Egyetértek, kurva jó dolog, főleg automata váltóval.
Annak lehet furcsa, aki szeret a másik seggében vonatozni, mert a legkisebb (de értelemszerűen még mindig biztonságos) követési távolság is túl nagynak tűnhet.
Másrészt azért tud hektikusan működni (legalábbis az enyémben), de egy idő után megszokja az ember és tudom, hogy bizonyos szituációban nem úgy fog viselkedni, ahogy a legjobb lenne, így vagy felülírom a gázpedállal, vagy egyszerűen nyomok egy pause-t.
A másik hátránya, hogy kicsit többet eszik vele az autó és jobban koptatja a féket.
Attól az adaptív tempótól agyfaszt kaptam a Sportage-ben, de majd kipróbálod.. Csak aztán legyél tökös bevallani, ha akár ez, akár bármi, pl az automata váltó nem cuki.
Kia-nál ugyan feláras az automata, de ahhoz meg jár az adaptív tempomat. Alapból egy csomó dolog van benne, nem tudom, hogy neked melyek fontosak, de szerintem nézz szét, van egy csomó felszereltségű autó készleten is. Mondjuk én pont nem találtam olyat.