lengőkar van (Corolla TS, Stilo Abarth).
Bescannelni lusta vagyok.. :-)
Attól még érkezhetsz kelet felől. Meg nálad ki tudja éppen hol vagy a világban.
És jah, a pontatlanság meg az újságírás kéz a kézben járnak és egyre nagyobb a barátság köztük manapság.
(Ha csak a nyelvtant és helyesírást nézzük, már akkor is... )
Eskü nem tudom, egy autós újságban vagy oldalon olvastam ezt akkoriban, nem én találtam ki. Meg konkrétan nem értek hozzá, csak megjegyeztem ezt, de akkor faszság, ez van. Majd akkor elfelejtem.
(amúgy számítottam jöttödre kelet felől, hogy megmondd a tutit )
Mi az a MacPherson híd???
Elől van MacPherson futómű.
7 gen civic-ben hátul független felfüggesztés van.
8 genben jött be a csatolt lengőkar hogy lehessen Magic seat és a tank is a vezető és anyós ülés alá került.
9 genben maradt ez mert tulképpen 90%-ban a 8 gen padlólemeze.
10 genben lett újra fasza a hátsó futómű
11 gen meg alapban 10 gen padlólemez és maradt az ami a 10 gen