Ja, az enyém benzines.
A srác aki beszerelte nekem, azt mondta van már megoldás dízelhez is, de olvastam én is az említett problémákról. Nem tudom, hogy megoldódott-e. Aki meg nekem szerelte be, nem ajánlanám nyugodt szívvel, sajnos még mindig nem sikerült teljesen üzemképessé tennie az enyémet, pedig azt hittem van tapasztalata bőven...
Többek között a telefontükrözés sem működik még! De elvileg tudja a cucc. De mondom, az enyém benzines.
Korábban én is utánajártam ennek, de akkor sajnos mindenhol azt olvastam, hogy csak a benzineshez lehet ilyet kapni, mert a dízelnek másképp működik a klímája (fűtésnél az elején amíg nem meleg a hűtővíz, a klímát fordítva üzemeltetve kezd fűteni) és ezek ezt nem tudják kezelni. Akár a klímát is tönkre teheti.
Akkor feladtam, persze azóta lehet kiadtak dízelhez is jót, de mostanában nem foglalkoztam vele.
Öreg vagyok, vagy mi, de engem az adaptív tempomat halálra idegesített pályán. Túl korán kezdett fékezni, amikor vki lassan ment a külsőben, én meg nem akartam már 300m-el előbb bemenni a belsőbe.. Mondjuk éna tolatóradart is rühellem, elég egy kikapcsolható VSA, s csá. :-)
Meg egy adaptív tempomat araszoló funkcióval, meg egy led mátrix fényszóró. Ha ezek meglennének, életem végéig 7gennel járnék. Most is van egy 2. autónak
Ezzel egyetértek, igazából az új autókból nekem ami kellene mondjuk a 7gen Accordba egy telefon tükrözésre képes kijelző, meg egy ledes fényszóró és tökéletes lenne.
De persze mindenkinek más, ez csak az én véleményem, meg már lehet öregszem.
Igen, nekünk is a gyengébbekben van a 7es. Vannak Jetták, a 150 lovas az 6os, a 110 lovas az 7es. A 7es nagyon durván finomabb, de abból már kettő is megadta magát, mindenféle előjel nélkül megállt. Millió feletti javítási összeg volt, van még 6 db ilyen, már alig várom.
Viszont van olyan újabb Superb is ami 200 lóerős és 7es DSG, de az már lehet más kicsit.
Kézivel én sem találkoztam még ilyennel, de azt mondják ezekből is az újabbak ilyenek és valami környezetvédelmi dolog van ennek a programozása mögött is.
Azt sajnos sok más típusnál is tapasztalom, amikből cégesen több generáció volt/van, hogy amíg euro5-ös motorral vettük addig jó volt vezetni is és kevesebb probléma is volt, amikor jöttek az euro6osok, azóta csak a gond van mindegyikkel.
Francia és német vonalon is tapasztalom ezt, oldalakat tudnék írni...
Öö nem vagyok otthon Kiá-ban, meg nem is leszek, nem jönnek be a koreaiak.. :-) Amit tudok, h a kocsi 2020 februári volt, s újan vették a tesómék, a legmagasabb gyári felszereltséggel, amiben ez a duplakuplungos váltó is volt. Az lehet, h a Ceed-be mást tesznek.. Azt nem tom h ez olajos e, csak hogy 7 fokozatú.
Jah, az olajos, 6-os DSG a megbízhatóbb. A 7-es, száraz kuplungosat a gyengébb kocsikba teszik a VW-nél.
Vezettem én is már több tucat automatát, de ilyen szarakodóst még sose. A pickupban egy full hagyományos, régivágású 4-es van, de ha megbököm a gázt, ugrik. Nagyon finoman is lehet menni vele, mint ahogy dinamikusan is term. A duplakuplungosról meg azt gondoltam, h az a legjobb, szerkezetileg egy automatizált kézi váltó, oszt tessék. De - mondom - a hangolása volt szar, egy jobb programmal azóta már helyre hozhatták. Viszont olyannal se találkoztam még, amit te írtál, h a kézi váltóval nem lehet finoman menni..
Akkor meg vagyok nyugodva, hogy nem jobb az automata, úgysem szeretem, akkor ugrálunk tovább boldogan...
Én is főleg németeket vezettem/vezetek automatában, a régi hagyományostól kezdve az első tiptronicon keresztül a mai DSG-ig. A DSG-k nagyon finomak, van több 6-os és több 7-es is a cégnél. A 7esek finomabbak, viszont azzal már többel is volt baj, 6-ossal még soha.
Ezt kipróbálhattad volna, ha átjössz.. Amikor meg nagyobb gázt adtam, h menjen már, akkor ugyanúgy megvolt a min 1 sec hatásszünet, csak utána megugrott, mint egy bakkecske. Anno egy haverom 2005-ben megvette a Passatot újan az akkor újdonság DSG-vel, s az tökéletes volt.
Na én pont erre lennék kíváncsi, hogy automatával milyen, ahogy ezt az előző hozzászólásomban írtam, de amit leírtál az nem túl bizalomgerjesztő.
Eddig automatával csak német és francia tapasztalatom van ( na jó, meg egy kicsi olasz, de az más világ volt. ),de nem vagyok automata párti.
Jut eszembe, kipróbáltad az automatát?? Mert a nálam levő Sportage-ben is duplakuplungos automata volt, s engem nagyon idegesített a késlekedése. Ha már ment, akkor gyorsan váltott, nem azzal volt gond, hanem az elindulással, de főleg akkor, ha már gurult a kocsi, s a gázra léptél. A körforgalmaknál pl tök szar volt, h nem indult el gázadásra, hanem várt legalább egy másodpercet. Hiába nyomtam meg a sport gombot, akkor nagyobb gázzal indult meg, de ugyanaz volt a késlekedés. Ezt amúgy a tesztekben is leírták, nem csak engem zavart. De sztem egy jobban megírt vezérlő szoftver azóta már megoldhatta.