Nem tudom. Elindulsz adott napon itthonról reggel/délelőtt és kiérkezés ugyanaznap délután, közben kb eltelik itthon egy éjszaka. Nekem annyi volt a titok, hogy nem aludtam a repülőn, csak kint, amikor beesteledett. Az úgy húzós volt, de az izgalom simán ébren tartott. Utána már semmi gond nem volt a többi nappal/éjszakával kint. Visszafele volt rosszabb, de ott sem az első éjszaka, hanem a következő amikor fent voltam, viszont másnap munka volt, így valszeg az is közrejátszott, hogy már azon is agyaltam mi vár a melóhelyen.
Én ehhez nem értek. De 1998-ban 4 hónapig nem tudtam átállni USA-ra. Hajnal 5-ig fent voltam nem tudtam aludni, majd reggel 10 kor meg alig bírtam felkelni, de ugye kellett. Ez ment 4 hónapig...
Kínában 2 évig ment az hogy szintén hajnal 2-3-ig fent, majd reggel 10 kor meg mint akit agyonvertek...
Nem is értem hogyan éltem túl.
Vmi olyat olvastam, h az a szarabb, ha nyugat felé (korábbra) repülsz. Kelet felé nekem is durva volt anno, h az órám szerint reggel hat, helyben meg dél volt, kb 3 nap kellett, míg átálltam.
2024. március 13. 13:45:01: megválaszolva Shad 0 által,
→ #8810 2024. március 13. 12:40:29: megválaszolva grego + által,
→ #8809
Én a jetlaget úgy szoktam kiküszöbölni, hogy előző este nem alszok egyáltalán. Így jórészt végig tudom aludni a hosszabbik repülőutat, így délutánra mire odaérek már át is állt az alvási ciklusom.
Persze tudom ez nem mindenkinél van így, van aki egyáltalán nem tud aludni repülőn. Annak sokkal nehezebb.
De ha már kint vagy nem nagyon van ideje az embernek az ágyban fetrengni, meg aludni.
Szóval ezzel valóban idejében foglalkozni kell.
2024. március 13. 12:07:56: megválaszolva grego + által,
→ #8802 2024. március 13. 12:07:10: megválaszolva grego + által,
→ #8801
Felhasználói lehetőségek
A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges. Moderáció és szabályok