Az igaz. Magyarán ha nem tudja jelen esetben kivenni üresből, hiába kapcsolja ugye A-ba vagy kb. bármibe, akkor lehet mondjuk elszakadt és/vagy leakadt a bowden (mondjuk nem tudom, hogy az e vagy sem) de a lényeg, hogy olyan gondja lehet csak mint egy mezei kézinek.
(mindegy amúgy, adtam neki kontaktot, biztosan megoldják neki, de mindenesetre kíváncsi leszek mi volt a konkrét probléma, majd jól meg is kérdezem tőle, ha megoldódott)
A műszerfalon egyértelműen a váltóhibát jelző ikon jelenik meg. A váltót Lehet mozgatni, de a mozgatás ellenére nem vált át N-ből A-ba. A motor indítható.
Azért az nem teljesen olyan egyszerű. Amikor jóanyámnak csinálták, (kuplungcsere konkrétan) akkor rá is kellett nézni a computerre, hogy rendesen működjön az újjal.
Sőt, a kezdeti problémákat is az ECU frissítésével lehetett megszüntetni még az elején. (rángatott néha)
Úgyhogy azért nem teljesen olyan mintha csak simán cserélnék vagy javítanék egy szimpla manuális váltót.