Nekem 5 hengeres még csak dieselben volt. Elsőnek 27 éve egy Audi 100 Avant, 2.0 szívódénessel, 69 ló. :-) Alapjáraton is jobb a hangja, nem kopácsolós, hanem inkább morgós. Forgatva meg még jobb. Érdekes, h a karakterisztikának is jót tett, pörgősebb volt az a motor, mint a 4 hengeresek. A cégnél lett véve akkor újan egy VW LT max, abban a legendás 2.5 TDI volt, na az is jó hanggal forgott le, s jól is fogyasztott. Meg volt picit Touareg az R5-el, az is rendben volt hangilag. De persze, hogy a benzines szól jobban, de ha vmi miatt diesel kell az embernek, akkor min 5 henger, s akkor kevésbé fáj. :-)
Utánanézegettem régebben ennek az 5 hengeres témának, hogy mit lehetne venni, hogy kipróbálja az ember Az első gondolat valószínűleg mindenkinél az Audi, aztán van Volvo (ugyanaz: RS Ford), VW, Lancia/Fiat gyártóknak mind van 5 hengerese, aztán az ember rátalál a Hondára is Nekem a dízel 5 henger nem tetszik, az alfa 159-ben van 5hengeres dízel, de hogy jól szóljon, _szerintem_ kell a fordulat, és akkor meg benzines kell
Nem sámli, életemben nem hallottam még a típusról, sem 5 hengeres Hondáról. Nekem is V8, meg sor 5 a kedvenc hang, főleg dieselnél kell min 5 henger, h normális hangja legyen. :-)
Nekem az 5hengeres motorhang a kedvencem Kár, hogy ilyenhez nehéz hozzájutni Európában. Tudom-tudom, lehet találni, de már sikerült elhessegettem a birtoklási vágyat
Érdekes adalék, hogy első középmotoros, akárcsak az S2k, csak ez elöl hajt.