HONDA fórum
2024. június 14. péntek, 10:59,  Vazul Legújabb regisztráltunk: MDRBcivic 0 




A válaszok és azok válaszai a hozzászólásra, kifejtve
Téma neve

#321327 JohnyFirpo +  2024. február 23. 06:31:25 re: #321326 (LINSZTER + )  ←  ‹›  0 | rejt
Egyelőre még az, igen. Azért köszönöm, hogy utánanéztél!

#321326 LINSZTER +  2024. február 23. 05:12:11 re: #321321 (JohnyFirpo + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ha a garancia a legfontosabb akkor felejtsd el. Úgyis minden hibát arra fognak majd. Nameg ezt a típust jelenleg csak egy 2millió HUF-os eszköz tudja olvasni/írni.
2024. február 23. 06:31:25: megválaszolva JohnyFirpo +  által, → #321327 

#321325 LINSZTER +  2024. február 23. 05:09:46 re: #321322 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Nem szokott ilyenekkel foglalkozni, assemblerben fejti vissza azt kész. Nekem viszont kellenek támpontok hátha segít és ha már van, akkor küldöm is ki. Egyébként meg attól, hogy ott tervezték még ugyanúgy nem férni hozzá semmihez.

#321324 JohnyFirpo +  2024. február 22. 20:51:53 re: #321322 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ne kérdezd, hogy miért erre válaszoltam, mikor Kázmérnek szántam egy másik topikba... Éjszakás műszak áldásos hatása.

Téma neve
Idijóták topicja!

#116894 grego +  2024. február 22. 20:51:49 re: #321323 (JohnyFirpo + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Ezt nekem hiába írod :D

#321323 JohnyFirpo +  2024. február 22. 20:49:40 re: #321322 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Pont takarásban van, de a hangok alapján, valami elég jó sebességgel közeledik, az verte telibe.
2024. február 22. 20:51:49: megválaszolva grego +  által, → #116894 

Téma neve

#321322 grego +  2024. február 22. 19:53:59 re: #321314 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Azért az felettébb meglep, hogy innen Hungary-ból kell USA-ba küldeni egy amcsi tervezésű NSX részletes működési leírását :D
2024. február 23. 05:09:46: megválaszolva LINSZTER +  által, → #321325 
2024. február 22. 20:51:53: megválaszolva JohnyFirpo +  által, → #321324 
2024. február 22. 20:49:40: megválaszolva JohnyFirpo +  által, → #321323 

#321321 JohnyFirpo +  2024. február 22. 19:48:25 re: #321318 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Kia Proceed, 160 T-GDI, AT, My24. Deee tényleg ki kell tapogatni, hogy a garanciára milyen hatással van.
2024. február 23. 05:12:11: megválaszolva LINSZTER +  által, → #321326 

#321320 JohnyFirpo +  2024. február 22. 19:45:54 re: #321319 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Nem, nagyon jó, de ha lehet optimalizálni egy picit, akkor miért ne?

#321319 KawaBazsy 0  2024. február 22. 18:57:26 re: #321317 (JohnyFirpo + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Már gyengélled? [SMIL:/szetvert.gif]
2024. február 22. 19:45:54: megválaszolva JohnyFirpo +  által, → #321320 

#321318 LINSZTER +  2024. február 22. 18:45:09 re: #321317 (JohnyFirpo + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ez így elég kevés adat. Gyártó, típus, évjárat, motor ..stb minimum kell, hogy meg lehessen nézni, hogy egyátalán milyen ecu van benne, van-e hozzá hw és sw amivel lehet olvasni/írni, van-e hozzá bármi ami alapján meg lehet találni a szükséges paramétereket...stb
2024. február 22. 19:48:25: megválaszolva JohnyFirpo +  által, → #321321 

#321317 JohnyFirpo +  2024. február 22. 18:43:07 re: #321316 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem tudom, hogy jár-e garancia vesztéssel, egy optimalizálás, ennek még utána kell járnom. Amennyiben nem, Kia-t vállalsz?
2024. február 22. 18:57:26: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #321319 
2024. február 22. 18:45:09: megválaszolva LINSZTER +  által, → #321318 

#321316 LINSZTER +  2024. február 22. 18:31:23 re: #321315 (JohnyFirpo + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem, csak egyelőre Hondával sokkal több a tapasztalat.
2024. február 22. 18:43:07: megválaszolva JohnyFirpo +  által, → #321317 

#321315 JohnyFirpo +  2024. február 22. 18:28:44 re: #321310 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Csak Honda programozása van a repertoárban?
2024. február 22. 18:31:23: megválaszolva LINSZTER +  által, → #321316 

#321314 LINSZTER +  2024. február 22. 17:48:11 re: #321313 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem csak nekem kéne, hanem ki kellene küldjem Arizónába ismerősnek, mert itt nézegetjük az ECU, UDCT, TCU meg IMA programot és nem jövünk rá, hogy hol vezérli a váltásokat. :D
2024. február 22. 19:53:59: megválaszolva grego +  által, → #321322 

#321313 Tonx +  2024. február 22. 17:42:51 re: #321310 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Egyszerűbb ha odamegyünk segíteni, mi mondjuk mit hogyan kell, persze nem az egyszerű megoldással, hanem jó komplikált módszerrel, hogy a grego had szenvedjen, és közben kiolvassuk az egész maris-t:)
2024. február 22. 17:48:11: megválaszolva LINSZTER +  által, → #321314 

#321312 grego +  2024. február 22. 08:27:54 re: #321310 (LINSZTER + )  ←  ‹›  0 | rejt
Drága lesz :D

#321310 LINSZTER +  2024. február 22. 05:40:36 re: #321306 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Akkor jöhet minden infó ECU és váltó vezérléssel kapcsolatban, hogy megtaláljam végre a paramétereket a váltás módosításához :D
2024. február 22. 18:28:44: megválaszolva JohnyFirpo +  által, → #321315 
2024. február 22. 17:42:51: megválaszolva Tonx +  által, → #321313 
2024. február 22. 08:27:54: megválaszolva grego +  által, → #321312 

#321306 grego +  2024. február 21. 17:07:09 re: #321304 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
És az NSX is megvan :)
2024. február 22. 05:40:36: megválaszolva LINSZTER +  által, → #321310 

#321304 Tonx +  2024. február 21. 16:47:06 re: #321303 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Na akkor lehet szerelni, ha esetleg szükséges megyek fordítani:) Vagy megcsinálni.
2024. február 21. 17:07:09: megválaszolva grego +  által, → #321306 

#321303 grego +  2024. február 21. 16:23:01 re: #321249 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Na megvan a megoldás. Köcsög MARIS-t át kell állítani Angol nyelvre mert egy betű magyar leírás nincs hozzá csak angol :D
Szóval megvan :D
2024. február 21. 16:47:06: megválaszolva Tonx +  által, → #321304 

#321295 Tonx +  2024. február 20. 18:39:01 re: #321289 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Elvileg 1500 euró "csak" unixnál 683511

2024. február 20. 18:40: Szerkesztve Tonx +  által, megtekintés

#321289 integra_type_r 0  2024. február 19. 22:37:15 re: #321287 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
valami ilyesmi fog megjelenni...
az autó vezethető marad, de a fékerő megnövekszik a fékpedálon...(mintha nem lenne rásegítés)
a regeneratív fékezés továbbra is működik...(egypedálos is...)
az egység backorder az eu-ban, 4-5 hónapot mond a honda...
a javított egység cikkszáma: 01469-TYF-E02 (a 01-es végű a régi)


2024. február 20. 18:39:01: megválaszolva Tonx +  által, → #321295 

#321287 Tonx +  2024. február 19. 18:09:48 re: #321277 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Elvileg az enyém is benne van a szórásban.
2024. február 19. 22:37:15: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #321289 

#321286 grego +  2024. február 19. 14:15:30 re: #321277 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Tuti a szar légtelenítés meg folyadékcsere miatt :D

#321277 integra_type_r 0  2024. február 19. 09:02:40 re: #321249 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
hasonló...
de sajnos vannak vele problémák...
japánban van rá visszahívás , kb. 580.000 autót érint...

a korai e-k is érintettek...(eu-is...de itt nincs visszahívás)





és az ára sem baráti...


2024. február 19. 18:09:48: megválaszolva Tonx +  által, → #321287 
2024. február 19. 14:15:30: megválaszolva grego +  által, → #321286 

#321252 grego +  2024. február 18. 19:32:56 re: #321251 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
Bonyolultabb nem is lehetne :D

#321251 Tonx +  2024. február 18. 18:45:20 re: #321250 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  +3 | rejt
Röviden semmi extra. Csak egyszer gyújtással kell cserélni, és utána gyújtás le ajtók zárva maradnak és 3 percet várni, után újra végigjátszani, de az ajtót tilos kinyitni és a gyújtást sem szabad ráadni. Aztán ha kész akkor gyújtás rá és a fékpedált benyomni pár másodpercig és kész. A sorrend bal elöl jobb elöl jobb hátul bal hátul. Ez az E menete.
A lényege ha gyújtás rajta van akkor a főfékhengerben a folyadék nem a fék felé megy hanem a szimulátorhoz. És az elektromos főfékhenger motorja pumpálja az fékfolyadékot. Ha a gyújtást nincs rajta és nem nyílik az ajtó akkor 3 perc után nyit a szelep és a fékfolyadék a főfékhengerből a féknyereghez megy. Így mindenhol cserélve lesz a folyadék.
2024. február 18. 19:32:56: megválaszolva grego +  által, → #321252 


2024. február 18. 18:47: Szerkesztve Tonx +  által, megtekintés

#321250 grego +  2024. február 18. 18:41:23 re: #321249 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Köszi, akkor majd eldöntjük, de valszeg marad a gépes megoldás. Egyszerűbb.
2024. február 18. 18:45:20: megválaszolva Tonx +  által, → #321251 

#321249 Tonx +  2024. február 18. 18:38:23 re: #321248 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Ha jó a rajz akkor pont egy Honda E fékrendszer van beépítve vagy az E-ben egy NSX fékrendszer:

Dupla tartály, dupla főfékhenger, és egy ABS/ESP egység.

Honda E-ben
2024. február 21. 16:23:01: megválaszolva grego +  által, → #321303 
2024. február 19. 09:02:40: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #321277 
2024. február 18. 18:41:23: megválaszolva grego +  által, → #321250 


2024. február 18. 18:42: Szerkesztve Tonx +  által, megtekintés


Az eredeti hozzászólás
#321248 Tonx +  2024. február 18. 18:22:15 re: #321245 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ha igaz akkor ilyennek kellene lennie:


És ez pont olyan mint az E-ben:
E-ben az elektromos főfékhenger
A fékezés normál esetben, sajnos németül van. De annyira talán érthető.
2024. február 18. 18:38:23: megválaszolva Tonx +  által, → #321249 


2024. február 18. 18:24: Szerkesztve Tonx +  által, megtekintés



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.44, 0.35, 0.36
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.043 mp, 37 query