Jó rosszul fogalmaztam, nem megtérülnie kell, hanem vannak egy autó fenntartásának költségei, ilyen a tankolás, a kötelező szerviz, általános állagmegóvás. Ez úgy "térül meg", hogy hasonló állapotban marad az autó, nem züllik le az állapota. Az eredeti posztban egy csomó felesleges költés szerepelt, ami nem ez a kategória.
Nem tudom ez kinek a története, de mekkora hülyeség már?????
Még erre az autóra sem lehet mondani, hogy xar, meg xopás.
Azért mert újat akar valaki egy tizenévesből és elkölt milliókat???? Mekkora baromság. Ha ennyi pénzed van, akkor ne ÚJ autót akarj, legalábbis ne ilyet!!!
gumik, fékek, futómű, lámpa??? Ez bármelyik pár százezres és több milliósnál is lesz!!!
Szerintem ez nem szopóroller, csak eltúlzása mindennek!!
Akksi az xopás, de ha valaki hibridet vesz, erre is felkészülhet!!!
Egy csomó tétel teljesen felesleges és túlárazott. Urizálni akart, aztán utólag meg reklamál mennyit költött rá. Ez így nagy részt az ő hülyesége. Ha kicsit észszerűbben költ rá, teljesen más számok jönnek ki.
Én sem értek az autókhoz, nem állok le bütykölgetni, nagyrészt szerelőhöz viszem, de igyekszem átgondolni a költéseket. Van amiből én is gyárit vettem, de volt ahol észszerű kompromisszumot kötöttem.
Az Accordra most költöttem kb. 5-600e Ft-ot, de csomó megelőző karbantartás, csak azért csináltattam meg, és adtam ki rá ennyi pénzt, mert magamnak csináltam. Úgyse fizeti meg nekem vásárláskor a gyári alkatrészeket, meg a jó minőségű utángyártott alkatrészeket.
Amúgy meg nem locsolom rá egy 10-en éves autóra a vételárat. Volt arra is példa, de az meg hobbi autó volt, ott meg nem a megtérülést nézi az ember...
És ugyanezek mindent elhisznek amit egy szerelő vagy szervizes mond, csak mert a szerelőnek az úgy jobban jön ki. Aztán ugyanezek állnak le vitatkozni facen, hogy "de a szerelőm 20 éves tapasztalattal ezt mondja", közben meg kurvára nem úgy van...
Jah. Aki hozzánk hasonlóan mindig tizenéves kocsikkal járt, s maga bütykölte, amit meg tudott, azok nem fognak ennyit költeni, ill. látják, mire kell. De rengetegen vannak, akik még egy pollenszűrő cserével is szervizbe mennek, na ők fizetnek, mint a katonatiszt.
Szervíz 4.400.000 ? ...amiből az új gumi szettek fél milla, a lámpacsere, mert nem tetszett 360e, tisztítás, polír 2xxe, kormánybőr, gumiszőnyeg újabb 1xxe. Ezek mind olyanok, amiket előre tudhatott egy teljesen laikus, hiszen ehhez nem kell "nagy szerelőnek lenni".
A vásárláskori műszaki átvizsgálás hiánya, ami alapján tudhatta volna, hogy fékcsere és futóműcsere lesz, amit megpróbálhatott volna belealkudni...
Ok, az akku problémát egy átlagos szerelő nem látja, de erre is vannak olyan szervizek, akik fel tudják mérni az állapotot a vásárláskor.
Ha egy szívó corollát vagy civicet vett volna, arra is rá tudott volna költeni így milliókat...
Ez ilyen, megszívta. Ahogy mindenki tudja, 12 éves korában egy használt autót vesz, akármennyire legyen az megbízható, lehetnek hibái. De ezért kerül az új árának töredékébe .