Hát én nem akarok fényt, az autó nem lakás ahova jönnie kell a fénynek. Szerencsére jelenlegi autóinkon nincsen semmiféle tetőablak, tolótető. Egy autó legyen zárt, a többi megoldással csak probléma van.
Persze alapból az, én még arra húzattam egy nagyon halvány UV-védő és hővédő fóliát.
Én ilyen fólia mániás vagyok, mindkét autónk összes üvegfelülete fóliázott. Az első oldalüvegek és az első szélvédő is. Műbizonylattal természetesen. Mindegy hogyan tűz a nap, alig érzem a kezemen és fejemen. Plusz egy esetleges üvegtörés esetén is sokat számíthat.
Hmm miért süti szét az agyad? Nerm sötétített a tetőüveg? + a be lehet húzni az egész üveg alatt olyan cuccot mint a tetőkárpit , olyankor olyan mintha lemeztetős lenne a kocsi. A merevség kocsi függő, a Tucson nem nyekergett, az N-nél meg a lemeztetős is elöl a szélvédő felett, de 8db "ragacsgombóccal" megoldották a márkaszervízben . Szóval a magyar utak inkább tehetnek róla mint az üvegtető hogy "recseg" a kárpit sajnos
Nekünk a Yetiben volt panorámatető, nem sok értelmét látom. Vezetés közben az utat nézi az ember, nem a csillagokat. Nyáron szétsüti az agyadat a nap, csak elhúzott rolóval lehet közlekedni hogy ne marhulj meg a fülkében. Nyilván az üveg miatt az egész tető merevsége sem olyan mintha teli lemez lenne, aztán a jó magyar utakon közlekedve ahogy nyeklik-nyaklik a kasztni és az összes műanyag bizbasz kiszopósodik a tetőkárpitban, szépen elkezd nyikorogni az egész miskulancia. Bullshit az egész.