Másfél éve adtam el, ez már szerintem aa második tulaj lehet utánam. Lecserélte az első indexeket és a tükröket is, nem is értem miért, faceliftes tükrök voltak rajta és fehér indexek
ahhoz képest hogy mekkora, mocskosul jó a súlypontja, nem érzem hogy 20 kilóval nehezebb mint a vfr, erről is teli talppal leér a lábam pedig 175 centi vagyok csak. Ennél a ccm nyilván nem a lóerőről szól, a 110től én semesem hasra, a VFR AGO-nél mérve volt 124, viszont amit nyomatékból letol az állat feeling. Mint amikor egy 500as Actros trakinak tolod félpót nélkül és csak vigyorogsz
Kb 10 évvel ezelőtt nekem is volt szerencsém egy 1200-es Teneréhez, egyik ismerősömnek volt és cseréltünk egy körre a Mátrában. Akkor még nagyon rossz volt az északi oldala a 24-es útnak, de ezzel a motorral semmit nem lehetett érezni az úthibákból. Ó, mondom nekem is kell egy ilyen! Mondjuk ilyen nagy motor nekem nem kell, elég lesz fele ekkora köbcentis gépezet, tavasszal majd elmegyek tesztelgetni hogy melyik lesz a befutó.
rugóút... jogos. 15 évig VFR-eztem, el sem tudtam képzelni hogy más legyen. Egyedül az ABS hiányzott. Aztán véletlenül kipróbáltam egy XT1200Z-t. Meg is vettem. Új távlatokat nyitott, jobban lehet dönteni mint a VFR-t, és a környékben is olyan helyeket fedezek fel motorral, amiket a VFR mellett esélyem nem volt, a lehető legszarabb minőségű úton is fejedelmi kényelemben vigyorgok
Nekem a maiak közül Yamaha XSR900 nagyon tetszett, amit anno a Totalbike-al teszteltem, de az ugye egy naked bike, örömmotorozásra. A Viffer viszont utazni, megpakolni is kiváló, többcélú eszköz. S az biztos, h tartósabb, mint bármi. :-)
Nekem is alapvetően a régi motrok jönnek be, a VTR SP2 az örök favorit, az utolsó fogaskerekes Superbike-ja Hondáéknak. Ha durván sok pénzem lenne, akkor az SP1/SP2 mellett állna egy RC30, RC45 is, esetleg egy NR750 csakhogy teljes legyen a repertoár. Én is eljátszottam tavaly a gondolattal hogy beújítok egy 800Fi-t, mert egyszerűen zseniális ez a motor. A hangját imádom, 4db VFR-em volt, a fogaskerekes szériából az RC24-en kívül mindegyik. Hátulra RC36/1 felnit tennék, mert az egy műremek, sokkal csinosabb lenne tőle a gép. Leszedném róla azokat a béna indexeket és valahogy ráhekkelném az XX visszapillantóját (sajna nem ugyanaz a furat távolság) és a kipuffot átteném a bal oldalra, vagy maradna jobb oldalt, de az ülés mellé felhúzva, hogy jobban érvényesüljön a felni szépsége:
A szívem ezt mondja hogy legyen még egy VFR, amit már örökre megtartanék, ha olyan országban élnék ahol (szinte) hibátlanok az utak akkor ez nem is volna kérdés. Az eszem azt mondja vegyek inkább valami újabb kiadású és hosszabb rugóúttal rendelkező motort, ami bírja ezeket a rissz-rossz utakat. Sajna a 2010 után gyártott motorok már nem azok a golyóálló gépezetek mint 25 évvel ezelőtt, az euro normák meg a költséghatékonyság elkaszálta a legendás típusokat. Talán most a Yamahának van a legszélesebb palettája, és ők gyártják a japánok közül a legjobb minőséget jelenleg, Hondáék modellválasztékban és minőségben is eléggé lecsúsztak, Kawából, Suzukiból nem nagyon van ami nagyon megdobogtatná a szívemet.
Abból látom, h öregszem, h leginkább az ilyen korú járművek tetszenek mindenből.. vhogy huszonéves koromban ezek bevésődtek, s amelyik későbbi, már nem tetszik. :-)
Jó választás, nekem is volt olyanom. Mivel már 23 éves ezekből is a legfiatalabb, egyre nehezebb belőlük jót találni, de azért még akad. Ha találsz egy jót, ne habozz, csapj le rá, mert egyre ritkábban bukkannak fel a szép példányok!
VFR800Fi lesz, utsó fogaskerekes. Mióta itt az ATS rájöttem, hogy kell nekem egy erős Honda a háznál (az nem marad, nem kell 3 kocsi). Eddig nem vettem motort, mondván h a kölkök miatt úgyse tudok motorozni, mer nem tudnak felülni, de a fiam idén 9 lesz, szal sztem már belefér. :-)
Na, mit veszel? Tavaly nyáron adtam el a 2 Yamahát (XJ600S volt az asszonyé, Fazer600 az enyém) hogy majd fiatalítok valami injektoros motorokra, de a költözés miatt ez most elnapolódott.
Jah, s ebben a török bőrkabátban takartam egy nagyot a Szentmihályi úton, amikor nekem jöttek. Kicsit kirojtosodott, megkopott, de hordtam továbbra is (kifizette a biztosító :-). Én számoltam, pont 16 (csak "nyugati", rendszámos) motorom volt, de idén emelkedni fog ez a szám. :-)
A segédmotoros korszak nekem is kimaradt, bár Apukám akart venni valami kismotort tanulásnak, de aztán '93-ban amikor elkezdtem a középiskolát, elköltöttük az összes pénzünket számítógépre, így teljesen elmaradt a kismotor projekt. Aztán amikor elkezdtem melózni, gyakorlatilag a második fizetésemből már meg is vettem a jó TS125-öt, így az lett az első motor a portán.
Komoly motoros szerkód volt neked is... Hát én abban az időben még MZ-vel nyomultam, az volt az első motorom, aztán 350-es Jawa (közben egy P20-ast is elkezdtünk rendbehozni), és utána jött az első japán motor, egy FZR600. Aztóta meg rengeteg motorom volt, már össze sem tudom számolni, de asszem 16 db fordult meg a kezeim alatt.
Heh, a Sebring kipuffoknak mindig yo hangja volt. :-)
Nekem Simsont nem vett senki, ETZ-t meg én nem tudtam, mer mire megkerestem az árát, áttért az ország a dollárelszámolásra, s megnégyszereződött az ára (újat akartam akkor). Úgyhogy az első az Aprilia AF1 volt 94'-ben (Olaszból hoztam), a második meg a CBR1000F, 98'-ban. Elég durva ugrás volt, jó, h túléltem. :-)
Arra már nem emlékszem Csizi, h mondtam e anno, ennek a típusnak az elődje is megvolt a 90-es évek végén. Akkor sokkal nagyobb szám volt, semelyik ismerősömnek nem volt ilyen nagy motorja, az emberek jó része még keleti autóval járt, 1-1 ilyen gépet lehetett csak látni. Bárhol álltam meg vele, mindenhol megvizslatták. Az ereje ennek is megvolt, de a fék, meg a futómű nem volt még annyira sárkány, szal jó, h nem nyírtam ki magam vele. :-) (Többieknek: a lenti Honda CBR1100XX motorom Csiziék vették meg tőlem 2007 végén, onnan ismerem. Én meg utána kiköltöztem Londonba angolt tanulni. S vettem ott egy Ducatit :-)