Ha a garancia a legfontosabb akkor felejtsd el. Úgyis minden hibát arra fognak majd. Nameg ezt a típust jelenleg csak egy 2millió HUF-os eszköz tudja olvasni/írni.
Nem szokott ilyenekkel foglalkozni, assemblerben fejti vissza azt kész. Nekem viszont kellenek támpontok hátha segít és ha már van, akkor küldöm is ki. Egyébként meg attól, hogy ott tervezték még ugyanúgy nem férni hozzá semmihez.
Ez így elég kevés adat. Gyártó, típus, évjárat, motor ..stb minimum kell, hogy meg lehessen nézni, hogy egyátalán milyen ecu van benne, van-e hozzá hw és sw amivel lehet olvasni/írni, van-e hozzá bármi ami alapján meg lehet találni a szükséges paramétereket...stb
Nem csak nekem kéne, hanem ki kellene küldjem Arizónába ismerősnek, mert itt nézegetjük az ECU, UDCT, TCU meg IMA programot és nem jövünk rá, hogy hol vezérli a váltásokat.
Egyszerűbb ha odamegyünk segíteni, mi mondjuk mit hogyan kell, persze nem az egyszerű megoldással, hanem jó komplikált módszerrel, hogy a grego had szenvedjen, és közben kiolvassuk az egész maris-t
valami ilyesmi fog megjelenni...
az autó vezethető marad, de a fékerő megnövekszik a fékpedálon...(mintha nem lenne rásegítés)
a regeneratív fékezés továbbra is működik...(egypedálos is...)
az egység backorder az eu-ban, 4-5 hónapot mond a honda...
a javított egység cikkszáma: 01469-TYF-E02 (a 01-es végű a régi)
Röviden semmi extra. Csak egyszer gyújtással kell cserélni, és utána gyújtás le ajtók zárva maradnak és 3 percet várni, után újra végigjátszani, de az ajtót tilos kinyitni és a gyújtást sem szabad ráadni. Aztán ha kész akkor gyújtás rá és a fékpedált benyomni pár másodpercig és kész. A sorrend bal elöl jobb elöl jobb hátul bal hátul. Ez az E menete.
A lényege ha gyújtás rajta van akkor a főfékhengerben a folyadék nem a fék felé megy hanem a szimulátorhoz. És az elektromos főfékhenger motorja pumpálja az fékfolyadékot. Ha a gyújtást nincs rajta és nem nyílik az ajtó akkor 3 perc után nyit a szelep és a fékfolyadék a főfékhengerből a féknyereghez megy. Így mindenhol cserélve lesz a folyadék.
Ha jó a rajz akkor pont egy Honda E fékrendszer van beépítve vagy az E-ben egy NSX fékrendszer:
Dupla tartály, dupla főfékhenger, és egy ABS/ESP egység. Honda E-ben